Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Toivo alkaa pimeästä, itsepäinen toivo,
että jos vain jaksat yrittää ja tehdä
asiat oikein, aamu koittaa. Sinä odotat
ja katsot ja toimit: et anna periksi
-Anne Lamott-
Aamuni koitti eilen kun päätimme eksän kanssa olla nyksiä 💕 ei enää kaipausta palstoilla.
Roger
Vierailija kirjoitti:
Halaus. ❤
Samoin.
Koska olet minulle tärkeä, niin haaveilen siitä, miten voisimme törmätä toisiimme. Jos menisimme lähelläsi sijaitsevaan isoon koirapuistoon nainen samaan aikaan, niin saattaisimme tavata toisemme.
Sinua lähin leirintäalue olisi varsin kiva paikka ja sielläkin saattaisimme törmätä toisiimme. Vai olisiko lähelläsi sijaitseva jäähalli viileä paikka kohdata toisemme lämpimänä kesäpäivänä? Vai ajaisitko kaupungista poispäin raideliikenteellä kaksi pysäkinväliä? Mahtaisimmeko nähdä toisemme siellä?
Tiedät missä olen töissä. Meillä on toimipiste asuinalueellasi, lähellä sinua, vaikka en siellä töissä olekaan, niin sen edessä saattaisimme nähdä, jos niin sopisimme. Sinne sinulla olisi matkaa noin kilometri kävellen.
Kaikki nämä olisivat mahdollisia, jos niin haluaisit ja jos sopisimme ajasta. Haluaisin tavata sinut pian, koska kaipaan ja rakastan sinua niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Koska olet minulle tärkeä, niin haaveilen siitä, miten voisimme törmätä toisiimme. Jos menisimme lähelläsi sijaitsevaan isoon koirapuistoon nainen samaan aikaan, niin saattaisimme tavata toisemme.
Sinua lähin leirintäalue olisi varsin kiva paikka ja sielläkin saattaisimme törmätä toisiimme. Vai olisiko lähelläsi sijaitseva jäähalli viileä paikka kohdata toisemme lämpimänä kesäpäivänä? Vai ajaisitko kaupungista poispäin raideliikenteellä kaksi pysäkinväliä? Mahtaisimmeko nähdä toisemme siellä?
Tiedät missä olen töissä. Meillä on toimipiste asuinalueellasi, lähellä sinua, vaikka en siellä töissä olekaan, niin sen edessä saattaisimme nähdä, jos niin sopisimme. Sinne sinulla olisi matkaa noin kilometri kävellen.
Kaikki nämä olisivat mahdollisia, jos niin haluaisit ja jos sopisimme ajasta. Haluaisin tavata sinut pian, koska kaipaan ja rakastan sinua niin paljon.
Hyvin tunnet hänet ja paikan missä hän asuu. Stalkkeri kenties vai oletteko naapureita?
Vierailija kirjoitti:
Voi vittu.
Mitä?
Vierailija kirjoitti:
Hei pitkästä aikaa A 😊
Kiitos tykkäyksestä. 😉
Onpa viileää. Olen villapaidassa. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Siis kaakkois/itä/Hel?
Vierailija kirjoitti:
Onpa viileää. Olen villapaidassa. 🤭
Entä sinä? 😊
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Vi tun tyhmää nähdä ketjuissa tuo "Tämä" kommentti. Tulee mieleen joku pullottavasilmäinen idiootti silmät kiiluen näytöltä palstaa vahtaamassa ja huudahtamassa ääneen "tämä"!
Yksi vilaus ja nyt luulen näkeväni sut joka paikassa... Eikö tähän hulluuteen ole hoitokeinoa?
Vierailija kirjoitti:
Hyvän yön toivotus, hali & suukko naiselle, kaunottarelle, mieheltä 30km ja kahen kuntarajan takaa. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä. Sukunimensä ja toisen etunimeni viimeiset kirjaimet ovat samat, ääntiöitä nekin, tosin eivät samoja kuni etunimissämme. Hyvää yötä rakas! Ikävä
Mikä on ääntiö?
Vierailija kirjoitti:
Yksi vilaus ja nyt luulen näkeväni sut joka paikassa... Eikö tähän hulluuteen ole hoitokeinoa?
Yksi vilaus... missä? 😊
Vierailija kirjoitti:
Voi vittu.
Erittäin osuvasti analysoitu.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuohon tarvitse edes mitään vilausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvän yön toivotus, hali & suukko naiselle, kaunottarelle, mieheltä 30km ja kahen kuntarajan takaa. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä. Sukunimensä ja toisen etunimeni viimeiset kirjaimet ovat samat, ääntiöitä nekin, tosin eivät samoja kuni etunimissämme. Hyvää yötä rakas! Ikävä
Mikä on ääntiö?
Vokaali.
Huomenta sinulle ja hyvää työpäivää. Paljon halauksia.