Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
341/16650 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli niin ikävä nähdä sinut allapäin - onneksi onnistuin lohduttamaan. Olet ihana. 

Kiitos... 💚 Yritän kovasti, etten olisi allapäin... mutta minua väsyttää liian usein. 😌 Aloitin vasta rautakuurin. Katsotaan auttaako se.

Vierailija
342/16650 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli niin ikävä nähdä sinut allapäin - onneksi onnistuin lohduttamaan. Olet ihana. 

Minäkin haluan löytää sellaisen rakkauden, jossa välitetään ja lohdutetaan.:)

Mistä löysit omasi?

Ihan sen elämä nakkasi tielleni. Meidän rakkaus on vähän mutkikas juttu, mutta erittäin lämmin. Ei - emme ole kumpikaan varattuja eikä tämä ole mitenkään salattua, mutta aika monimutkaista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/16650 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat itsekin olla allapäin? 🤔

Vierailija
344/16650 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit tänäänkin kaunis ja haluttava.

Vierailija
345/16650 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluan löytää sellaisen rakkauden, jossa välitetään ja lohdutetaan.:)

Mistä löysit omasi?

Ihan sen elämä nakkasi tielleni. Meidän rakkaus on vähän mutkikas juttu, mutta erittäin lämmin. Ei - emme ole kumpikaan varattuja eikä tämä ole mitenkään salattua, mutta aika monimutkaista. 

Jaa no emmä kyllä mutkikasta rakkautta halua.

Kerro silti missä tapasitte? Tarvitsen vinkkejä.

Ja rakkaustarinoiden kuuleminen piristää aina!

Vierailija
346/16650 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, että olen väsynyt usein enkä jaksa kirjoitella pitkään. 😟 Luulen, että se johtuu tästä tympeästä k-jutusta, jonka koitan saada valmiiksi. Ehkä sitten ei enää väsytä, kun saan kaiken valmiiksi. 

Vierailija
347/16650 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten luuserit voi elää luuseriutensa kanssa?

Häpeäisin itseäni niin paljon.......

Ja varsinkin jos me molemmat pidetään toisiamme luusereina.

Olen varmasti jollain mittapuulla luuseri, omallakin asteikolla joissain asiossa.

Mutta on yksi asia jossa en ole pisaraakaan luuseri ja se asia onkin arvoissani ylimpänä, eli ihmissuhteet.

Niissä (ihmissuhteissa) en luirua, luuseroi enkä kieroile.

En nyt tiedä onko joku toinen enemmän liero vai luuseri, ehkä kiero luuseri olisi kuvaavin.

Rehellinen luuseri nyt ei ainakaan.

Ehkä joku, tai monikin, pitää sua silti kierona, itsekkäänä ja moraalittomana.

Kierona pitämiselle ei ole kenelläkään perusteita, toki joku voi perusteetta silti sellaisena pitää.

Esim. jos on harhainen tai ei tunne minua ja haluaa luoda jotain äärimmäisen negatiivisia mielikuvia.

Itsekkäitä olemme kaikki jossain määrin ja moraalikäsityskin on niin yksilöllistä, että toki olen jonkun ja monienkin mielestä moraaliton.

Kenenkään läheisen mielestä en, ja se riittää!

Eiköhän me kaikki pidetä muita ”kierompina”, kuin itseämme, ja läheisistäkin voi joskus paljastua uusia puolia. Varma voit olla vain itsestäsi, paitsi harhoissasi.

Siiiis...osaan minä toki olla kiero, olen vain tehnyt tietoisen päätöksen olla olematta.

Ihmissuhteissa en kyllä ole ikinä ollut kiero, olin jo lapsena se joka meni kiusattujen puolelle ja nolasi kusipäät enkä kestänyt epäoikeudenmukaisuutta ja syrjintää yhtään, mutta taloudellisesti ja materiaalisesti osaan kieroilla ja manipuloida ihmisiä tekemään asioita (ja tästä on harmia muille, vaikka en ihmissuhteissa suoraan kieroillutkaan).

Lapsena oli muutaman vuoden kierojakso ja teininä toinen, nykyään teen/tekisin sellaista vain äärimmäisessä hädässä.

Vanhana tulee varmaan taas joku huijarivaihe silmään, kun muisti pragaa jos pragaa.

Vierailija
348/16650 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, että olen väsynyt usein enkä jaksa kirjoitella pitkään. 😟 Luulen, että se johtuu tästä tympeästä k-jutusta, jonka koitan saada valmiiksi. Ehkä sitten ei enää väsytä, kun saan kaiken valmiiksi. 

Miksi alanuoli? 😥

Vierailija
349/16650 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään on elämäni vaikeimpia hetkiä. Tulee ikävä. Aina sydämessäni ❤️&❤️

Niin tulee ❤️

->

Kolme alanuolta, koska trolli ei halua, että hänen ” älykästä ” pohdintaa häiritään.

Ps. Rakkaus on Jeesus, salaliitto ja yliguru persujohtaja!

Vierailija
350/16650 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varmasti jollain mittapuulla luuseri, omallakin asteikolla joissain asiossa.

