Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
10501/16650 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa hyviä ystäviä kun vaikenevat.:D

Tollanenhan tulee ihan luontevasti ilmi, siis jos ystävä hehkuttaisi uutta miestä ja hän olisi sama kuin minulla, niin tottakai eka reaktio olisi ”eeeei mitä hittoo Ahahahaha toi on se sama josta mä oon puhunu!” ja sitten luultavasti keksittäisiin joku kiva pila sille miehelle.

Itse en ainakaan arvosta kauheesti tollasta ”vaikenin ja menin yksin kotiin itkemään”-meininkiä.

Vierailija
10502/16650 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tollanenhan tulee ihan luontevasti ilmi, siis jos ystävä hehkuttaisi uutta miestä ja hän olisi sama kuin minulla, niin tottakai eka reaktio olisi ”eeeei mitä hittoo Ahahahaha toi on se sama josta mä oon puhunu!” ja sitten luultavasti keksittäisiin joku kiva pila sille miehelle.

Itse en ainakaan arvosta kauheesti tollasta ”vaikenin ja menin yksin kotiin itkemään”-meininkiä.

Minua ei sinun arvostamisesi kiinnosta. Minulla on omat syyni vaieta esimerkiksi se, että olen ylpeä ihminen. Mies voi viedä minulta aika paljon, mutta itsekunnioitustani ei ikinä. Ja toisaalta, mikä minä olen puuttumaan toisten suhteisiin, ystäväni ja tämä ihana mies jolle minun piti olla ainoa, voivat lopulta päätyä yhteen ja olla onnellisia keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10503/16650 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavan kaipuun ja sen valtavan ihastumisen tunteen tilalle on tullut välinpitämättömyys. Tiedätkö miksi näin kävi?

Vierailija
10504/16650 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä minua oikeastaan edes kiinnosta kuka on ihastunut kenenkin, sillä ihastuminen ja ihastus on monille vaan jotain jännitystä ja viihdettä elämään.

Olin varmaan joskus ihastus, mutta koska hänellä on elämänkumppani, niin sillä ei ole merkitystä.

Olit paljon enemmän kuin ihastus ja olet vieläkin.

Kyllä sillä on merkitystä.

Ei sillä olisi minun ja hänen kannaltani yksikkönä (me) merkitystä, vaikka häneen rakastuminen olikin minulle henkilökohtaisesti todella merkityksellistä, sillä siitä alkoi sellainen prosessi jonka vaikutukset ovat olleet suuret ja joka oli minulle jopa elintärkeä.

Ja hän teki valintansa elämänkumppanin suhteen kun minä olin jo olemassa hänen maailmassaan, mikä kertoo monessa mielessä paljon.

Oikeastaan kaiken.

Sattui joskus ja pitkään, ei satu enää, ei tunnu oikein missään.

Olen päässyt jo niin kauas, suurimpana apuna lopulta juuri hänen ja sen naisen suhde. Se sama joka joskus korvensi sieluani, sai minut lamaantumaan ja itkemään tuskaa viekin nyt eteenpäin, pois hänestä.

Suunnittelen innoissani tulevaisuutta hänen mennessä ajatuksissani yhä vain kauemmas ja kauemmas kunnes horisontin takaa ei näy enää mitään.

(Tämä päivä oikeasti tuli!!!!! Aaaahhhhhhhh)

Kuulostaa tutulta, jotain tämän tapaista kokenut myös.

Jos olisit ollut oikeasti miehelle tärkeä, ei siihen olisi kukaan uusi päässyt väliin. Minusta on ainakin hienoa, että mies löysi (omassa tapauksessani) sen, joka hänelle on täydellisen sopiva ja on nyt onnellinen. Aina ei kemiat täysin kohtaa, jotain jää puuttumaan. Mutta tuo pari on täydelliset sielunkumppanit.

Vierailija
10505/16650 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tiedä mistään mitään joten kellään ei kiinnosta sun arvostamiset.

Vierailija
10506/16650 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei sinun arvostamisesi kiinnosta. Minulla on omat syyni vaieta esimerkiksi se, että olen ylpeä ihminen. Mies voi viedä minulta aika paljon, mutta itsekunnioitustani ei ikinä. Ja toisaalta, mikä minä olen puuttumaan toisten suhteisiin, ystäväni ja tämä ihana mies jolle minun piti olla ainoa, voivat lopulta päätyä yhteen ja olla onnellisia keskenään.

