Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Olen onnellinen siitä, että olemme kohdanneet mies.
Onnellinen samasta syystä nainen.
Juttelen töissä aika paljon sulle, nainen, mutta ei me olla koskaan kahdestaan. Kuinka monta kertaa olenkaan toivonut, että ne muut katoaisivat.
Olen runollisella tuulella näin suven ja runon päivänä, joten laitetaan tulemaan lisää Eino Leinoa. Tämä on kaikille meille hupsuille, jotka tänne kirjoittelemme.
🍃🌼🌸🍃🌼🌸🍃🌼🌸🍃🌼🌸🍃
Jes siunatkoon!
Jes siunatkoon, miten sievä hän on,
kun näin häntä katselen!
Miten silmänsä säihky on sammumaton,
miten kaulansa valkea, kaareva on,
ja alla sen kaarevan kaulan
povi aaltoo armahinen.
Ja hänt’ olen onneton vältellyt,
mua hullua, hupsua voi!
Ma hänt’ olen vältellyt, väistellyt,
hänet unhottaneenikin luulin jo nyt -
jes siunatkoon, miten sieväks
hänet sentään Luojansa loi!
Ei, turhiksi kääntyi tuumani mun,
kun jällehen nähdä sun sain.
Sun oon minä onnessa, murheessa sun
ja saat sinä leikkiä lemmellä mun,
kun saan minä leikkien kiertää
yht’ tummaa kutrias vain!
Vierailija kirjoitti:
Nyt on tullut aika jättää palsta ja unohtaa kauan kaivattu mies. Ikinä en varmasti saa tietää oliko sulla jotain oikeitakin tunteita vai ei. Harmittaa miten kaikki meni ja harmittaa että olen monta vuotta pyöritellyt näitä ajatuksia päässäni. Voi kun voisin saada vastauksen, se helpottaisi luopumista paljon, toivossa ei ole hyvä elää pidemmän päälle (ainakaan tällaisessa toivottomassa toivossa).
Sattuma ei oo tuonut meitä yhteen eikä varmasti tuo, joten nyt on oikea hetki ottaa järki käteen ja keskittyä elämään eikä toivomiseen.
Ei ole vaivan arvoinen ihmissuhde jos se ei edes ala. Mies joka tahtoo olla kanssasi, olisi sitä jos haluaa.
Ei kenenkään kannata odottaa jotain suhdetta alkavaksi, suhteet alkaa ja niiden eteen kuuluu tehdä asioita. Et sinä nyt aloita elämää, olet elänyt sitä kokoajan!
Kohtalo sai sattumus saattaa ihmisiä yhteen mutta ihmiset tekevät itse ihmissuhteet.
Koskaan ei kannata jättäytyä odottamaan ottaako joku yhteyttä. Eikä vastaavasti uhkailla muita omalla lähdöllä. Pitää elää omaa elämää, jos et pysty itse tekemään aloitetta ja eikä toinenkaan sitä tahdo niin ei tuossa mitään kiihkoa ole.
Vierailija kirjoitti:
Juttelen töissä aika paljon sulle, nainen, mutta ei me olla koskaan kahdestaan. Kuinka monta kertaa olenkaan toivonut, että ne muut katoaisivat.
Toiveesi toteutuu kun pyydät naisesi paikkaan jossa ei ole työkavereita!
Vierailija kirjoitti:
Miksi poistit eston
Minkä eston?
Vierailija kirjoitti:
Miksi poistit eston
Oliko tämä naiselle?
Tunsitko sen
mit minä tunsin,
rakkauden poltteen
niin kuuman sydämessäin.
Nyt ilman sinua,
olen kuin laiva vailla suuntaa,
poijulta poijulle mä kierrän,
En rantaas nää,
En sydäntäs saa lämmittää.
Lailla tuulen lämpimän,
muistos sun,
mua niin lämmittää.
Sen tiedän,
en koskaan sua
mielestäin mä saa,
koska rakkaudestain sinuun,
sen opin,
mit on,
kun sydämestään rakastaa
ja kaiken rakkaimmalleen antaa haluaa.
