Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Nyt kun voisin ihan ”luvalla” katella ympärilleni, niin eihän mua kukaan tai mikään kiinnosta. Yksi ja sama mielessä aina vaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun voisin ihan ”luvalla” katella ympärilleni, niin eihän mua kukaan tai mikään kiinnosta. Yksi ja sama mielessä aina vaan.
Miksi et sitten nyt luvalla katsele tätä joka sulla on koko ajan mielessä?
Kaipaan syliä ja huomiota. Jokainen hetki tuntuu tuskaisalta. On paha olla ilman rakkautta ja toisen kosketusta. Kärsin. Kärsitkö sinä?
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan jo rakastettu toisiamme pidempään, kuin mitä alkuhuuman sanotaan kestävän...
Niin ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvasti yritän ymmärtää nainen sun olemusta mun elämän tärkeimpänä tapahtumana. Vaikka mulla on ympärillä paljon tärkeitä ja rakkaita ihmisiä, sä oot ainoa joka oot puhutellut minua syvimmässä minuudessani. Siksi oot ainutlaatuinen ja rakas. Siksi mulla on ikuisesti sua ikävä.
Niin minullakin on ikävä sinua. Aina. Olet mulle tärkeä ja rakas.
Vierailija kirjoitti:
E ♥️
Kuka minua kaipaa?
Koittanut olen unohtaa sinut mies. En ole laittanut enää viestejä. Ei olla enää nähty. Silti olet mielessäni päivittäin. Ehkä ensi elämässä sitten...
Olemuksessasi jotain niin koskettavaa
uit syvälle sieluni syviin vesiin.
Kun katseemme kohtaavat
on kuin välillämme ei olisi mitään
mikä estäisi meitä rakastamasta
toisistamme löytyvää salaisuutta,
yhteistä nimittäjäämme.
Silmissäsi kauniissa
tuike ja syvyys
joka saa minut hehkumaan,
sytyttää sisäisen liekkini
kohtaamaan sinut,
lämmittämään sinua
koko rakkauteni voimalla.
Tule rakkaani
tahdon tuntea hehkusi,
katso minuun
sytytä minut.
Ajatus yhteisestä matkasta kiehtoo, ja on mukavaa, että pyysit minua. Toisaalta pelkään, että kietoudun yhä pahemmin sinun verkkoosi, jota sinä et kyllä ole tahallasi virittänyt. Minun päässäni ja sielussani se on, ja minun olisi hyvä päästä siitä irti. Aina, kun olemme pidempään erossa, alan hiljalleen päästäkin. Ja sitten me taas kohtaamme...
Tekopositiivisuus, ja tekopirteys on asiaoita, jotka saa itsellä niskakarvat pystyyn. Sellaiset tunnistaa toisesta ihmisestä vieläpä tosi helposti. Otetaan kuva omasta lärvistä suu korvissa, ja ladataan someen, kun "mää oon niin positiivinen". Ei kukaan ole koko aikaa positiivinen, se on ehkä hetkellinen mielentila, mutta valitettavasti sellaista ihmistä ei ole joka olisi koko ajan yhtä hymyä ja auringonpaistetta. Muistakaapa tämä, älkääkä vaatiko ihastukseltanne positiivsta luonnetta, ellette halua feikkaajaa kumppaniksenne.
Naiselle kirjoitti:
Kun katseemme kohtaavat
yhteistä nimittäjäämme.
Silmissäsi kauniissa
tuike ja syvyys
kohtaamaan sinut,
lämmittämään sinua
Tule rakkaani
tahdon tuntea hehkusi,
katso minuun
sytytä minut.
Voi hyvänen aika sitä naista, jolle sanasi on osoitettu. Onnekas hän. Olet varmasti hyvin intohimoinen ja taitava muussakin kun sanoin tunteidesi ilmaisussa.
Vierailija kirjoitti:
Naiselle kirjoitti:
Kun katseemme kohtaavat
yhteistä nimittäjäämme.
Silmissäsi kauniissa
tuike ja syvyys
kohtaamaan sinut,
lämmittämään sinua
Tule rakkaani
tahdon tuntea hehkusi,
katso minuun
sytytä minut.
Voi hyvänen aika sitä naista, jolle sanasi on osoitettu. Onnekas hän. Olet varmasti hyvin intohimoinen ja taitava muussakin kun sanoin tunteidesi ilmaisussa.
Nyt menee hauskaksi, tyyppi kehuu omia panotaitoja. Laita nää johki treffipalstalle, mitä ne täällä sua auttaa päästä pukille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle kirjoitti:
Kun katseemme kohtaavat
yhteistä nimittäjäämme.
Silmissäsi kauniissa
tuike ja syvyys
kohtaamaan sinut,
lämmittämään sinua
Tule rakkaani
tahdon tuntea hehkusi,
katso minuun
sytytä minut.
Nyt menee hauskaksi, tyyppi kehuu omia panotaitoja. Laita nää johki treffipalstalle, mitä ne täällä sua auttaa päästä pukille.
Voi että sä olet lapsellinen.
Tuon naiselle kauniisti kirjoittavan miehen viestit on ihan parasta tällä palstalla, kaiken saastan (kihis kumppaneineen) seassa mitä tässäkin ketjussa esiintyy. Toivottavasti tuo mies saisi suoran yhteyden kaipaamaansa, se ei ole meiltä muilta pois. Paitsi ettemme enää saa lukea hänen kauniista kaipuustaan, kun se on saanut täyttymyksen.❤
K-mies
Mun sydän ihan puristuu kasaan, kun ajattelen sua.
Lankeaisin suhun heti. Hetkeäkään epäröimättä. Jos tilaisuus tulisi. Ja haluan uskoa, että se tulee vielä.
Ajettaisko trabilla auringonlaskuun <3
Rakastan sinua niin pohjattoman paljon.
Tietäisitpä miten monen orgasmin hetkellä olen ajatellut sinua.
Näköinen ja oloinen siis, ei pelkästään näköinen.