Mistä löytäisin hyvän korvapuustin ohjeen?
Moniko tantta klikkasi tätä voidakseen auttaa jotain hädässä olevaan mummoa?😆🤣😁😂😁
Kommentit (12)
Mummot osaa tehdä korvapuustinsa lonkalta. Jotain pojua aattelin neuvoa.
Mun edesmennyt äitini teki maailman parhaat korvapuustit. Itse olen kerran tehnyt, mutta ei ollu niin hyviä, niin se sitten jäi. N55+ muttei kenenkään mummo.
Vierailija kirjoitti:
Mun edesmennyt äitini teki maailman parhaat korvapuustit. Itse olen kerran tehnyt, mutta ei ollu niin hyviä, niin se sitten jäi. N55+ muttei kenenkään mummo.
Harjoituksen puutetta, eli heti luovutit...
Minä miehenä, klikkasin uteliaisuudesta. Että minkälainen uusavuton tarvitsee erillisen ohjeen tehdäkseen jotain noin simppeliä? Toki olin valmis neuvomaan.
Ja menin halpaan. Tunnustan. En arvannut että tähän oli Tumputtaja-Timo rakentanut tällaisen kämmin perjantain ajankuluksi.
En ole tantta, olisin kertonut omat niksini, jotka todennut hyväksi. Olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harjoituksen puutetta, eli heti luovutit...
No en syö yleensä pullaa ja muutkaan ei oo kaivanneet. sama ps: olen omenapiirakkaihminen
Vierailija kirjoitti:
En ole tantta, olisin kertonut omat niksini, jotka todennut hyväksi. Olkoon.
Ja minä taas kertonut miksi sillä hyvälläkään ohjeella ei tule takuuvarmasti hyviä, mutta olkoon.
t: ei tantta eikä edes täti saati mummo
Onko iiigori emojiriveineen saanut alennuksen sotaspämmääjästä tavis-palstapaskojaksi?
Valion reseptit on helppoja ja toimivia, sillä minä tehnyt korvapuustit.
Vastaan vaikka ap idioottimielessä teki aloituksn.
Buaahahahahahahahahah🤣