Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Hyvää yötä mies. Jos joskus vielä uskaltaisimme puhua siitä, mistä on vaiettu liian pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapin kaunottarelle kirjoitti:
Kauanko vielä pitää jaksaa odottaa että sut näkisin. En tosin tiedä mitä edes tekisin jos yllättäen olisit edessäni. En unohda sua nainen koskaan.
Olet aika pitkään tätä kaunotarta kaivannut, vähän tuntuu ettei hän edes käy täällä?
Hän ei anna edes tuntomerkkejä enempää!
Muistaakseni tää on se Lotta-niminen? Joskus kertoi sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapin kaunottarelle kirjoitti:
Kauanko vielä pitää jaksaa odottaa että sut näkisin. En tosin tiedä mitä edes tekisin jos yllättäen olisit edessäni. En unohda sua nainen koskaan.
Olet aika pitkään tätä kaunotarta kaivannut, vähän tuntuu ettei hän edes käy täällä?
Hän ei anna edes tuntomerkkejä enempää!
Muistaakseni tää on se Lotta-niminen? Joskus kertoi sen.
Joo ruskeasilmäinen Lapin Lotta, joka muutti kauas pois.
Anti-kliimaksinen lässähdys.
Hyvänen aika, minä aikuinen nainen olen jäänyt koukkuun tähän palstaan ja tähän ketjuun. Ihastus ja saavuttamaton rakkaus on jo laantunut, mutta aina vaan palaan tänne lukemaan näitä viestejä😱 nyt kaivataan vinkkejä mitä tämän tilalle!?
Naiset joita täällä kaivataan:
naimisissa oleva nuori blondi Vantaalta, kaupassa töissä
Heidi
Liisa
Pois muuttanut Lapin kaunotar/Lotta
Oliko muita?
Ex kaipaaja kirjoitti:
Hyvänen aika, minä aikuinen nainen olen jäänyt koukkuun tähän palstaan ja tähän ketjuun. Ihastus ja saavuttamaton rakkaus on jo laantunut, mutta aina vaan palaan tänne lukemaan näitä viestejä😱 nyt kaivataan vinkkejä mitä tämän tilalle!?
Jatka vaan lukemista. On sitä huonompiakin tapoja kuluttaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Heidi
Liisa
Pois muuttanut Lapin kaunotar/LottaOliko muita?
A ja E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi
Liisa
A ja E
Laura.
Hyvää yötä, rakkain. Huomenna näkisin sinut pitkästä aikaa, mutta en enää tule sinne. Olet ajatuksissani huomenna. Taas vain kaipaisin sinua tähän viereeni halittavaksi. Tahtoisin nukahtaa viereesi. Kauniita ja lempeitä unia sinulle. Nuku hyvin.
Hyvää yötä rakas. Toivoisin niin tapaavani sinut pian. Saisimmeko sen järjestettyä jotenkin? Se kauppakeskus voisi toimia mutta olisiko mitään muita ideoita vielä?
Jos mä lähettäisin sulle mies viestiä joku päivä facessa vastaisitko sä siihen jotain? Mä en edes tiedä haluatko sä edes minkäänlaista viestiä, enkä haluaisi olla tungetteleva. Jotenkin musta tuntuu, että sä jotenkin kammoksut mua ja haluat pysyä etäällä, etkä siksi haluaisi vastata minkään sortin viestiin. Mä en halua aiheuttaa sulle ahdistusta.
Olisi kuitenkin kiva saada jokin varmistus olisiko yhteydenottoni toivottua vai aiheuttaisiko harmitusta. Mä en pahoita mieltäni, jos sanot suoraan, että et halua olla yhteyksissä. Enkä mä odota mitään suuria. Olisi vaan kiva saada yhteys jotakin kautta ja mahdollisesti tutustua. Terveisin J.
Vierailija kirjoitti:
terveisiä kaipaamalleni henkilölle tänään Maanantaina. Juon Kahvia ja.
Kiitos, miäkin join töissäin kahvetta. Neljä kupillista jo pa.
Se tunne on sisälläni.
Tahto olla sinulle niin hyvä kuin osaan olla.
Lämmön tunne sydämessäni,
kun ajattelen sinua.
Ja minä ajattelen sinua,
heti kun herään,
aamun, päivän, iltapäivän,
illan.
Nukkumaan käydessäni
toivon näkeväni sinusta unia,
kuumia, joissa suutelemme ja rakastelumme saa meidät hehkumaan sylikkäin.
Eniten kaipaan sitä,
että olisit lähelläni ja katsoisit silmiini. Tehdään siitä totta. Hyvää yötä. Rakastan sinua koko sydämestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi
Liisa
A ja E
Tässähän oli ehkä kuukausi sitten niitä kaivattujen nimiä lueteltu tänne.. . Kuka jaksaa kaivella?
Hyvän yön toivotus, hali & suukko naiselle, kaunottarelle, mieheltä 30km ja kahen kuntarajan takaa. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä. Sukunimensä ja toisen etunimeni viimeiset kirjaimet ovat samat, ääntiöitä nekin, tosin eivät samoja kuni etunimissämme. Hyvää yötä rakas! Ikävä
Kiinnostavaa olisi tietää miksi ne älypuhelimet pitää heittää pois..