Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
8941/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi vilaus ja nyt luulen näkeväni sut joka paikassa... Eikö tähän hulluuteen ole hoitokeinoa?

Ei tuohon tarvitse edes mitään vilausta.

Niin 😉

Vierailija
8942/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nähdä sinut 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8943/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää, mä pääsin käymään sun luona tänään. Hyvälle tuoksuit kuten aina.

Vierailija
8944/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon näkeväni sinut tänään. Sinun viestisi ovat kyllä aika hauskoja :D

Vierailija
8945/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nähdään ainakin täällä, jos ei muualla. Ja kiitos kommentista. 😁

Vierailija
8946/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon näkeväni sinut tänään. Viestisi ovat hauskoja :D

Vierailija
8947/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin niin halunnut että meidän juttu olisi toiminut. Annoin siimaa liiaksikin sen takia. Oli aika katkaista siima koska arvostan itseäni vielä. Olisin halunnut kuulla vielä sinun näkökulmasi asioista mutta ei minulla ole koko elämää jutun vatvomiseen. Harmittaa vaikka kaikkeni tein. 

Vierailija
8948/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi kivaa! 😍 Kiitos kehuista. 😊

Vierailija
8949/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon näkeväni sinut tänään. Viestisi ovat hauskoja :D

No höh - kone näköjään lagaa. Ensin aiempaa viestiä ei näkynyt, joten luulin sen hävinneen. Nyt näitä onkin kaksi, kun ehätin kirjoittamaan uuden :O

Emme me täällä näe, koska sinä et ole täällä :D :D :D

Vierailija
8950/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munakkaan voimin koiralenkille.

Vierailija
8951/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan sinua niin paljon. Olisitpa tässä.

Vierailija
8952/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua mies täydestä sydämestä. Sitä onnellisuutta mitä koin, en saa mistään enää. Voisinpa vain tulla syliisi ja tuntea sinut, nähdä ja kokea sinut kaikintavoin.

Vierailija
8953/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sinua mies täydestä sydämestä. Sitä onnellisuutta mitä koin, en saa mistään enää. Voisinpa vain tulla syliisi ja tuntea sinut, nähdä ja kokea sinut kaikintavoin.

Tule, tule... 😉

Vierailija
8954/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

T❤

Vierailija
8955/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olet minulle tärkeä, niin haaveilen siitä, miten voisimme törmätä toisiimme.  Jos menisimme lähelläsi sijaitsevaan isoon koirapuistoon nainen samaan aikaan, niin saattaisimme tavata toisemme.

Sinua lähin leirintäalue olisi varsin kiva paikka ja sielläkin saattaisimme törmätä toisiimme. Vai olisiko  lähelläsi sijaitseva jäähalli viileä paikka kohdata toisemme lämpimänä kesäpäivänä? Vai ajaisitko kaupungista poispäin raideliikenteellä kaksi pysäkinväliä? Mahtaisimmeko nähdä toisemme siellä?

Tiedät missä olen töissä. Meillä on toimipiste asuinalueellasi, lähellä sinua, vaikka en siellä töissä olekaan, niin sen edessä saattaisimme nähdä, jos niin sopisimme. Sinne sinulla olisi matkaa noin kilometri kävellen.

Kaikki nämä olisivat mahdollisia, jos niin haluaisit ja jos sopisimme ajasta. Haluaisin tavata sinut pian, koska kaipaan ja rakastan sinua niin paljon.

Siis kaakkois/itä/Hel?

Saanko mä veikata? Ei tästä muut snaijaa kuitenkaan. Leirintäalue Rastila, Jäähalli Myllypuro tai Vuosaari, toimistoalue Herttoniemi, iso koirapuisto Sahaajankatu?

Vierailija
8956/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olet minulle tärkeä, niin haaveilen siitä, miten voisimme törmätä toisiimme.  Jos menisimme lähelläsi sijaitsevaan isoon koirapuistoon nainen samaan aikaan, niin saattaisimme tavata toisemme.

Sinua lähin leirintäalue olisi varsin kiva paikka ja sielläkin saattaisimme törmätä toisiimme. Vai olisiko  lähelläsi sijaitseva jäähalli viileä paikka kohdata toisemme lämpimänä kesäpäivänä? Vai ajaisitko kaupungista poispäin raideliikenteellä kaksi pysäkinväliä? Mahtaisimmeko nähdä toisemme siellä?

Tiedät missä olen töissä. Meillä on toimipiste asuinalueellasi, lähellä sinua, vaikka en siellä töissä olekaan, niin sen edessä saattaisimme nähdä, jos niin sopisimme. Sinne sinulla olisi matkaa noin kilometri kävellen.

Kaikki nämä olisivat mahdollisia, jos niin haluaisit ja jos sopisimme ajasta. Haluaisin tavata sinut pian, koska kaipaan ja rakastan sinua niin paljon.

Siis kaakkois/itä/Hel?

Saanko mä veikata? Ei tästä muut snaijaa kuitenkaan. Leirintäalue Rastila, Jäähalli Myllypuro tai Vuosaari, toimistoalue Herttoniemi, iso koirapuisto Sahaajankatu?

Kaksi metropysäkkiä keskusta poispäin. Mikä metrolinja? Puotila vai Myllypuro?

Vierailija
8957/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua rakkaani. Ilmoitathan minulle täällä milloin näemme. Rakkautemme kaava on seuraava: tiedät kuukaudenpäivän(1-31), jolloin näimme ensimmäisen kerran. Vähennä siitä kuukaudenpäivä, jolloin tulemme tapaamaan(1-31) ja ilmoita tuo luku. Toinen luku on tuo sama kuukaudenpäivä, jolloin tapasimme ensimmäisen kerran(1-31) miinus kellonaika(1-24), jolloin tulemme tapaamaan. Ja paikan voit mainita samassa viestissä. Ilmoitathan nämä kaksi lukua ja paikan. Oletuksena on, että tapaamme tässä kuussa.

Vierailija
8958/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorukaiseni: Sopisiko ensi kuussa joku viikonloppu? Odotan innolla. 😍 

Vierailija
8959/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sinua rakkaani. Ilmoitathan minulle täällä milloin näemme. Rakkautemme kaava on seuraava: tiedät kuukaudenpäivän(1-31), jolloin näimme ensimmäisen kerran. Vähennä siitä kuukaudenpäivä, jolloin tulemme tapaamaan(1-31) ja ilmoita tuo luku. Toinen luku on tuo sama kuukaudenpäivä, jolloin tapasimme ensimmäisen kerran(1-31) miinus kellonaika(1-24), jolloin tulemme tapaamaan. Ja paikan voit mainita samassa viestissä. Ilmoitathan nämä kaksi lukua ja paikan. Oletuksena on, että tapaamme tässä kuussa.

Missä paikassa tapasitte ensimmäisen kerran?

Vierailija
8960/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihis is back. :D 

Ketju on lukittu.