Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
8861/16650 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolisin ahdistukseen jos pitäisi olla tekemisissä ihmisen kanssa, joka aloittaa jokaisen minulla sanomansa lauseen sanomalla ”Rakas”.

Vieläpä noin kirjoitettuna pisteen kanssa, eli ei mitenkään pehmeän kepeästi ja rakkaudellisesti, vaan äärimmäisen RASKAASTI ja vaativasti.

”Rakas. Oletko onnellinen?” vs. ”Rakas, oletko onnellinen?” tai ”Rakas. Mietin sinua.” vs. ”Voi rakkauteni kun seikkailet taas mielessäni!” jne.

Toi ”Rakas.” jatkuvana viestin aloituksena tuo mieleen jonkun tyypin, joka sanoo sen sammunein silmin ahneesti ja anelevasti tapittaen, ja hengittää sitten kuuluvasti suun kautta säteillen koko olemuksellaan todella tukkoista energiaa.

Painostava tyyli, todella painostava ja raskas.

Anonyyminä palstalle voi kirjoittaa vaikka mitä. Ihan semmoisiakin mistä vain haaveilee, esim vuoropuhelusta saavuttamattoman ihastuksen kanssa.

Vierailija
8862/16650 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakas. Milloin?

Mitä ja missä?

Mentäisiin vaikka rannalle. Otettaisiin eväät mukaan ja nautittaisiin päivästä. Tietäisin täälläpäin monta paikkaa, joissa saisimme olla rauhassa. Sovittaisiin joku tuttu paikka, josta lähdettäisiin liikkeelle. Olisiko sinulla aikaa?

Rakas. Tämä olisi ihanaa. Milloin sinulle sopisi? Ja miten sopisimme siitä paikasta mistä lähtisimme liikkeelle?

Rakas. Voimme sopia täällä jonkin ajan ja paikan, jossa liikkuu paljon ihmisiä. Me tunnemme toisemme, eikä kukaan muu tunne meitä. Sinua lähin merkittävä kauppakeskus voisi olla paikkana. Kävelemme sovitun paikan ohitse, kunnes törmäämme toisiimme ja poistumme huomaamatta samaan suuntaan paikalta. Voisimme nähdä tuon kauppakeskuksen perinteisimmän tavaratalon sillä osastolla, jolta sinä ostaisit itsellesi muotia. Tuo osasto on 1. kerroksessa. Minulle sopivat kaikki ajat tällä viikolla. Ilmoitat vain milloin sinulle käy.

Sekopäitä on monia, mutta tämän tyypin pakonomainen palstantäyttö on omaa luokkaansa. Sivutolkulla jauhaa yksinään. Etusivulla pohtii tietenkin, että naiset käyttää mielenterveyteen lääkkeitä, ei tekis tällekään pahaa. Umpihullu tyyppi.

" Räkäsräkäsräkäs" joka trollausviestin alussa "räkäs". Sama mielleyhtymä ei mitään tekemistäkään sen asian kanssa että oikeasti olisi rakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8863/16650 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin jo päässeeni susta yli, kun ei nähty vähään aikaan, mutta sä olit niin hyvän näkönen tänään sun harmaassa paidassa, että kaikki tunteet muistu mieleen. Miten sä voit olla niin lutunen?

Vierailija
8864/16650 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisiä kaipaamalleni henkilölle tänään Maanantaina. Juon Kahvia ja.

Vierailija
8865/16650 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kumpi on pahempaa: viattomia rakas-viestejä kirjoittava vai tuo tyyppi, jolla on jäänyt RÄKÄS-hihna päälle. Kallistun jälkimmäiseen. 

Vierailija
8866/16650 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, kumpi on pahempaa: viattomia rakas-viestejä kirjoittava vai tuo tyyppi, jolla on jäänyt RÄKÄS-hihna päälle. Kallistun jälkimmäiseen. 

Haittaa trollitehtaan yritystä pitää työnsä vauvalla?

Vierailija
8867/16650 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitkohan jo tänään töissä? Miten työpäiväsi meni? Leivoin tänään ja voisin laittaa jotain hyvää ruokaa sinulle. Saat tulla tänne hemmoteltavaksi milloin ikinä haluat. 

