Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin missä voin törmätä suhun. En missään.
Vittu.Aika vaikeaa törmätä tuosta noin vain jossain... 😌 Pitäisi sopia ensin.
Ei ole. Saatan kyllä joku kerta hypätä ruotsinlaivasta, sen lähemmäs en taida enää ohimennen päästä.
Ei silleen et tää olis sulle ollukaan.
Ok, käyn joskus Cittarissa... 🙄
Olen muuten nähnyt sinut ainakin pari kertaa Cittarissa, kerran kirjastossa ja kerran kadulla kävelemässä muistaakseni yhden kapakan kohdalla, mutta tuskin kävit siellä silloin. 😊 Näistä on jo jonkin aikaa. En ole nähnyt sinua viime aikoina.
Tässä kun on aikaa miettiä kaikenlaista, niin tajusinpa senkin seikan että sehän olit sinä joka tulit halamaan minua kun ekan kerran näin tapahtui. Varmaan olen tyhmä kun ajattelen että se merkitsi jotain, mutta olen iloinen että halasit. Tai sitten olit vaan päättänyt että nyt tsekkaan ton mimmin rinnat😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näe minua tällaisena...?
Minua ei haittaa, jos hiuksia on vähemmän. Sitäkö mietit? 🤔 Minussa itsessäni on vaikka minkälaisia vikoja ja puutteita...
Jos tämä oli tuolle naiselta naiselle kirjoittaneelle (minulle), niin kyse ei ole hiuksista eikä muutenkaan ulkonäköön liittyvistä asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näe minua tällaisena...?
Minua ei haittaa, jos hiuksia on vähemmän. Sitäkö mietit? 🤔 Minussa itsessäni on vaikka minkälaisia vikoja ja puutteita...
Jos tämä oli tuolle naiselta naiselle kirjoittaneelle (minulle), niin kyse ei ole hiuksista eikä muutenkaan ulkonäköön liittyvistä asioista.
Vaan mistä?
Jonkunlainen henkinen romahtaminen johtuen liiasta ikävien asioiden kasaantumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin missä voin törmätä suhun. En missään.
Vittu.Aika vaikeaa törmätä tuosta noin vain jossain... 😌 Pitäisi sopia ensin.
Ei ole. Saatan kyllä joku kerta hypätä ruotsinlaivasta, sen lähemmäs en taida enää ohimennen päästä.
Ei silleen et tää olis sulle ollukaan.
Ok, käyn joskus Cittarissa... 🙄
Olen muuten nähnyt sinut ainakin pari kertaa Cittarissa, kerran kirjastossa ja kerran kadulla kävelemässä muistaakseni yhden kapakan kohdalla, mutta tuskin kävit siellä silloin. 😊 Näistä on jo jonkin aikaa. En ole nähnyt sinua viime aikoina.
En käytä cittaria. Enkä kirjastoa. Kerran kys henkilö kyllä kysyi multa tietä kirjastoon. Ja kapakan ulkopuolella ollaan nähty miljoona kertaa. Ja siellä sisälläkin.
Ei vaan ikinä enää. Elämän reiluus voidaan kyseenalaistaa.
Vierailija kirjoitti:
Jonkunlainen henkinen romahtaminen johtuen liiasta ikävien asioiden kasaantumisesta.
Milloin rohmahdus tuli? Ja millaisia ikäviä asioita siihen liittyy?
Tiedänkö niistä jotain, siis liittyykö ne niihin, joista ollaan puhuttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian monenlaisia asioita. En ole ollut oma itseni pitkään aikaan.
