Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
10581/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä ja kauniita unia.

Ajattelen sinua.

I will be the one

Who will always see you through

Yes, i'm felling in love with you and you know that.

Vierailija
10582/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan sua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10583/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on parempi olla kun katson sua vähän kauempaa, voin itsekseni hymyillä sun olemassaololle😊

Vierailija
10584/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoisit läheltä vaan

Vierailija
10585/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuhis, moi! Siitä on jo yli vuosi, ku viimeks nähtiin. Oo kiltti, ja tuu päättäreihin, olis niin kiva nähdä sut. Tiedät kyllä, mistä mut siellä löytää 😉

Vierailija
10586/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan sua

Millä kirjaimella kaivattusi etunimi alkaa, monta kirjainta hänen etunimessään? Miehelle, naiselle? Vähän tunnisteita... Onko E? A?

Vierailija
10587/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli varmaan toinen kerta kun nähtiin.

Tulit ovesta, minä olin menossa sisälle. Satuttiin ihan vastakkain, meillä oli niin kova vauhti päällä molemmilla että melkein törmättiin, tai ainakin sulla oli. Harppasit isolla askeleella portaat alas ja pysähdyit suoraan eteeni. Taidamme olla melkein saman pituisia sun kanssa. Nostit katseesi maasta ja hymyilit kuten ensimmäiselläkin kerralla. Minä säikähdin taas ja olin varmaan aika vakava. Silloin sun hymy oli lempeä. Näytit kuu-ukolta siinä pimeällä pihalla :D Kuten monesti näytät, haluaisin niin kertoa sen ja tämän ja kaiken muun sinulle. Sen sijaan kirjoitan kaipausketjun hulluille. Tosin, täällähän se minäkin.

Siitä meni vielä pitkään ennen kuin ojensit mulle käden ja kerroit sun nimen. En usko että muistat noita kertoja ennen sitä. Minä muistan. Ensimmäisellä kerralla aurinko, toisella kuu.

Vierailija
10588/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan sua

Millä kirjaimella kaivattusi etunimi alkaa, monta kirjainta hänen etunimessään? Miehelle, naiselle? Vähän tunnisteita... Onko E? A?

Mies, ei a eikä e

Vierailija
10589/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa täällä :) Terveisiä sinulle, joka et ole täällä koskaan ja joka saat aina sydämeni vähän läpättämään. 

Vierailija
10590/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, rakas. Ajattelen, että meille on annettu jotain todella ihanaa, kun saimme kohdata toisemme. Kukaan ei ole kertonut niin kauniita asioita tunteistaan minua kohtaan kuin sinä. Niin usein elämässä on niin, että tunteet eivät kohtaa. Minä rakastan sinua koko sydämestäni. Kerro minulle syvimmät toiveesi, niin minä pyrin toteuttamaan ne niin hyvin kuin osaan. Tämä voisi olla vuosisadan rakkaustarina. Tehdään siitä sellainen, jos sinäkin tahdot niin. Minä tahdon tehdä sinut onnelliseksi. Nuku hyvin.

Minä haluaisin antaa meille mahdollisuuden. 

Vierailija
10591/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso D merilapista kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu mutta en osaa kuvitella MIESTÄ joka käy täällä palstalla.

Jotenkin tulee naismaisuus mieleen.

No noin 80% ketjussa kirjoittelijoista osaa kuvitella, koska ne kirjoittaa miehille ja vakaasti uskoo että se mies myös lukee ne viestit täältä.

Niinpä. Jos ajattelen miestä joka ei käy tällä palstalla, niin lähinnä tulee mieleen homomaisuus :D

Naisethan on mystisiä otuksia joita kukaan mies ei koskaan tule ymmärtämään täydellisesti :) On ihan hyvä että on tällaisia etupäässä neidoille suunnattuja foorumeita, joissa me miehetkin voidaan vierailla. Kenties ehkäpä hivenen paremmin opimme ymmärtämään teidän neitojen aivoituksia, jos ennakkoluulottomasti suhtaudumme elämään ja siihen mitä vastaan tulee :) 

Elämällehän pitää olla utelias, jos kököttää jossain autotallissa tai poikien kanssa, niin siinä ei kehity, taantuu vaan :)

Jottei mene ihan off-topic'kiksi, niin yhtä hiton hankalaa äkäpussia, murua, on ikävä, tästä lähistöltä. Kalvat mieltäni kuin orava käpyä talven alla :)

Hiton hankalaa äkäpussia ikävöit? Sellaiseen piti retkahtaa?

Niin, jos minulle ei ollut aiemmin tuttu sana "säätää", niin tämän neidon jälkeen kyllä tiedän mitä se on:) Ikuna ollu tommosta...   ...säätämistä :D

Elohan ois niin helppoa jos noin vaan vois päättää keneen retkahtaa. Se on vaan se tunne kun tuntuu hyvältä katsoa toista silmiin, unohtaen muun maailman, olla läsnä, halata ja huulillani hapuillen korvannipukkaa, tuntuu hyvältä. Kokee olevansa juuri siinä missä pitääkin olla...

Kerro tästä äkäpussineidosta vähän lisää.

Ai hakuammuntaa :D No, yksilöidään :) Ensimmäistä kertaa kun tulit luokseni niin makkarin ovenkahvassa riippui silmämaski, et halunnut sitä etkä millonkaan myöhemminkään. Iso D nicknamestani sinulla ei ole mitään kokemusta koska et ole antanut viitteitä siitä että sinua kiinnostaisi moinen asetelma, kahden ihmisen polkuhan ei ole yhden ihmisen päätettävissä joten polkumme muotoitui vallan perinteiseen kaavaan, jonka koin kylläkin ainutlaatuiseksi ja merkittäväksi :) Toki kun kerran sanoit olevasi kontrollifriikki, niin mielessäni mietin sinulle sanomatta, että ehkäpä sinulle olisi hyväksi joskus luottaa toiseen ja luopua hetkeksi kontrollista;) 

K'oo T*****sta?

Vierailija
10592/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko törmätä minuun tänään?

Vierailija
10593/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko törmätä minuun tänään?

Todellakin haluaisin.

Vierailija
10594/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtäisiinkö sinua lähimmässä isossa koirapuistossa tänään?

Vierailija
10595/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

koirapuistossa sopii otan vasaran mukaan niin hakkaan sun sydämeen nauloja :) <33 riipustan sut mielitietyn mukaan sinne misäsä pysyt aina. ota makkaraa

Vierailija
10596/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

matildaa

Vierailija
10597/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestit menevät jo todella erikoisiksi. O_o

Ei varmaankaan nähdä tänään.

Vierailija
10598/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

terkkuja vaarille ja kaipaan myös en näköstä pappaa 

Vierailija
10599/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootteko koskaan tuntenu mustasukkaisuutta kaipauksen keskellä? parempi kaivata ja luottaa tunteeseen kun joku pettää? lainaatteko mielelläni rakkauttanne? 

hyväksyttekö että käytette hyväksi toisia rakkaudessa?

Vierailija
10600/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi vanha tuttu kun oltiin sillee kai sullakin on se herkkä paikka. joskus vaa  älä voi silti hyvin toivottvasti sulla on joku karvanen kolo

Ketju on lukittu.