Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Mua v*tuttaa ainoastaan se, että olin sille liian kiva.
En tiennyt, että se on semmonen ja siksi suhtauduin siihen alunperin kuten normaaliin, hyvään ihmiseen suhtaudutaan.
Annoin vielä toisenkin mahdollisuuden, ja kolmannen.
No neljättä ei tule, mutta noi kolme oli todellakin liikaa ja kadun katkerasti.
Olisi pitänyt olla aivan helvetin törkeä ja röyhkeä ja nuolettaa jotkut toisen miehen spermat p*llusta tai vastaavaa hauskaa mitä tollaset ansaitsee.
Tosin joo en kyllä tunne sellasia, jotka keräilee naisia.
Yhden tiedän, on siis tutuntuttu ja se on sellanen tribaalitatskattu Onnela-amis joka värjää tukkaansa ja ajaa jollain tuunatulla ysäri-avoautolla.
Mutta on niitä muunkin tyylisiä miehiä, joille ~keräily on harrastus~.............................
Onneksi vältyin tuntemasta sen syvemmin!
No, täytyy rukoilla, että joku nainen tekee sille vielä joskus samat.:)
Joku, josta se oikeasti välittää ja jonka teot todella SATTUU.
Harvoin tapaa ihmisiä, joiden seurassa on niin luonteva olla kuin sinun. Niin helposti lähestyttävä ja rento, että itsekin rentoudun automaattisesti, vaikka yleensä olen hitaasti syttyvä ja minulla vie aikaa päästää toinen lähelleni.
Olen tosi kahden vaiheilla sen suhteen haluaisinko sinun käyttävän avokauluksisia treenivaatteita silloin, kun treenaamme yhdessä. Toisaalta on hiton paljon helpompi keskittyä itse treeniin ja ehkä oppiakin jotain, jos keskittymiseni ei koko ajan mene siihen, että yritän kuikuilla kaula-aukostasi sisään. Mutta kun toisaalta... mitä väliä sillä on kehitynkö ja opinko jotain, jos voin treenin ajan vain tiirailla hikistä ja karvaista rintakehääsi. On ehkä ihan onni, ettet tiedä, miten suurta roolia rintakarvasi näyttelevät minun fantasioissani tällä hetkellä. Ja minä kun luulin aiemmin, etten edes pidä rintakarvoista miehellä. No joku palikka vissiin naksahti kohdilleen tai sitten tippui lopullisesti, mutta ainakin juuri sinun kohdallasi niissä rintakarvoissa on jotain maagista.
Kontaktilajit <3
AI ylläpito poisti havainnon, että kihomato nikkinä jatkaa tätä yksinjutteluaan?
Jänskää!
Horiset mitä horiset, minä TIEDÄN, et petit vaimoasi ja ylipäätään kaikkia muitakin. Ja palkka on kehua itseään vauvalla suoraselkäiseksi kuin ihku Hallis.
Go! Nollaa pukkaa vaikka mitä keksittyä aloitusta vääntää!
Mulle jäi loppuun saakka epäselväksi mitä sä tunsit.
naiselle kirjoitti:
Avaa vähän lisää tästä niin on helpompi vastata?
En ikinä ajatellut sinua tyhjyyden täytteeksi. Kummallakin oli niin hyvä olla yhdessä, luontevin ikinä. Tottakai jokainen tarvitsee turvaa, mutta rakkaus on sitä. Tiedät, että voit antaa merkin, mikäli haluat. Älä mene.
Vierailija kirjoitti:
naiselle kirjoitti:
Väliin tuntui että jokin veti meitä yhteen mutta jokin muuttui ja loppu jäi arvoitukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naiselle kirjoitti:
Väliin tuntui että jokin veti meitä yhteen mutta jokin muuttui ja loppu jäi arvoitukseksi.
Onko tästä pitkä aika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naiselle kirjoitti:
Mulla kävi noin yhden kanssa. Syy oli yksinkertaisesti niin kova ihastuminen että panikoiduin ja hän sai kuvan ettei ole erityinen vaikka oli ja on. Miten sitten ihminen voi olla noin typerä niin mä vaan voin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naiselle kirjoitti:
Mulla kävi noin yhden kanssa. Syy oli yksinkertaisesti niin kova ihastuminen että panikoiduin ja hän sai kuvan ettei ole erityinen vaikka oli ja on. Miten sitten ihminen voi olla noin typerä niin mä vaan voin.
Mullakin kävi kerran näin yhden miehen kanssa. En ollut ikinä ollut niin lujaa ihastunut keneenkään, joten panikoiduin enkä uskaltanut katsoa päinkään saati jutella mitään. Mies tulkitsi tämän epäkiinnostuksena ja sanoi ylimieliseksi, ja olin niin kovassa paniikissa, etten saanut edes tulkintaansa kiistetyksi.
Saa panna paremmaksi.
Hyvää yötä rakas. Tänään olen haaveillut suudelmasta kanssasi. Saisimmepa viettää joskus aikaa kahden. Rakastan ja haluan sinua. (miehelle joka toivottavasti edes ainakin aavistaa kuinka tunnen häntä kohtaan)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔
Sukunimen eka kirjain?
Tämä ei ollut minulta.
Toisen etunimeni kolmas kirjain on l.
Rakastan sinua nainen. Edelleen ja vahvasti.
Sun kanssa voisin oikeasti hetkellisesti seota rakkaudesta ja himosta jota tunnen kun olen lähelläsi.
naiselle kirjoitti:
Aluksi paljon ja syvästi, sitten epätietoisuutta. Nyt on tyhjää ja tylsää kun ei ole mitään. Mitä sä tunsit?
Vierailija kirjoitti:
En ikinä ajatellut sinua tyhjyyden täytteeksi. Kummallakin oli niin hyvä olla yhdessä, luontevin ikinä. Tottakai jokainen tarvitsee turvaa, mutta rakkaus on sitä. Tiedät, että voit antaa merkin, mikäli haluat. Älä mene.
”Tyhjyyden täyte”-viesti ei ollut sinulle, vaan epäselvää tekstiä tuottavalle miehelle.
Hei Ystäväni <3
Koitan touhuta yhtä tympeää juttua täällä, siksi en ole vastaillut.
Minulla on yksi ja se on Ystäväni! ❤️