Niin, toki oma ylpeys on tärkeämpää kuin olla lojaali ystävälle.......:)

Vierailija
10507/16650 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin unta sinusta. Pienellä lautalla pelastimme itsemme kuumasta laavasta joka täytti meren. Niemen jälkeen oli tyyntä. Alkava yö, violettia ja sinistä. Rauhaa. Siinä me kaksi haaksirikkoutunutta ajelimme hiljaa pitkin kohti rauhaa. Tiedän mitä tämä tarkoitti. Metafora tälle kaikelle.

Ikävöin sua joka ikinen sekuntti. Yöllä kun nukun, päivisin kun olen. Joka hetki. Rakastan sua A.

Merkillinen uni. Kerro tästä A:sta, oletteko tunteneet toisenne jo miten kauan?

Vierailija
10508/16650 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkeäähän tossa on ollut se että toi mies on pyörittänyt molempia tai useita, antanut molempien ymmärtää kiinnostus tms. Ymmärsin sen näin. (sivusta)

Vierailija
10509/16650 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtavan kaipuun ja sen valtavan ihastumisen tunteen tilalle on tullut välinpitämättömyys. Tiedätkö miksi näin kävi?

Itsellä sama erästä tyyppiä kohtaan, joten luulisin että oma välinpitämättömyyteni häneen peilautuu myös hänestä itseeni. Se on toivottavaakin. kaipaan täällä erästä toista, josta en halua eroon.

Vierailija
10510/16650 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin unta sinusta. Pienellä lautalla pelastimme itsemme kuumasta laavasta joka täytti meren. Niemen jälkeen oli tyyntä. Alkava yö, violettia ja sinistä. Rauhaa. Siinä me kaksi haaksirikkoutunutta ajelimme hiljaa pitkin kohti rauhaa. Tiedän mitä tämä tarkoitti. Metafora tälle kaikelle.

Ikävöin sua joka ikinen sekuntti. Yöllä kun nukun, päivisin kun olen. Joka hetki. Rakastan sua A.

Merkillinen uni. Kerro tästä A:sta, oletteko tunteneet toisenne jo miten kauan?

Taitaa olla Anun kaipaajalta tuo viesti.

Vierailija
10511/16650 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko kuvitella meidän tapaavan toisemme pariskuntina?

Kyllä.

Niin minäkin. Miltä se tuntuisi sinusta?

En tiedä vielä. Se voisi olla hyvä. Jopa käänteen tekevä tunteiden osalta. Tai sitten kovin kipeä. Jos törmättäisiin jossain voisin esitellä. Riippuu hänen reaktiostaan tulisiko esittelyä.

Vierailija
10512/16650 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulotautia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, rakas. Minä kirjoittelin sinulle aikanaan paljon runoja tänne. Ne olivat usein varmaan kömpelöitä, tajunnanvirtaa syvältä sydämestä. Ne saivat innoituksensa rakkaudesta sinuun. Rakkauteni sinuun on edelleen vain vahvistunut, kaipuu kasvanut järjettömiin mittasuhteisiin. Rakastan sinua sydämestäni. Saisinpa nähdä sinut rakkaan muusani. Nuku hyvin.

En ole käynyt täällä juuri aiemmin. Nyt n kuukauden aikana enemmän. Voisitko linkata runojasi tähän. Olet valloittanut sydämeni vajaa 3 vuotta sitten... Jos olet hän, tietysti..

Noin kolme vuotta sitten eräs ihanuus vei sydämeni ja pitää sitä edelleen hallussaan.

Ei ap

Vierailija
10513/16650 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko kuvitella meidän tapaavan toisemme pariskuntina?

Kyllä.

Niin minäkin. Miltä se tuntuisi sinusta?

En tiedä vielä. Se voisi olla hyvä. Jopa käänteen tekevä tunteiden osalta. Tai sitten kovin kipeä. Jos törmättäisiin jossain voisin esitellä. Riippuu hänen reaktiostaan tulisiko esittelyä.

