Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Lukisitko mieluummin
a) Kihiksen monologeja,
b) ”MØd3 kirjoittaa yksin kaikki viestit” -tyypin harhaista floodausta vai
c) virheellisiä kielenhuoltovinkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten teille käy vaimosi kanssa, kun lapset muuttavat kotoa ja jäätte kahden? Rakastutteko toisiinne uudelleen vai huomaatteko, että rakkaus kuoli jo?
Onhan siihen toki vielä aikaa.
Meillä rakkaus kuoli jo. En kai minä muuten ikävöisi toista naista. Olin todella pitkään uskollinen - ja olen ollut edelleenkin, mutta vain fyysisellä tasolla.
Oletko pettänyt henkisesti? Eli tunnustanut toiselle naiselle tunteesi tai viestitellyt tunteellisia viestejä? Minä olen vain ajatellut toista, enkä osaa pitää ajatuksia vielä pettämisenä.
Olen ainoastaan ajatellut kaikenlaista, kun olemme keskustelleet melko arkisista asioista. Ei mitään rietasta. Lähinnä millainen hän olisi kumppanina tai millaista olisi suudella häntä.
Luulen, että elämänmittaisen suhteen aikana tuollaisia ajatuksia tulee joskus mieleen ihan jokaiselle. En olisi liian ankara itselleni.
Meillä on eka vaihe menossa. Vaimon aloitteesta. Siksi olen antanut itselleni lopultakin luvan ajatella kaikenlaista. Mutta ei minulla ole kiirettä mihinkään. Seksi ei ole enää niin tärkeä asia kuin nuorempana.
Oletko sää se A-naisen kaipaaja?
Vierailija kirjoitti:
Tietäisinpä olisiko yhteydenottoni ok vai ei ja haluaisiko hän tavata.
Kasvotusten juttelu olisi ainoa mahdollisuus saada parempaa yhteyttä, mutta se (tapaaminen) pitäisi saada sovittua enkä tiedä onko yhteydenottoni toivottu vai täytyykö odottaa vai odotanko turhaan?
Ja jos ottaisinkin yhteyttä johtaisiko se edes mihinkään muuhun kuin samaan kuin aina ennenkin, eli tyhjiin käsiin
ja tuskaiseen itkuun.
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvotusten juttelu olisi ainoa mahdollisuus saada parempaa yhteyttä, mutta se (tapaaminen) pitäisi saada sovittua enkä tiedä onko yhteydenottoni toivottu vai täytyykö odottaa vai odotanko turhaan?
Ja jos ottaisinkin yhteyttä johtaisiko se edes mihinkään muuhun kuin samaan kuin aina ennenkin, eli tyhjiin käsiin
ja tuskaiseen itkuun.Kenelle?
Miehelle jonka ikä alkaa kakkosella
Vierailija kirjoitti:
Täällähän on monta A:ta ja toinen mokoma A:n kaipaajia,
mutta joo mitäpä tuota kiistämään. Eräs A on mielessä, mutta edelleenkin aika viattomalla tasolla ja sattuneista syistä tämä pysähtynyt tilanne tulee jatkumaan vielä pitkään. Enkä voi 'sitten joskus' ajatella vain itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Lukisitko mieluummin
a) Kihiksen monologeja,
b) ”MØd3 kirjoittaa yksin kaikki viestit” -tyypin harhaista floodausta vai
c) virheellisiä kielenhuoltovinkkejä?
Kaikki ovat yks ja sama tyyppi noin 95 %:sti. Nyt se jankuttaa ja valistaa panojen määrää ja eroja. Yllättäen kommentoi ja vastaa salamana, pääasiassa yksinään palstaa täyttäen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mutta joo mitäpä tuota kiistämään. Eräs A on mielessä, mutta edelleenkin aika viattomalla tasolla ja sattuneista syistä tämä pysähtynyt tilanne tulee jatkumaan vielä pitkään. Enkä voi 'sitten joskus' ajatella vain itseäni.
Nyt tuolle A:lle tunnisteita, jos hän vaikka sut löytäisi tätä kautta. Anna jokin vihje itsestäsi...
En pysty taikomaan rakkautta molemminpuoliseksi. On vain hyväksyttävä se että sydämeeni sattuu, on opeteltava jatkamaan ilman sinua. On tajuttava, että et halunnut minusta kuin hetkellistä sänkyseuraa.
Miten on mahdollista, että rakkaudessa ja suhteessa toinen tuntee vahvemmin ja eri tavoin kuin toinen?
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuolle A:lle tunnisteita, jos hän vaikka sut löytäisi tätä kautta. Anna jokin vihje itsestäsi...
Minulle riittää tässä vaiheessa tämä, että puran sydäntäni tällai suht anonyymisti. Mutta kerro ihan vapaasti, mitä sinun mielessäsi pyörii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla A-naisen lisäksi muitakin joita (tai jota) kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle riittää tässä vaiheessa tämä, että puran sydäntäni tällai suht anonyymisti. Mutta kerro ihan vapaasti, mitä sinun mielessäsi pyörii.
Jos sä eniten haluat tota A:ta, niin silloin kannattaa tähdätä häneen ja unohtaa muut. Ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä muita kuin keski-ikäisiä?
Ketään jonka ikä alkaa kakkosella ja kaivatun myös?Teineille tai juuri teini-iän ylittäneille kun on varmaan omat fooruminsa.
Ihminen jonka ikä alkaa kakkosella, ei ole teini vaan nuori aikuinen.
Parikymppisten teinittely kuulostaa vaan typerältä ja katkeralta.
Juuri teini-iän ylittänyt.
Nää kirjotukset täällä laittaa kyl paljon pohtimaan asioita. Sillain ettei olis tullut mietittyä edes mitä kaikkee onkaan.
Jos ikinä päätyisimme yhteen mies, haluaisitko mennä kanssani naimisiin?
Vierailija kirjoitti:
Nää kirjotukset täällä laittaa kyl paljon pohtimaan asioita. Sillain ettei olis tullut mietittyä edes mitä kaikkee onkaan.
Mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja tuskaiseen itkuun.Kenelle?
Miehelle jonka ikä alkaa kakkosella
Toivon, että, se olisit sinä. Haluaisin tavata aivan jossain muualla...
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla A-naisen lisäksi muitakin joita (tai jota) kaipaat?
Ei oikeastaan. Pidän kyllä monista muistakin naisista, mutta vain ystävinä.
Mutta suoraan sanottuna en tiedä, mihin ja millaisen ihmisen viereen lopulta päädyn. Ja voi käydä niinkin, että elän vuosikausia yksin.
Avioeron harkinta-aika. Käräjäoikeus sai paperit pari kuukautta sitten.