Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
8881/16650 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

terveisiä kaipaamalleni henkilölle tänään Maanantaina. Juon Kahvia ja.

Mitä kahvia juot?

Vierailija
8882/16650 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sua mutta löysinkin  vain sut <3 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8883/16650 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsitko sen tänään?

Vierailija
8884/16650 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunsitko sen tänään?

Tunsin.

Vierailija
8885/16650 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunsitko sen tänään?

Tunsin.

Vierailija
8886/16650 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sinua, ruskeasilmäinen mies. Kai me vielä näemme? Haluaisin niin paljon nähdä sinut, vaikka ei viime tapaamisesta hirveän kauaa olekaan kulunut vielä. Liian kauan kuitenkin on kulunut, sillä olet mielessäni joka päivä joka ikinen hetki.

Tottakai nähdään jos olet hän. Kuinka kauan viime tapaamisesta?

About viikko. Paljonko sulla?

Vierailija
8887/16650 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunsitko sen tänään?

Vetovoiman? Millon?

Vierailija
8888/16650 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunsitko sen tänään?

Tunnen sen aina kun kaipaan sua, eli koko ajan.

Lisäksi mä uskon että tää ei mene ohi ennenkun ollaan sun kanssa tavattu eikä varmaan sittenkään.

Vierailija
8889/16650 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus minusta tuntuu, että olet hiukan viileä tai tyly minua kohtaan mies. Johtuuko se siitä, että haluat peittää tunteesi vai olenko sinulle vain yhdentekevä ihminen? Olisitko erilainen minua kohtaan, jos olisimme yhdessä?

Olet kaikkea muuta kuin yhdentekevä ja se johtuu siitä, että haluan peittää tunteeni. Luulen, että pitäisit minusta paljon enemmän, jos olisimme yhdessä, kun ei olisi tarvetta peitellä mitään ja voisi olla täysin oma itsensä.

Ihanasti sanottu. Pidän sinusta kyllä hyvin paljon jo nyt, mutta huomaan joskus, ettet ehkä ole ihan oma itsesi seurassani. Luulen, että jos olisimme yhdessä, olisimme tosi paljon lähekkäin ja nauraisimme kaikille hölmöille jutuille. Sinun sylissäsi olisi ihana olla.

Haluan vielä tarkentää, että tuossa alkuperäisessä viestissäni tarkoitin, että vaikutat joskus olevan hyvin kriittinen minua kohtaan, vaikka saatat muita kehua. Tämä tuntuu joskus vähän pahalta, vaikka ymmärrän että haluat yrittää peittää tunteesi. Joskus vaan siitä seuraa minulle olo, ettet oikein arvostaisi minua.

Vierailija
8890/16650 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus minusta tuntuu, että olet hiukan viileä tai tyly minua kohtaan mies. Johtuuko se siitä, että haluat peittää tunteesi vai olenko sinulle vain yhdentekevä ihminen? Olisitko erilainen minua kohtaan, jos olisimme yhdessä?

Olet kaikkea muuta kuin yhdentekevä ja se johtuu siitä, että haluan peittää tunteeni. Luulen, että pitäisit minusta paljon enemmän, jos olisimme yhdessä, kun ei olisi tarvetta peitellä mitään ja voisi olla täysin oma itsensä.

Ihanasti sanottu. Pidän sinusta kyllä hyvin paljon jo nyt, mutta huomaan joskus, ettet ehkä ole ihan oma itsesi seurassani. Luulen, että jos olisimme yhdessä, olisimme tosi paljon lähekkäin ja nauraisimme kaikille hölmöille jutuille. Sinun sylissäsi olisi ihana olla.

Voisipa se joskus toteutua, toivon sitä enemmän kuin mitään muuta. Toivominen ei vain taida riittää tässä tilanteessa, joten täytyy tyytyä haaveilemaan sinusta ehkä ikuisesti.

Vierailija
8891/16650 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisipa se joskus toteutua, toivon sitä enemmän kuin mitään muuta. Toivominen ei vain taida riittää tässä tilanteessa, joten täytyy tyytyä haaveilemaan sinusta ehkä ikuisesti.

Jos ei toimi, jää haaveilemaan.

Vierailija
8892/16650 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi meillä on yhteisiä hetkiä. Ei ehkä sellaisia kuin toivoisimme, mutta jotain.

Vierailija
8893/16650 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sinua, ruskeasilmäinen mies. Kai me vielä näemme? Haluaisin niin paljon nähdä sinut, vaikka ei viime tapaamisesta hirveän kauaa olekaan kulunut vielä. Liian kauan kuitenkin on kulunut, sillä olet mielessäni joka päivä joka ikinen hetki.

Tottakai nähdään jos olet hän. Kuinka kauan viime tapaamisesta?

About viikko. Paljonko sulla?

About kuukausi.

Vierailija
8894/16650 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennäänkö naimisiin ja heitetään älypuhelimet mereen?

Vierailija
8895/16650 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilin juuri seksistä kanssasi. Suutelisit kaulaani ja kaataisit minut sängylle, työntyisit hitaasti sisääni ja rakastelisimme pitkään, intohimoisesti. Punastuttaa edes ajatella. Huh.

Vierailija
8896/16650 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko vielä pitää jaksaa odottaa että sut näkisin. En tosin tiedä mitä edes tekisin jos yllättäen olisit edessäni. En unohda sua nainen koskaan.

Vierailija
8897/16650 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mennäänkö naimisiin ja heitetään älypuhelimet mereen?

Kuulostaa hyvältä. En ole onnellinen ilman sinua. Olet koko ajan mielessäni. Rakastan sinua koko sydämestäni.

Vierailija
8898/16650 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapin kaunottarelle kirjoitti:

Kauanko vielä pitää jaksaa odottaa että sut näkisin. En tosin tiedä mitä edes tekisin jos yllättäen olisit edessäni. En unohda sua nainen koskaan.

Olet aika pitkään tätä kaunotarta kaivannut, vähän tuntuu ettei hän edes käy täällä?

Vierailija
8899/16650 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitää odottaa? Tee aloite. :)

Vierailija
8900/16650 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet aika pitkään tätä kaunotarta kaivannut, vähän tuntuu ettei hän edes käy täällä?

Hän ei anna edes tuntomerkkejä enempää!

Ketju on lukittu.