Mutta on yksi asia jossa en ole pisaraakaan luuseri ja se asia onkin arvoissani ylimpänä, eli ihmissuhteet.

En nyt tiedä onko joku toinen enemmän liero vai luuseri, ehkä kiero luuseri olisi kuvaavin.

Kierona pitämiselle ei ole kenelläkään perusteita, toki joku voi perusteetta silti sellaisena pitää.

Esim. jos on harhainen tai ei tunne minua ja haluaa luoda jotain äärimmäisen negatiivisia mielikuvia.

Itsekkäitä olemme kaikki jossain määrin ja moraalikäsityskin on niin yksilöllistä, että toki olen jonkun ja monienkin mielestä moraaliton.

Eiköhän me kaikki pidetä muita ”kierompina”, kuin itseämme, ja läheisistäkin voi joskus paljastua uusia puolia. Varma voit olla vain itsestäsi, paitsi harhoissasi.

Siiiis...osaan minä toki olla kiero, olen vain tehnyt tietoisen päätöksen olla olematta.

Ihmissuhteissa en kyllä ole ikinä ollut kiero, olin jo lapsena se joka meni kiusattujen puolelle ja nolasi kusipäät enkä kestänyt epäoikeudenmukaisuutta ja syrjintää yhtään, mutta taloudellisesti ja materiaalisesti osaan kieroilla ja manipuloida ihmisiä tekemään asioita (ja tästä on harmia muille, vaikka en ihmissuhteissa suoraan kieroillutkaan).

Lapsena oli muutaman vuoden kierojakso ja teininä toinen, nykyään teen/tekisin sellaista vain äärimmäisessä hädässä.

Vanhana tulee varmaan taas joku huijarivaihe silmään, kun muisti pragaa jos pragaa.

Mut ehkä sä silti olet muiden mielestä luuseri.

Vierailija
351/16650 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään on elämäni vaikeimpia hetkiä. Tulee ikävä. Aina sydämessäni ❤️&❤️

Niin tulee ❤️

->

Kolme alanuolta, koska trolli ei halua, että hänen ” älykästä ” pohdintaa häiritään.

Ps. Rakkaus on Jeesus, salaliitto ja yliguru persujohtaja!

Joo, ja nimenomaan pelkästään kaipausketjussa. 😂

Vierailija
352/16650 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotain mitä haluaisit kertoa...? 🤨

Vierailija
353/16650 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olit tänäänkin kaunis ja haluttava.

Kuka? Mikä hänet teki kauniiksi ja haluttavaksi?

Vierailija
354/16650 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä. Ensirakkaus minulle. Unelma. Istuin joen rannalla kauan, ja odotin sinua. Minä muistan sinut.. En minä ikinä tavoita sinua enää, se on hirveän surullista. Toivon sydämestäni että elämäsi on hyvää.. olet kuin ohrankeltainen kuu. Valoasi kaipaan. Kaikkea kaipaan sinussa. Olet mahtava ihminen.

Vierailija
355/16650 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sinulle vain yksi toive. Älä muutu samanlaiseksi tärkeileväksi juoruilijaksi kuin muut. Älä tule liian pelokkaaksi jotta käytät aikasi hymistelemällä ja mielistelemällä aina sitä joka on suosiossa.

Vierailija
356/16650 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut ehkä sä silti olet muiden mielestä luuseri.

Voi olla! Oikeastaan aivan sama, ihmissuhdeluuseri en ole ja se riittää.

Voi nukahtaa joka ilta tietäen olleensa suoraselkäinen ja reilu, eikä esim. kilpailuttaneensa i h m i s i ä (tuntevia olentoja) ja leikkinyt rakkaudella hakien rakastuneiden huomiosta täytettä tyhjyyteen.

Vierailija
357/16650 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jotain mitä haluaisit kertoa...? 🤨

En ole sanonut enkä tarkoittanut ollenkaan, että sinun pitäisi muuttaa sukunimesi tai lopettaa joidenkin ihmisten tapaaminen sen takia, ettei se kävisi minulle... 😮 Sinä päätät itse omista asioistasi ja teet niin kuin parhaaksi katsot. 

Vierailija
358/16650 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio enää i k i n ä tarjota tyhjyyden täytettä ja ~vaihtelua elämään~ tyypille, jonka harrastuksena on pelailla jotain sairasta shakkia toisilla ihmisillä.

Vierailija
359/16650 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on ainakin kaksi naista, jotka sinua rakastavat. En ihmettelisi, vaikka olisi useampiakin.

Useimmilla ei ole yhtään. Jännämiehillä on kaikki naiset.

Vierailija
360/16650 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on ainakin kaksi naista, jotka sinua rakastavat. En ihmettelisi, vaikka olisi useampiakin.

Useimmilla ei ole yhtään. Jännämiehillä on kaikki naiset.

Jännämiehiä pitää pahoinpidellä, emotionaalisesti ja fyysisesti mieluiten.

Kaikin tavoin. Nöyryyttää miten ikinä pystyy.

Ketju on lukittu.