Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Tulisitko nyt Chatcrypt.com? Voisimme keskustella syvällisemmin, rakas.
Ei taida tuo rakkaasi käydä täällä.
Mietin tässä vähän asioita. Kaiken muun elämän eteen tuoman mahdottomuuden lisäksi omat ominaisuueni aiheuttaisivat sen, että voisit huonosti kanssani. Olen kuitenkin ajoittain jäyhä ja vetäytyvä huolimatta siitä, että minua sanotaan hyvin sosiaaliseksi mieheksi. Koen myös, että en ole henkisesti kovinkaan hyvässä kunnossa, johtuen monesta monesta seikasta, mitä elämässäni ketään syyttelemättä on vuosien saatossa tapahtunut. Tämä ei ulospäin näy. Enkä nyt ole mikään suljetun osaston tapaus, vaan näen elämän nykyisin aika mollivoittoisena kokemusteni vuoksi. Et tästäkään syystä jaksaisi joskus hyvinkin mustaa huumoriani. Varmasti tuntisit välillä, että joutuisit vetämään kivirekeä perässäsi. Huolimatta siitä, että pidän matkoista ja tapahtumista, en kuitenkaan koko ajan jaksaisi olla liikkeessä. Olen saanut sinusta kuvan, että pidät siitä, että koko ajan tapahtuu. Itse taas haluan näitä kokemuksia pieninä annoksia, en luultavasti niin usein kuin sinä. Tämä varmasti turhauttaisi sinua. Ja olen jäärä. En vain pysty antamaan periksi, jos tunnen olevani oikeassa tai koen jonkin asian epäoikeudenmukaisena. Et jaksaisi sitä, että en välttämättä pysty niin hyvin tekemään kompromisseja, joten joutuisit tuskailemaan itsepäisyyteni kanssa. Vaikka olenkin saanut asioita aikaiseksi ja tykkään liikkua, niin silloin tällöin haluan heittäytyä laiskaksi. Haluan kuljeskella pari päivää sisätiloissa löhöten sohvalla tms. Sinä et sitä luultavasti sietäisi, sillä olet luultavasti paljon energisempi kuin minä. Voin kuvitella, että sinusta vapaapäiviäkään ei saa heittää hukkaan lähäilemiseen. Tässä nyt näitä muutamia asioita, mitä tuli mieleen miksi on parempi pysyä erossa minusta. Niin, että terveisin täältä p*rseestä, enkä tällä mitään sympatiaa hae. Kunhan koitan ajatella asioita realistisesti. Toivotan sinulle onnea ja hyvää elämää.
Rakas tule kanssani hieman chattailemaan
Chatti on kuumana rakas, tule tule
Haluan chattailla kanssasi rakas, koska rakastan sinua niin paljon.
Olisi suuri ja merkittävä askel hieman chattailla kanssasi anonyymisti netissä..........
Vierailija kirjoitti:
Kävin jo siellä. Oli ihanaa keskustella. <3
Vierailija kirjoitti:
Mietin tässä vähän asioita. Kaiken muun elämän eteen tuoman mahdottomuuden lisäksi omat ominaisuueni aiheuttaisivat sen, että voisit huonosti kanssani. Olen kuitenkin ajoittain jäyhä ja vetäytyvä huolimatta siitä, että minua sanotaan hyvin sosiaaliseksi mieheksi. Koen myös, että en ole henkisesti kovinkaan hyvässä kunnossa, johtuen monesta monesta seikasta, mitä elämässäni ketään syyttelemättä on vuosien saatossa tapahtunut. Tämä ei ulospäin näy. Enkä nyt ole mikään suljetun osaston tapaus, vaan näen elämän nykyisin aika mollivoittoisena kokemusteni vuoksi. Et tästäkään syystä jaksaisi joskus hyvinkin mustaa huumoriani. Varmasti tuntisit välillä, että joutuisit vetämään kivirekeä perässäsi. Huolimatta siitä, että pidän matkoista ja tapahtumista, en kuitenkaan koko ajan jaksaisi olla liikkeessä. Olen saanut sinusta kuvan, että pidät siitä, että koko ajan tapahtuu. Itse taas haluan näitä kokemuksia pieninä annoksia, en luultavasti niin usein kuin sinä. Tämä varmasti turhauttaisi sinua. Ja olen jäärä. En vain pysty antamaan periksi, jos tunnen olevani oikeassa tai koen jonkin asian epäoikeudenmukaisena. Et jaksaisi sitä, että en välttämättä pysty niin hyvin tekemään kompromisseja, joten joutuisit tuskailemaan itsepäisyyteni kanssa. Vaikka olenkin saanut asioita aikaiseksi ja tykkään liikkua, niin silloin tällöin haluan heittäytyä laiskaksi. Haluan kuljeskella pari päivää sisätiloissa löhöten sohvalla tms. Sinä et sitä luultavasti sietäisi, sillä olet luultavasti paljon energisempi kuin minä. Voin kuvitella, että sinusta vapaapäiviäkään ei saa heittää hukkaan lähäilemiseen. Tässä nyt näitä muutamia asioita, mitä tuli mieleen miksi on parempi pysyä erossa minusta. Niin, että terveisin täältä p*rseestä, enkä tällä mitään sympatiaa hae. Kunhan koitan ajatella asioita realistisesti. Toivotan sinulle onnea ja hyvää elämää.