Vierailija
8868/16650 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus minusta tuntuu, että olet hiukan viileä tai tyly minua kohtaan mies. Johtuuko se siitä, että haluat peittää tunteesi vai olenko sinulle vain yhdentekevä ihminen? Olisitko erilainen minua kohtaan, jos olisimme yhdessä?

Vierailija
8869/16650 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kieltämättä huvittavan nokkela. Ainakin omasta mielestään.

Vierailija
8870/16650 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä ”räkäs”olet niin täynnä itseäsi että luulet, että näitä palstapersun yksinpuheluita jne shaibaa ei huomaa kuin yksi ihminen.

Terv. Se alkuperäinen naikkonen

Vierailija
8871/16650 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä ”räkäs”olet niin täynnä itseäsi että luulet, että näitä palstapersun yksinpuheluita jne shaibaa ei huomaa kuin yksi ihminen.

En ole ”räkäs”. Et tunne minua. Olen vain joku, jonka mielestä ylimielinen ja vainoharhainen viisastelusi on todella ärsyttävää.

Vierailija
8872/16650 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit niin sexy ja söpö, kun näin sut tänään pitkästä aikaa vilaukselta. Oot älyttömän ihana A.

Vierailija
8873/16650 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kysyä miten sinun päiväsi nainen meni ja tietysti vähän hemmotella sinua. Sää ilta-ajelulle olisi myös aika houkutteleva, mutta ei lainkaan niin houkutteleva kuin sinä. Tahtoisin sinut viereeni.

Vierailija
8874/16650 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ”räkäs”. Et tunne minua. Olen vain joku, jonka mielestä ylimielinen ja vainoharhainen viisastelusi on todella ärsyttävää.

Heh heh!

Vierailija
8875/16650 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus minusta tuntuu, että olet hiukan viileä tai tyly minua kohtaan mies. Johtuuko se siitä, että haluat peittää tunteesi vai olenko sinulle vain yhdentekevä ihminen? Olisitko erilainen minua kohtaan, jos olisimme yhdessä?

Olet kaikkea muuta kuin yhdentekevä ja se johtuu siitä, että haluan peittää tunteeni. Luulen, että pitäisit minusta paljon enemmän, jos olisimme yhdessä, kun ei olisi tarvetta peitellä mitään ja voisi olla täysin oma itsensä.

Vierailija
8876/16650 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh heh!

Ehe ehe!

Vierailija
8877/16650 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kysyä miten sinun päiväsi nainen meni ja tietysti vähän hemmotella sinua. Sää ilta-ajelulle olisi myös aika houkutteleva, mutta ei lainkaan niin houkutteleva kuin sinä. Tahtoisin sinut viereeni.

Miten hemmottelisit minua, jos olisin hän jota kaipaat? Lähtisin kyllä mielelläni sun kanssa ilta-ajelulle joku ilta.

Vierailija
8878/16650 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kaikkea muuta kuin yhdentekevä ja se johtuu siitä, että haluan peittää tunteeni. Luulen, että pitäisit minusta paljon enemmän, jos olisimme yhdessä, kun ei olisi tarvetta peitellä mitään ja voisi olla täysin oma itsensä.

Ihanasti sanottu. Pidän sinusta kyllä hyvin paljon jo nyt, mutta huomaan joskus, ettet ehkä ole ihan oma itsesi seurassani. Luulen, että jos olisimme yhdessä, olisimme tosi paljon lähekkäin ja nauraisimme kaikille hölmöille jutuille. Sinun sylissäsi olisi ihana olla.

Vierailija
8879/16650 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas=räkäs. Sana menettää oikea merkityksensä tuon rakas sanan trollaajan ansiosta. Ihan pimee tyyppi, itse itselleen vastailee.

Vierailija
8880/16650 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sinua, ruskeasilmäinen mies. Kai me vielä näemme? Haluaisin niin paljon nähdä sinut, vaikka ei viime tapaamisesta hirveän kauaa olekaan kulunut vielä. Liian kauan kuitenkin on kulunut, sillä olet mielessäni joka päivä joka ikinen hetki.

Tottakai nähdään jos olet hän. Kuinka kauan viime tapaamisesta?

Ketju on lukittu.