Sekoitat minut ehkä johonkin toiseen, koska en ole puhunut niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako kysyä miten pitään aikaan? 🤔
Meillä on ollut joskus jotain pieniä riitoja ja väärinkäsityksiä... Toivottavasti ne eivät vaivaa. Anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä saat tollasesta kaivelemisesta? Onko oma elämäsi noin saa tanan köyhää, että anonyymin kirjoittelijan viesti jaksaa koukuttaa sut utsimaan ja kaivelemaan viesti viestin perään täällä joka päivä????? vai oletko tuo toinen ja vastailet itse itsellesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä saat tollasesta kaivelemisesta? Onko oma elämäsi noin saa tanan köyhää, että anonyymin kirjoittelijan viesti jaksaa koukuttaa sut utsimaan ja kaivelemaan viesti viestin perään täällä joka päivä????? vai oletko tuo toinen ja vastailet itse itsellesi?
Olen vain tiedonjanoinen. 😊 Ja joskus kysyminen saattaa helpottaa tuota toista, kun saa kirjoittaa vapaasti ajatuksistaan. 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoi kevään aikana tai jo ennen sitä.
Toiselle kommentoijalle tiedoksi, että en vastaile itselleni. Kunhan puran ajatuksiani, vaikka en tiedä, miksi teen sitä jatkuvasti kaipauspalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sinä törkyturpa välillä jo hiljaa ja menepäs miettimään sanojasi. "Mitä sä saat tollasesta kaivelemisesta" jne... Jos jollain on samankaltainen tilanne kuin tossa, niin yrittää kysellä tietty vihiä (sivusta), voi oikeesti luulla että teksti on kaivattunsa kirjoittama. Älyä jo olla hiljaa noiden kommenttiesi kanssa huooh.
Vierailija kirjoitti:
Tässä kun on aikaa miettiä kaikenlaista, niin tajusinpa senkin seikan että sehän olit sinä joka tulit halamaan minua kun ekan kerran näin tapahtui. Varmaan olen tyhmä kun ajattelen että se merkitsi jotain, mutta olen iloinen että halasit. Tai sitten olit vaan päättänyt että nyt tsekkaan ton mimmin rinnat😅
Tapahtuikos toinen halaus tässä äsken... Olin kaivannut sinua, tietenkin tulin halaamaan kun kutsuit. Ja tietenkin kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoi kevään aikana tai jo ennen sitä.
Toiselle kommentoijalle tiedoksi, että en vastaile itselleni. Kunhan puran ajatuksiani, vaikka en tiedä, miksi teen sitä jatkuvasti kaipauspalstalla.
Suurin piirtein kevään aikana... Mitä silloin tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua rakkaani. Ilmoitathan minulle täällä milloin näemme. Rakkautemme kaava on seuraava: tiedät kuukaudenpäivän(1-31), jolloin näimme ensimmäisen kerran. Vähennä siitä kuukaudenpäivä, jolloin tulemme tapaamaan(1-31) ja ilmoita tuo luku. Toinen luku on tuo sama kuukaudenpäivä, jolloin tapasimme ensimmäisen kerran(1-31) miinus kellonaika(1-24), jolloin tulemme tapaamaan. Ja paikan voit mainita samassa viestissä. Ilmoitathan nämä kaksi lukua ja paikan. Oletuksena on, että tapaamme tässä kuussa.
Aika vaikean kautta pitää kyl sopia yx tapaaminen.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua rakkaani. Ilmoitathan minulle täällä milloin näemme. Rakkautemme kaava on seuraava: tiedät kuukaudenpäivän(1-31), jolloin näimme ensimmäisen kerran. Vähennä siitä kuukaudenpäivä, jolloin tulemme tapaamaan(1-31) ja ilmoita tuo luku. Toinen luku on tuo sama kuukaudenpäivä, jolloin tapasimme ensimmäisen kerran(1-31) miinus kellonaika(1-24), jolloin tulemme tapaamaan. Ja paikan voit mainita samassa viestissä. Ilmoitathan nämä kaksi lukua ja paikan. Oletuksena on, että tapaamme tässä kuussa.
Aika vaikean kautta pitää kyl sopia yx tapaaminen.....
Varattujen pitää olla varovaisia 👌
lässynlässynlässytilää. minäminäminäminä... jooh, oot niin erinomainen ja se toinen aivan idiootti kun ei sua universumin lahjaa älynnyt ottaa kun itseäsi tarjosit.