Mietitään tätä asiaa. Tuntuu joka tapauksessa siltä, että rakastan sinua täältä ikuisuuteen. Olisi hyväksi, että voisimme nähdä toisemme. Tämä erossa oleminen vie kaiken ilon elämästä. Miltä sinusta tuntuu?

Vierailija
10514/16650 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin sä joskus olisit laittanut tänne viestiä. Nyt mä sitten mietin että voisivatkohan jotkut viestit täällä olla sun kirjoittamiasi nytkin ja mitkä. Kirjoitatkohan sä täällä jollekin... kaipaatkohan sä vielä sitä yhtä?

Vierailija
10515/16650 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun päädyn kirjoittamaan tänne jotakin, en ole tyytyväinen kun luen myöhemmin sitä... liikaa tulkinnanvaraa, pelkät sanat eivät ole tarpeeksi tarkkoja. Toivottavasti pystyn joskus puhumaan sinulle suoraan kaikki ajatukseni ajan kanssa ilman häiriötekijöitä.

Vierailija
10516/16650 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

J:ltä kirjoitti:

Aina kun päädyn kirjoittamaan tänne jotakin, en ole tyytyväinen kun luen myöhemmin sitä... liikaa tulkinnanvaraa, pelkät sanat eivät ole tarpeeksi tarkkoja. Toivottavasti pystyn joskus puhumaan sinulle suoraan kaikki ajatukseni ajan kanssa ilman häiriötekijöitä.

Muutenkin tämä koko ketju on kuin pahimman paineen yli vuotamista, oikeat päätökset, valinnat ja ratkaisut pitää kuitenkin tehdä sitten tosielämässä, täällä voi vain heitellä tajunnanvirtaansa ilmaan... ja hetkeksi helpottaa?

Vierailija
10517/16650 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkeäähän tossa on ollut se että toi mies on pyörittänyt molempia tai useita, antanut molempien ymmärtää kiinnostus tms. Ymmärsin sen näin. (sivusta)

Siis joo, ja siksi se onkin outoa ettei ole rehellinen ystävälle vaan salaa totuuden.

Tietysti se ystävä ja mies voivat olla oikeita toisilleen jne., mutta vasta kun pöytä on puhdas.

Itse ainakin haluaisin kuulla tuollaisen asian ja voisin kuvitella, että hyvin moni muukin.

Asioilla on kuitenkin tapana paljastua jossain vaiheessa ja sitten se vasta kyrsiikin.

Vierailija
10518/16650 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan sitä ystävää pitää narrina sekä se mies, että ap.

Mutta pääasia tietysti, ettei miehen tarvitse toimia vastuullisesti ja ap saa pitää tekaistun ylpeytensä.:D

Vierailija
10519/16650 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis joo, ja siksi se onkin outoa ettei ole rehellinen ystävälle vaan salaa totuuden.

Tietysti se ystävä ja mies voivat olla oikeita toisilleen jne., mutta vasta kun pöytä on puhdas.

Itse ainakin haluaisin kuulla tuollaisen asian ja voisin kuvitella, että hyvin moni muukin.

Asioilla on kuitenkin tapana paljastua jossain vaiheessa ja sitten se vasta kyrsiikin.

"Itse ainakin haluaisin kuulla tuollaisen asian" . siinä se taas tuli. Arvaanko oikein, että olet jotenkin epävarma itsestäsi ja kun luet tämänkaltaisia juttuja niin oletat heti, että vastaavaa voi tapahtua sinullekin? Tällaistahan voi tapahtua kenelle vaan, kannattaa kasvaa aikuiseksi ja tiedostaa aikuisten ihmisten maailmaan liittyvät riskit. Mutta minun ei tarvitse kertoa ystävälleni mitään ja kyseinen mies ei tule koskaan tietämään mistä on kärähtänyt. Jos tämä on ongelma sinulle niin se on nimenomaan ongelma sinulle ei minulle.

Vierailija
10520/16650 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan päästää susta irti. Välimatka tekee sen.

Sun poismuutto oli varmaan sitten hyvä asia? Vaikka kaipaankin sua kuitenkin salaa aina.

Kaikkee hyvää :*

Ketju on lukittu.