Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
10181/16650 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän välillä on niin paljon kaikkea epäselvää, omia tulkintoja ja kaikkea. Mulle olisi tosi tärkeää että voitaisiin puhua kaikesta meidän välillä. Olisitko siihen valmis?

Kyllä, vaikka heti.

Vierailija
10182/16650 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskallanko ottaa sinuun yhteyttä? 

En haluaisi mitään muuta niin paljon kuin että ottaisit yhteyttä. Itse en uskalla.

Miksi et uskalla?

Kun en tiedä miten hän kokisi sen jos ehdottaisin jotain.

Sepä se. Et voikaan tietää, mutta jos et uskalla ottaa riskiä että lähestyt häntä, et saa sitä koskaan tietää.

Toisen yhteydenottoa on pitemmän päälle raastavan rankkaa odottaa, jos tämä toinen ei yhtään tiedä, että kaipaat hänen yhteydenottoaan.

Rohkeasti vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10183/16650 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän välillä on niin paljon kaikkea epäselvää, omia tulkintoja ja kaikkea. Mulle olisi tosi tärkeää että voitaisiin puhua kaikesta meidän välillä. Olisitko siihen valmis?

Oletko nainen?

Vierailija
10184/16650 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun en tiedä mihin voin luottaa ja mihin en. En tiedä voiko kaikkia väärinkäsityksiä enää korjata? 

Vierailija
10185/16650 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nainen?

Olen.

Vierailija
10186/16650 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla. Eikä siitä mitään olisi tullut kuitenkaan. Millä saisi kaikki tunteet katoamaan?

Vierailija
10187/16650 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaisit olla jossain tekemisissä tulevaisuudessa muutenkin kuin työn merkeissä, niin anna edes joku pieni merkki. Jos et uskalla viestiä laittaa, niin käy edes tykkäämässä jostain kuvassa instassa tai katso joku tarina tai kohokohta. Minä en enää uskalla sulle viestiä varmaan ikinä laittaa, kun et joskus tykännyt siitä.

Vierailija
10188/16650 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nainen?

Olen.

Harmi

Vierailija
10189/16650 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä minua oikeastaan edes kiinnosta kuka on ihastunut kenenkin, sillä ihastuminen ja ihastus on monille vaan jotain jännitystä ja viihdettä elämään.

Olin varmaan joskus ihastus, mutta koska hänellä on elämänkumppani, niin sillä ei ole merkitystä.

Olit paljon enemmän kuin ihastus ja olet vieläkin.

Kyllä sillä on merkitystä.

Vierailija
10190/16650 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin merkitseväni enemmän. Sitten sain tietää totuuden, että olin vain yksi monista.

Vierailija
10191/16650 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juteltiin illalla pitkään puhelimessa niitä näitä. En saanut kakistettua suustani, että olet ihana. Luulen, että tiedät kuitenkin, että olen aivan lääpälläni sinuun. Vielä mä se sinulle joku päivä kerron. Tämä oli maailman ihanimmalle miehelle sinne 27 km päähän. 😍

Vierailija
10192/16650 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskalla. Eikä siitä mitään olisi tullut kuitenkaan. Millä saisi kaikki tunteet katoamaan?

Ottamalla vastapuolen tunteista selvää.

Jos ne ei ole molemminpuoleiset, saat tilanteellesi closuren ja varmaan kaipauskin alkaa haaleta, kun ei enää ole sitä ”entä jos” -tekijää. Tai sitten se tyyppi vastaa sun tunteisiin, mikä ois varmaan ihan kiva asia.

Eli mitä voit hävitä?

Vierailija
10193/16650 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä rakas, nuku hyvin. Rakastan sinua.

Vierailija
10194/16650 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisitko sinä mies nyt sen, mitä tunnet minua kohtaan tällä hetkellä?

Ikävää, lämpöä ja kaipuuta - saisinpa siut syliini, voisinpa puhua kanssasi.

Vierailija
10195/16650 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä sulle ja sun pikkukoirallesi. Anna sille karvakamulle rapsutuksia munkin puolesta. On niin ikävä teitä molempia 🐶❤

Vierailija
10196/16650 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kohtasimme noin kolme vuotta sitten, alkoi elämässäni uusi jakso. Ymmärsin viimein mitä on tuntea kun toinen ihminen vie totaalisesti jalat alta. Valvotit mua yöstä toiseen ja kohtaamisemme olivat kuin unesta; näin ihmisjoukossa vain sinut ja olit ihaninta mitä olen koskaan nähnyt. Olisin silloin ollut valmis ihan kaikkeen vuoksesi, jos vain olisit tullut vastaan edes hivenen. Ymmärrän sua kuitenkin täysin. Tilanne oli huono, väärä ja vaikea. Ei minulla olisi ollut oikeutta sua lähestyä. Silti aina vaan sua ajattelen ja haaveilen edelleen hetkistä sun kanssa. Jotenkin Mä tiedän että sä ajattelit samoin, ehkä vieläkin. Mulle sä on mun sydämen valittu nyt ja ikuisesti.

Vierailija
10197/16650 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä. Rakastan sinua ja olet minulle tärkeä. Haluaisin nähdä sinut ja odotan vastaustasi. Nuku hyvin.

Vierailija
10198/16650 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän yön toivotus, suukko & hali naiselle mieheltä 30km ja kahen kuntarajan takaa. Rakkaani on ihana vihersilmä kaunotar, vaalea, ja etunimemme alkavat samalla ääntiöllä. Tulin äsk.töistä.Kiire, hyv.yötä rakas!

Vierailija
10199/16650 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoonittain halauksia ja hyvää yötä, rakas.

Vierailija
10200/16650 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta E-nainen!

Ketju on lukittu.