Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Suunnittelin aikanaan sen mitä tapahtui. Sinä teit aloitteen, mutta minä suunnittelin ja sain sut tekemään sen. Tästä on todisteetkin.
Mun mielestä sinä teit aloitteen.
Moi J, sua on kiva katsella kun teet töitä. Tule taas huomenna mun luokse juttelemaan kun teen omia hommiani. Jostain syystä kiinnostat mua tosi paljon! En saisi kiinnostua..
N30
Minä olen ollut sinuun ihastunut alkuvuodesta 2016, mutta tutustuimme syksyn 2015 aikana
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut sinuun ihastunut alkuvuodesta 2016, mutta tutustuimme syksyn 2015 aikana
Ettekö olleet yhdessäkin välillä?
Vai oletteko vieläkin, varmaan epäselvä ja eläväinen tilanne
Sä kerran istuit mun viereen meidän sohvalle ja tökit leikkimielellä kylkeen.
Siitä on ylihuomenna päivälleen kolme vuotta. Just yhtä kauan kun olen sua tuskaisen palavasti halunnut ja kaivannut. Ja turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, olen joutunut vain haaveilemaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, olen joutunut vain haaveilemaan
No höh, toivottavasti saisitte vielä toisenne.:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluamme toisiamme vain seksuaalisesti. Me emme tulisi toimeen henkisellä tasolla jota myös suhteeseen vaaditaan. Oletko samaa mieltä tästä?
En tunne sinua/ häntä juurikaan, mutta sen tiedän, että hänen lähellään olen tuntenut selittämättömän voimakasta halua häntä kohtaan. Kerran kätelty ja sormien hipaisu ainoat kosketukset. Voi olla, että muuta ei olisi, kuin kiihkeää seksiä, mutta tunnen myös suunnatonta hellyyttä häntä kohtaan.
Hänessä on jotain joka vetoaa tunteisiini vahvasti.Sama juttu. Saisko jotain tunnistetta tai missä/koska sormien hipaisu tapahtui?
Työpaikalla.
Kosketti sua mies vai nainen?
Mies.
Kauanko aikaa kättelystä? Oletan että ensitapaamisella esittäytyminen, niin ainakin itsellä sinun/hänen kohdalla.
Siitä on aikaa monia vuosia. Liian monia.
Eipä osunu tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suunnittelin aikanaan sen mitä tapahtui. Sinä teit aloitteen, mutta minä suunnittelin ja sain sut tekemään sen. Tästä on todisteetkin.
Mun mielestä sinä teit aloitteen.
Väärin. Viesti ei selvästi ollut sulle joten jätä vaikka vastaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Kai sinä tiedät jo että olen ihastunut sinuun? Olen kaivannut sinua siitä asti kun tapasimme. Neljä kuukautta.
No sitten sun olisi varmaan aika kertoa se. Kun nähdään seuraavan kerran.
Lempeää yötä ja kauniita unia sinulle, jota aina vain kaipaan. Helliä halauksia ja silityksiä sinulle. Tässä vielä sanat kauniista laulusta:
"Lennä, mun lempeni laulu, maitten ja metsien taa.
Kerro, ett' ikävä täällä mun on,
aatoksein kaikki hän saa..."
Nuku hyvin.
Rakas. Rakastan sinua intohimoisesti. Suudellaan. Hyvää yötä.
Hyvän yön toivotus, suukko & hali lumoavalle vaalealle vihersilmäkaunottarelle mieheltä eteläiseen kuumaan suurkaupunkiin, puolipilvistä,24 astetta pohjoisemmasta kaupungista, selkeää, 22 astetta. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä, ja niissä on sama määrä kirjaimia ja ääntiöitä. Olemme esikoisia ja meillä kummallakin on parillinen määrä sisaruksia. Jos entisen kotikaupunkinsa puhelinliikenteen suuntanumero kerrotaan viidellä, saadaan entisen kotikaupunkini suuntanumero. Entisten kotikaupunkiemme ruotsalaisten ystävyyskaupunkien välinen etäisyys linnuntietä on 297km. Selkeät tunnisteet rakkaalleni!
Hyvää yötä, saisinpa siut pian rinnallein!
Viestejäni alapeukutellaan, olen epäsuosiossa.:(
Surullisin mielin nukkumaan...............
"Tykkään susta
tuot maailmaani tarkoitusta
tykkään susta
nyt paljon enemmän
kuin kaikista muista
tykkään susta
et edes sitä huomaa musta
sut unessa nään
kun tyynylle pään
painan iltaisin"
Hyvän yön toivotus ja hali toiselle A:lle
Tykkään sinusta mies. Vähän liikaakin.
Vierailija kirjoitti:
Oot sä itte nainen vai mies?
Kai sinä tiedät jo että olen ihastunut sinuun? Olen kaivannut sinua siitä asti kun tapasimme. Neljä kuukautta.