Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
8921/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta sinulle ja hyvää työpäivää. Paljon halauksia.

Vierailija
8922/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivo alkaa pimeästä, itsepäinen toivo,

että jos vain jaksat yrittää ja tehdä

asiat oikein, aamu koittaa. Sinä odotat

ja katsot ja toimit: et anna periksi

-Anne Lamott-

Aamuni koitti eilen kun päätimme eksän kanssa olla nyksiä 💕 ei enää kaipausta palstoilla.

Roger

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8923/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halaus. ❤

Samoin.

Vierailija
8924/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet minulle tärkeä, niin haaveilen siitä, miten voisimme törmätä toisiimme.  Jos menisimme lähelläsi sijaitsevaan isoon koirapuistoon nainen samaan aikaan, niin saattaisimme tavata toisemme.

Sinua lähin leirintäalue olisi varsin kiva paikka ja sielläkin saattaisimme törmätä toisiimme. Vai olisiko  lähelläsi sijaitseva jäähalli viileä paikka kohdata toisemme lämpimänä kesäpäivänä? Vai ajaisitko kaupungista poispäin raideliikenteellä kaksi pysäkinväliä? Mahtaisimmeko nähdä toisemme siellä?

Tiedät missä olen töissä. Meillä on toimipiste asuinalueellasi, lähellä sinua, vaikka en siellä töissä olekaan, niin sen edessä saattaisimme nähdä, jos niin sopisimme. Sinne sinulla olisi matkaa noin kilometri kävellen.

Kaikki nämä olisivat mahdollisia, jos niin haluaisit ja jos sopisimme ajasta. Haluaisin tavata sinut pian, koska kaipaan ja rakastan sinua niin paljon.

Vierailija
8925/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olet minulle tärkeä, niin haaveilen siitä, miten voisimme törmätä toisiimme.  Jos menisimme lähelläsi sijaitsevaan isoon koirapuistoon nainen samaan aikaan, niin saattaisimme tavata toisemme.

Sinua lähin leirintäalue olisi varsin kiva paikka ja sielläkin saattaisimme törmätä toisiimme. Vai olisiko  lähelläsi sijaitseva jäähalli viileä paikka kohdata toisemme lämpimänä kesäpäivänä? Vai ajaisitko kaupungista poispäin raideliikenteellä kaksi pysäkinväliä? Mahtaisimmeko nähdä toisemme siellä?

Tiedät missä olen töissä. Meillä on toimipiste asuinalueellasi, lähellä sinua, vaikka en siellä töissä olekaan, niin sen edessä saattaisimme nähdä, jos niin sopisimme. Sinne sinulla olisi matkaa noin kilometri kävellen.

Kaikki nämä olisivat mahdollisia, jos niin haluaisit ja jos sopisimme ajasta. Haluaisin tavata sinut pian, koska kaipaan ja rakastan sinua niin paljon.

Hyvin tunnet hänet ja paikan missä hän asuu. Stalkkeri kenties vai oletteko naapureita?

Vierailija
8926/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei pitkästä aikaa A 😊

Vierailija
8927/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu.

Vierailija
8928/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vittu.

Mitä? 

Vierailija
8929/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei pitkästä aikaa A 😊

Kiitos tykkäyksestä. 😉

Vierailija
8930/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä!

Vierailija
8931/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa viileää. Olen villapaidassa. 🤭

Vierailija
8932/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kaakkois/itä/Hel?

Vierailija
8933/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa viileää. Olen villapaidassa. 🤭

Entä sinä? 😊

Vierailija
8934/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Vi tun tyhmää nähdä ketjuissa tuo "Tämä" kommentti. Tulee mieleen joku pullottavasilmäinen idiootti silmät kiiluen näytöltä palstaa vahtaamassa ja huudahtamassa ääneen  "tämä"!

Vierailija
8935/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vilaus ja nyt luulen näkeväni sut joka paikassa... Eikö tähän hulluuteen ole hoitokeinoa?

Vierailija
8936/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvän yön toivotus, hali & suukko naiselle, kaunottarelle, mieheltä 30km ja kahen kuntarajan takaa. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä. Sukunimensä ja toisen etunimeni viimeiset kirjaimet ovat samat, ääntiöitä nekin, tosin eivät samoja kuni etunimissämme. Hyvää yötä rakas! Ikävä

Mikä on ääntiö?

Vierailija
8937/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi vilaus ja nyt luulen näkeväni sut joka paikassa... Eikö tähän hulluuteen ole hoitokeinoa?

Yksi vilaus... missä? 😊

Vierailija
8938/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vittu.

Erittäin osuvasti analysoitu.

Vierailija
8939/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuohon tarvitse edes mitään vilausta.

Vierailija
8940/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvän yön toivotus, hali & suukko naiselle, kaunottarelle, mieheltä 30km ja kahen kuntarajan takaa. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä. Sukunimensä ja toisen etunimeni viimeiset kirjaimet ovat samat, ääntiöitä nekin, tosin eivät samoja kuni etunimissämme. Hyvää yötä rakas! Ikävä

Mikä on ääntiö?

Vokaali.

Ketju on lukittu.