Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks sä lukitset näitä ketjuja ja avaat uusia vaan jutellakseks itelles? En ymmärrä, avaa vähän.
Kun se ei ole niitä penaalin terävimpiä kyniä ; )
...sama tylsämielinen tyyppi (olen sata varma) trollaa psykologia ketjua pilalle. Ovat ammattikuntana hänestä sekopäisiä. Tähän verrattuna aika pientä, tyyppi avaa vkottain uuden ketjun ja päivittää sitä tyhjällä jorinalla. On näemmä palkan eteen leikittävä, että palstalla vilkasta keskustelua, muutenhan ylläpito voidaan lopettaa, tai koko provoja toisensa perään -palsta.
Rakkaani. Rakastan sinua aina vaan. Tämä ei tunnu olevan ohimenevää. Miten sinulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enää udella ja selvitellä, oliko noista viesteistä joku mulle. Ehkä oli, ehkä ei. Selvää on oikeastaan vain se, että joskus meidän olis hyvä vielä jutella tästä kaikesta muualla kuin täällä, ajan kanssa rauhassa, kaksin.
Miten tämän voisi toteuttaa? Onko sulla ideoita?
Voidaan aluksi vaihtaa sp:t? 😏
2018 soitti ja käski sun palata takaisin 90-luvulta.
Olet nyt kiukkuinen.... 😮
Täydellisen tyyni. Tiesitkö, että on huonotapaista kertoa toiselle miten hän tuntee?
Hups... 😞 Minusta vain vaikutti siltä....
Oot jotenkin hellyttävä. Mukavaa päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta haluaisit tehdä? 😊
Syödä
Niin, ja juoda. Tee- tai kahvikupilliset. 😋
Sitä ruotsalaista tummapaahtoista? Sopii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet juhannuksesta? 🙄
Ei väliä, kunhan on simaa. Paljon simaa.
Mietin vaan, että olenkohan tylsä.... Tunnen itseni vähän tylsäksi nyt. 😌
Et laisinkaan. Symppis.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaani. Rakastan sinua aina vaan. Tämä ei tunnu olevan ohimenevää. Miten sinulla?
Ei mene ohi, mulle tästä on tullut pysyvä olotila, en tiedä onko se hyvä vai huono juttu.
Hienoa huomata, että jotkut on jatkaneet mun alkuperäisviestiä monilla viesteillä ikään kuin joku olis kirjoittanut alkuperäisviestin. No joo, en jaksa udella siitäkään, koska Kihishän se siellä.
On jotenkin tragikoomista, kun toivoo vastausta Villasukalta, mutta sen sijaan saakin tuhat kertaa vastauksen Kihikseltä. Tulee vähän semmonen Kummelin tuhannen markan seteli -fiilis.
👌🏻
Olen aivan rakastunut sinuun mies. Sen huomaa varmaan jo sokeatkin. Enkä vain sano näin, vaan todella tarkoitan sitä. Olisi ihanaa olla ihan lähellä sinua.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa huomata, että jotkut on jatkaneet mun alkuperäisviestiä monilla viesteillä ikään kuin joku olis kirjoittanut alkuperäisviestin. No joo, en jaksa udella siitäkään, koska Kihishän se siellä.
On jotenkin tragikoomista, kun toivoo vastausta Villasukalta, mutta sen sijaan saakin tuhat kertaa vastauksen Kihikseltä. Tulee vähän semmonen Kummelin tuhannen markan seteli -fiilis.
👌🏻
Villasukka? Mistä tuo nimi tulee? Vai saako täällä nykyään kysellä yhtään mitään...
En kirjoita sulle enää rakkauskirjeitä, sillä nyt tiedän keneltä toivoisit sellaisia. Enkä se ole minä.
Vierailija kirjoitti:
👌🏻
Totta! Niin absurdia, että nauroin ääneen kommentillesi. Ja kuinka kukaan keksii ottaa lempinimekseen "#ihomadon"? Muinoin yläasteella käytettiin ilkeänä kiusoittelunimenä yhdestä vääntelehtivästä ja ynisevästä, tosin kauniista ja kadehtitusta tytöstä.
En tiedä mikä tylsistyminen vaivaa mutta vaikka edelleen rakastan, niin silti on vähän sellanen olo että kyllä tässä olisi jo tapahtunut jotain jos olisi tapahtuakseen. En tosiaan tiedä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä tylsistyminen vaivaa mutta vaikka edelleen rakastan, niin silti on vähän sellanen olo että kyllä tässä olisi jo tapahtunut jotain jos olisi tapahtuakseen. En tosiaan tiedä.
no sitten sinun täytyy asialle tehdä jotain jos sinulla on kerran niin tylsää.
Sä olet mun silmiin komein kaikista.
Vierailija kirjoitti:
Sä olet mun silmiin komein kaikista.
ja sä kaikista rumin kaikista naisista.
Osuit sellaiseen monisyiseen tunnehermoon, että siksi en unohda sua milloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Osuit sellaiseen monisyiseen tunnehermoon, että siksi en unohda sua milloinkaan.
Ihastuminen kestää sen pari vuotta, että tuon jälkeen unohdat helposti.
Angstipellet mestoilla jälleen!
Joo, olisi juteltavaa ja touhuttavaa! 😊