Tämä kertoo vain siitä ettet oikeasti tunne mua. Olen introvertti, joka on sosiaalinen, mutta ihmissuhteet ja hälinä rasittavat ja imevät minusta voimat. Kaipaan ympärilleni omaa rauhaa ja tilaa sekä luontoa. Rakastan löhöillä ja tuijottaa sarjoja. Sen vastapainoksi toki puuhailen, mutta rakastan yksin touhuamista. Jos minua tulee häiritsemään kesken touhuilun, suutun. Koska olen sosiaalinen ja puhelias, kotona harvoin jaksan edes puhua. Ja kyllä, minäkin olen jäärä. Luultavasti joutuisit oppimaan antamaan periksi, kun olisit kanssani! Enemmänkin näen ne kaikki muut elämän tuomat mahdottomuudet esteenä meille - en sinua ja sinun luonnettasi. Olen tuon kaiken aavistanut ja nähnyt. Et osaa piilottaa niitä niin hyvin kuin luulet. Olet siitä huolimatta hyvin rakas ja tärkeä ja haluaisin opettaa sinut katsomaan maailmaa samalla tavalla kuin mitä minä sen näen.
Vierailija kirjoitti:
Olisi suuri ja merkittävä askel hieman chattailla kanssasi anonyymisti netissä..........
Ne tunnisteet ei osu tosta vaan anomyymienkaan kaa ihan kohdalle. Oletko ihan pöljä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin jo siellä. Oli ihanaa keskustella. <3
Et kyllä ole minun kanssani chattaillut, tuhma rakas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko haluat keskustella kenen tahansa randomin kanssa kuvitellen, että kyseessä olisi mielitiettysi? Jotain rajaa, hei.
Joo kaikkien niiden kanssa tietävät vain meidän kahden tietämän ryhmän nimen ja vain meidän kahden tietämän salasanan. Tervetuloa keskustelemaan, jos nämä tiedät.
Minun hän tietää minulle yhteystietoja joten hän voisi niin halutessaan ottaa minuun milloin tahansa yhteyttä. Mutta koska tuota yhteydenottoa ei kuulu, kertoo se mielestäni siitä, että kiinnostusta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi suuri ja merkittävä askel hieman chattailla kanssasi anonyymisti netissä..........Ne tunnisteet ei osu tosta vaan anomyymienkaan kaa ihan kohdalle. Oletko ihan pöljä.
Oletko huumorintajuton?
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta.
Mikä nyt?
Vierailija kirjoitti:
Minun hän tietää minulle yhteystietoja joten hän voisi niin halutessaan ottaa minuun milloin tahansa yhteyttä. Mutta koska tuota yhteydenottoa ei kuulu, kertoo se mielestäni siitä, että kiinnostusta ei ole.
No nimenomaan näin.
Suoraan sitä yhteyttä otetaan jos otetaan, ei missään random-nettichateissa jonne yritetään houkutella toista anonyymillä palstalla, jolla toinen hyvin todennäköisesti ei edes käy.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia, Anu.
Kerro hänestä jotain..
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta.
Kerrankin olen täysin samaa mieltä jonkun kanssa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla mitään muuta kanavaa kuin tuo?
Esim wa tai mese pakottaa sen tosiasian äärelle, että kyseessä ei olekaan HÄN. Anonyyminä voi elää kuvitelmissa.
Itse haluat säilyttää vain kasvosi. Et myöntäisi mitään ennen häntä. Voisit kiistää kaiken. Epävarmuus hallitsee elämääsi. Mitä muita asioita pakenet kun tunteitasi? Otatko elämässäsi mitään riskejä?
Vierailija kirjoitti:
En ole kaivattuni, mutta totean, että ei ole olemassa suhteita joissa kaikki olisi täydellistä. Sopiva särmä tuo suhteeseen myös kiinnostavuutta.
Esim wa tai mese pakottaa sen tosiasian äärelle, että kyseessä ei olekaan HÄN. Anonyyminä voi elää kuvitelmissa.