Kun vaihdoin puhelinta niin estot katosi. Siis blokkaukset. Ei ne toiset, kun niitä ei ole 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi poistit eston
Minkä eston?
Sun on helpompi kiikaroida ja kuvata.👥🔭📷
Mietin tässä pidätkö minua kovin tyrkkynä?
Kuitenkin joka solu huutaa kosketusta ja että olisi voinut heittäytyä kunnolla, ollaan niin kaukana siitä että kielesi on suussani ja vedät ponnaristani / Nimimerkillä päiväuni
Onko tämä rakkautta?
Kun lähdit tänään, meinasivat jalat pettää alta, kun mietin ettemme näe moneen viikkoon. Teki mieli kyykistyä yksin tyhjässä hallissa ja purskahtaa itkuun... noh, itkinkin sitten kotimatkalla.
Vihaan rakkautta, kun en voi itse päättää kuka sen kohde on...
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä rakkautta?
Kun lähdit tänään, meinasivat jalat pettää alta, kun mietin ettemme näe moneen viikkoon. Teki mieli kyykistyä yksin tyhjässä hallissa ja purskahtaa itkuun... noh, itkinkin sitten kotimatkalla.
Vihaan rakkautta, kun en voi itse päättää kuka sen kohde on...
Onko tyhjä halli metafora??
Vierailija kirjoitti:
Mietin tässä pidätkö minua kovin tyrkkynä?
Kuitenkin joka solu huutaa kosketusta ja että olisi voinut heittäytyä kunnolla, ollaan niin kaukana siitä että kielesi on suussani ja vedät ponnaristani / Nimimerkillä päiväuni
Tuskin oli mulle, mutta en pidä tyrkkynä. Vastaan ponnarin takia. Tänään ainakin kohtaaminen (kerrankin rauhaisa) tuntui niin kiusalliselta hänelle että viimeinkin tajusin kuvitelleeni kaiken. Olin unelmoinut siitä, että lähistöllä ei olisi ketään. Sitten se tapahtui ja ensimmäistä kertaa alkoi päässä käydä vähän liian seksuaaliset ajatukset, ja kun en saanut edes muodostettua kunnollista katsekontaktia niin tuntui kuin hän olisi lukenut ajatukset. Alkoi hävettää ja käytin kaiken energiani pysyäkseni kasassa.
Ensimmäistä kertaa vähän liian seksuaaliset ajatukset nyt vaan meinaa siihen, että tähän asti olen pitänyt häntä vähän niiden yläpuolella, pelkkää seksuaalista himoa nyt tuntee joka kymmenestä vastaantulijaa kohtaan. Jos jollain sanalla pitäisi kuvailla niin olen pitänyt madonnana, enkä nyt tarkoita sitä artistia, enkä Neitsyt Mariaa.
Ei kyllä pitäisi kirjoittaa tänne, koska myönnetään että se että olisi tunnistanut jonkun viestin hävettää aivan sanoinkuvailemattoman paljon. Tänäänkin ajattelin, että pitääköhän pelottavana vaikka oikeasti näistä ei voi mitenkään suoraan minua tunnistaa kun en ole koskaan omia tuntomerkkejäni antanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä rakkautta?
Vihaan rakkautta, kun en voi itse päättää kuka sen kohde on...Onko tyhjä halli metafora??
Juhana se vain itkee Ullan perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä rakkautta?
Vihaan rakkautta, kun en voi itse päättää kuka sen kohde on...Onko tyhjä halli metafora??
Ei.
Vierailija kirjoitti:
T😞
Tekisit sinäkin elämässäsi jotain, etkä tyytyis vain täällä vinkumaan kuin mikäkin porsas joka päivä monta kertaa jonkun T:n perään!!!
Ei herätä kateutta? Helevettiäkö sitten alapeukutat. Ja vastaanottaja tietää lähettäjän. Eli piä huoli omista asioistais.