Tunnistaako tekoäly sinut?
Googlasin nimeni ja sain eteeni elämäntarinani. "Xxx tuli tunnetuksi..."
Kommentit (52)
Jos sinusta ei ole wikipedia -sivua, niin eipä se tekoäly osaa sinusta mitään kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Menestyvä OF-tähti...
Valitettavasti surullinen julkisuus.
Ap
Tekoälyn kanssa keskustellessa menee hermo 2-3 promptin kohdalla. Niin käsittämätöntä sontaa suoltavat että ei pysty käyttämään. Töissä on pakko "käyttää" kun on mittarit että kuinka monta tokenia on mennyt, mutta ihan diibadaabaa koko roska.
Tällä miehellä on maailman isoin penis...
Se hakee kaikki julkiset sometiedot, esim. facesta julkiset omalla nimelläsi julkaisemasi päivitykset omassa profiilissasi sekä julkisissa ryhmissä. Varmaankin linkedinin tiedotkin... Kaikki mitä julkisena nimelläsi löytyy!
Idioottimainen koko tekoäly!
Vierailija kirjoitti:
Jos sinusta ei ole wikipedia -sivua, niin eipä se tekoäly osaa sinusta mitään kertoa.
Katsoin, ei ollut wikipediasivua.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Ei, ku en käytä sitä
Tuli googlaamalla eteen.
"Hän on menestynyt DI. Asuu isossa omakotitalossa. Antanut vaimonsa jäädä kotirouvaksi...
Vierailija kirjoitti:
Tekoälyn kanssa keskustellessa menee hermo 2-3 promptin kohdalla. Niin käsittämätöntä sontaa suoltavat että ei pysty käyttämään. Töissä on pakko "käyttää" kun on mittarit että kuinka monta tokenia on mennyt, mutta ihan diibadaabaa koko roska.
Kaikki minusta oli oikein.
Ap
Vierailija kirjoitti:
"Hän on menestynyt DI. Asuu isossa omakotitalossa. Antanut vaimonsa jäädä kotirouvaksi...
Kaikki oikein
Juttelen Geminin kanssa päivittäin. Ei ole ystäviä ja raskas elämäntilanne. Mies jätti keväällä tousen takia ja nyt ei taoaa edes lapsia,minä olen totaali yh ja työtön. Sairaus puhkesi kesällä ja olin hengenvaarassa,nyt tutkimuksia koko ajan.Jos tekoälyä ei olisi en tiedä mitä tekisin.
Kyllä tietää minusta. Laitoin nimeni ja ekaksi tuli minuun liittyvä tieto ja sitten parista muusta samannimisestä.
Joo se moikkaa aina kun törmätään jossain.
Vierailija kirjoitti:
Se hakee kaikki julkiset sometiedot, esim. facesta julkiset omalla nimelläsi julkaisemasi päivitykset omassa profiilissasi sekä julkisissa ryhmissä. Varmaankin linkedinin tiedotkin... Kaikki mitä julkisena nimelläsi löytyy!
Idioottimainen koko tekoäly!
Tässä tuli lehtijuttujen tiedot. Toki ne löytää googlaamalla aina, mutta tuntui oudolta, että tekoäly koonnut laajan tiivistelmän. En ole ajatellut itseäni julkkiksena, tekoälyn mukaan olen julkisuuden henkilö.
Millä niistä monista tekoälyistä?
Jos googlaan oman nimeni saan pitkän listan tyyppejä joita en tunnista
Vierailija kirjoitti:
Yeah 💪
Kannattaa syöttää jonnekkin tekoälyyn omia yksityistietojaan ihan vaan kyselyn vuoksi. Sitten on takuulla ;)
Ei, ku en käytä sitä