Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Jännä päivä tänään 😎👍☺️
ÄLä ;(
Tänään menojalka vipattaa. Kuin myös?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä. Rakastan sinua ja olet minulle tärkeä. Haluaisin nähdä sinut ja odotan vastaustasi. Nuku hyvin.
ja se vastaus on: no hitto miks ei!
Näin unta että kiedoit kätesi ympärilleni ja silitit käsivarttani. Kysyit onko minun kylmä. Istuimme vierekkäin työkavereiden ympäröimänä. Uni oli ihanan levollinen.
Vierailija kirjoitti:
Näin unta että kiedoit kätesi ympärilleni ja silitit käsivarttani. Kysyit onko minun kylmä. Istuimme vierekkäin työkavereiden ympäröimänä. Uni oli ihanan levollinen.
naiselle vai miehelle?
Kun kärsin ja kaipasin
ja tahdoin rakastaa
en tiennyt vielä miten kärsii ja kaipaa se
joka tahtomattaan rakastaa
-Tommy Tabermann-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä. Rakastan sinua ja olet minulle tärkeä. Haluaisin nähdä sinut ja odotan vastaustasi. Nuku hyvin.
ja se vastaus on: no hitto miks ei!
huone 105. Saavu sinne siis.
ok: sä saavut aikaan paikkaan odotetun
Joudun ajamaan työpaikkasi ohitse joka päivä. Se on kidutusta. Vuosi sitten en edes tiennyt, että olet olemassa ja nyt olet joka puolella. Ole missä vaan, mutta haluan sinut pois sydämestäni.
Vierailija kirjoitti:
Olet mielessä.
Niin sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä minua oikeastaan edes kiinnosta kuka on ihastunut kenenkin, sillä ihastuminen ja ihastus on monille vaan jotain jännitystä ja viihdettä elämään.
Olin varmaan joskus ihastus, mutta koska hänellä on elämänkumppani, niin sillä ei ole merkitystä.Olit paljon enemmän kuin ihastus ja olet vieläkin.
Kyllä sillä on merkitystä.
Ei sillä olisi minun ja hänen kannaltani yksikkönä (me) merkitystä, vaikka häneen rakastuminen olikin minulle henkilökohtaisesti todella merkityksellistä, sillä siitä alkoi sellainen prosessi jonka vaikutukset ovat olleet suuret ja joka oli minulle jopa elintärkeä.
Ja hän teki valintansa elämänkumppanin suhteen kun minä olin jo olemassa hänen maailmassaan, mikä kertoo monessa mielessä paljon.
Oikeastaan kaiken.
Sattui joskus ja pitkään, ei satu enää, ei tunnu oikein missään.
Olen päässyt jo niin kauas, suurimpana apuna lopulta juuri hänen ja sen naisen suhde. Se sama joka joskus korvensi sieluani, sai minut lamaantumaan ja itkemään tuskaa viekin nyt eteenpäin, pois hänestä.
Suunnittelen innoissani tulevaisuutta hänen mennessä ajatuksissani yhä vain kauemmas ja kauemmas kunnes horisontin takaa ei näy enää mitään.
(Tämä päivä oikeasti tuli!!!!! Aaaahhhhhhhh)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä minua oikeastaan edes kiinnosta kuka on ihastunut kenenkin, sillä ihastuminen ja ihastus on monille vaan jotain jännitystä ja viihdettä elämään.
Olin varmaan joskus ihastus, mutta koska hänellä on elämänkumppani, niin sillä ei ole merkitystä.Olit paljon enemmän kuin ihastus ja olet vieläkin.
Kyllä sillä on merkitystä.
Ei sillä olisi minun ja hänen kannaltani yksikkönä (me) merkitystä, vaikka häneen rakastuminen olikin minulle henkilökohtaisesti todella merkityksellistä, sillä siitä alkoi sellainen prosessi jonka vaikutukset ovat olleet suuret ja joka oli minulle jopa elintärkeä.
Ja hän teki valintansa elämänkumppanin suhteen kun minä olin jo olemassa hänen maailmassaan, mikä kertoo monessa mielessä paljon.
Oikeastaan kaiken.Sattui joskus ja pitkään, ei satu enää, ei tunnu oikein missään.
Olen päässyt jo niin kauas, suurimpana apuna lopulta juuri hänen ja sen naisen suhde. Se sama joka joskus korvensi sieluani, sai minut lamaantumaan ja itkemään tuskaa viekin nyt eteenpäin, pois hänestä.
Suunnittelen innoissani tulevaisuutta hänen mennessä ajatuksissani yhä vain kauemmas ja kauemmas kunnes horisontin takaa ei näy enää mitään.(Tämä päivä oikeasti tuli!!!!! Aaaahhhhhhhh)
Hienoa! Suljepa ketju/ poista. Ovelaa esittää naista, kuullosti uskottavalta, taas kerran.
Enkä saa kicksejä siitä, että joku on (ollut) minuun ihastunut.
En edes siitä, jos se minuun ihastunut on sama henkilö johon olen itsekin ihastunut.
Siinä merkitsee tapahtumat ja jos mitään ei tapahdu, en tee sillä tiedolla (mies on ihastunut) yhtään mitään.
Saan mielihyvää kun kuulen tuottaneeni jollekin mielihyvää, keventäneeni jonkun oloa ja tehneeni edes hetkeksi onnelliseksi sanoillani, teoillani, hymylläni, tavallani olla olemassa.
Erityisesti silloin, jos toinen on ollut yksinäinen, ahdistunut tai jollain tavalla ”pahassa paikassa”.
En mistään, että joku on ihastunut.
Olisi ihanaa nähdä mies. Kaipaan sinua valtavasti. Haluaisin kertoa sinulle asioita ja kuunnella sinun juttujasikin. Haluaisin halata ja olla vierelläsi.
Harmittaa ainoastaan se, etten voi (hänen tahdostaan) olla hänen kaveri tai edes normaaleissa väleissä.
En voi soittaa tai laittaa hänelle (kuva-/video)viestiä jos jostain jutusta tulee sellainen ”hei tää pitäis kertoo X:lle!”-fiilis, en voi kommentoida jotain (omasta mielestäni) hauskaa hänen juttuihinsa vaikka haluttaisi, en voi olla mitenkään normaalisti vaan joudun olemaan kuin häntä ei olisikaan.
Hillitsemään vaan itseni, olla neutraali ja huomaamaton.
Olla olematta.
Tämä ikävä syö mut elävältä.
Vierailija kirjoitti:
Paska viikko. Eipä siinä.
Onpa harmi, mikä on?
Samoin sulle ;)
Koska nähdään?
Elisa