Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin tässä pidätkö minua kovin tyrkkynä?
Kuitenkin joka solu huutaa kosketusta ja että olisi voinut heittäytyä kunnolla, ollaan niin kaukana siitä että kielesi on suussani ja vedät ponnaristani / Nimimerkillä päiväuniTuskin oli mulle, mutta en pidä tyrkkynä. Vastaan ponnarin takia. Tänään ainakin kohtaaminen (kerrankin rauhaisa) tuntui niin kiusalliselta hänelle että viimeinkin tajusin kuvitelleeni kaiken. Olin unelmoinut siitä, että lähistöllä ei olisi ketään. Sitten se tapahtui ja ensimmäistä kertaa alkoi päässä käydä vähän liian seksuaaliset ajatukset, ja kun en saanut edes muodostettua kunnollista katsekontaktia niin tuntui kuin hän olisi lukenut ajatukset. Alkoi hävettää ja käytin kaiken energiani pysyäkseni kasassa.
Ensimmäistä kertaa vähän liian seksuaaliset ajatukset nyt vaan meinaa siihen, että tähän asti olen pitänyt häntä vähän niiden yläpuolella, pelkkää seksuaalista himoa nyt tuntee joka kymmenestä vastaantulijaa kohtaan. Jos jollain sanalla pitäisi kuvailla niin olen pitänyt madonnana, enkä nyt tarkoita sitä artistia, enkä Neitsyt Mariaa.
Ei kyllä pitäisi kirjoittaa tänne, koska myönnetään että se että olisi tunnistanut jonkun viestin hävettää aivan sanoinkuvailemattoman paljon. Tänäänkin ajattelin, että pitääköhän pelottavana vaikka oikeasti näistä ei voi mitenkään suoraan minua tunnistaa kun en ole koskaan omia tuntomerkkejäni antanut.
Et taida olla se mies ja kaikki tämä on mielikuvilla leikkimistä.
Itse kiinnostuin hänestä myös "sillain" jo pidemmän aikaa sitten. Mitä tuo tarkoittaa että joku olis sen yläpuolella? Onko intohimo ja himo huonosta? Kuulostat rajoittuneelta.
Naisen vinkki: ei me pidetä miehiä pelottavina ja ujouskin voi olla naisesta söpöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T😞
Tekisit sinäkin elämässäsi jotain, etkä tyytyis vain täällä vinkumaan kuin mikäkin porsas joka päivä monta kertaa jonkun T:n perään!!!
Käyt sinäkin täällä.. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T😞
Tekisit sinäkin elämässäsi jotain, etkä tyytyis vain täällä vinkumaan kuin mikäkin porsas joka päivä monta kertaa jonkun T:n perään!!!
Kuuluuko sinulle? Hän ainakin esitti tunnisteellisen kaipaavan viestin eikä rutise sivusta asiattomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T😞
Mies, mitä jos panisit viestiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T😞
Onks nuttura tiukalla???? Saan käydä täällä vaikka miljoona kertaa päivässä vinkumassa T:n perään jos haluan! Ja kyllä kuule teen elämässäni asioita, tänäänkin heräsin ylös ja söin! Revi siitä senkin possu.
Voihan palsta ja tunnekuohut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T😞
Onks nuttura tiukalla???? Saan käydä täällä vaikka miljoona kertaa päivässä vinkumassa T:n perään jos haluan! Ja kyllä kuule teen elämässäni asioita, tänäänkin heräsin ylös ja söin! Revi siitä senkin possu.
Tuskin se T tai ylipäänsä kukaan sunkaltaiseen luuseriin edes vilkaisee, taidat ollakin sellainen mörkö, joka haaveilee parisuhteesta, mutta todellisuudessa sulla ei ole mitään mahiksia sellaiseen. Tai ehkä se T on sellainen sulle sopiva luuseri, että sen takia olet takertunutkin siihen kuin hukkuva oljenkorteen.
***. Emme ole koskaan viestitelleet. Emme ole itse asiassa edes puhuneet kunnolla toisillemme. Onko siis yllätys, etten tiedä, miten esimerkiksi käytät pilkkuja. Hyvin menee.
Oon ihastunut työpaikan mörrimöykky- mieheen!
On sillä omat hyvät päivänsä myös, hurmaava hymy ja varmasti hyvä sydän ♥
Joo ei miehet kyllä yhtään pelottavia ole.
Ujot miehet on suloisia ja sympaattisia, ja kaikenlaiset jotka on aitoja ja rakkaudesta käsin toimivia, hyvään pyrkiviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T😞
Tuskin se T tai ylipäänsä kukaan sunkaltaiseen luuseriin edes vilkaisee, taidat ollakin sellainen mörkö, joka haaveilee parisuhteesta, mutta todellisuudessa sulla ei ole mitään mahiksia sellaiseen. Tai ehkä se T on sellainen sulle sopiva luuseri, että sen takia olet takertunutkin siihen kuin hukkuva oljenkorteen.
OLE HILJAA KUN MISTÄÄN ET MITÄÄN TIEDÄ!
Vierailija kirjoitti:
Tunsitko sen
mit minä tunsin,
rakkauden poltteen
niin kuuman sydämessäin.
Nyt ilman sinua,
olen kuin laiva vailla suuntaa,
poijulta poijulle mä kierrän,
En rantaas nää,
En sydäntäs saa lämmittää.
Lailla tuulen lämpimän,
muistos sun,
mua niin lämmittää.
Sen tiedän,
en koskaan sua
mielestäin mä saa,
koska rakkaudestain sinuun,
sen opin,
mit on,
kun sydämestään rakastaa
ja kaiken rakkaimmalleen antaa haluaa.
Naiselle vai miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T😞
Rauhoitutaan koko sakki jookosta joo - pellehermannikin sanoi jookosta joo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T😞
Juuri näin!
Taitaa mun mörrikölli olla täällä 😁
Mene vi ttuun sen pelle hermannisi kanssa.
Kuka vi ttu tänne keksii näitä juttuja
Ihan vi tusta nää jutut täällä
Olisiko sulla tolle jotain ehdotuksia kun nuin hyvin tiedät asioista?!! Eihän sitä tiedä vaikka T on jättänyt ton kaipaajan ja sanonut että älä koskaan ota yhteyttä, tai on kuollut tai on jossain koomassa sairaalassa.