Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Saanko kysyä yhtä asiaa?
Tottakai!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naiselle kirjoitti:
Mulle jäi loppuun saakka epäselväksi mitä sä tunsit.
Avaa vähän lisää tästä niin on helpompi vastata?
Väliin tuntui että jokin veti meitä yhteen mutta jokin muuttui ja loppu jäi arvoitukseksi.
Mulla kävi noin yhden kanssa. Syy oli yksinkertaisesti niin kova ihastuminen että panikoiduin ja hän sai kuvan ettei ole erityinen vaikka oli ja on. Miten sitten ihminen voi olla noin typerä niin mä vaan voin.
Mullakin kävi kerran näin yhden miehen kanssa. En ollut ikinä ollut niin lujaa ihastunut keneenkään, joten panikoiduin enkä uskaltanut katsoa päinkään saati jutella mitään. Mies tulkitsi tämän epäkiinnostuksena ja sanoi ylimieliseksi, ja olin niin kovassa paniikissa, etten saanut edes tulkintaansa kiistetyksi.
Saa panna paremmaksi.
Minäkin olen yleensä aluksi paniikissa, en uskalla katsoa päin ja saatan vaan jotain hihitellä takin/huivin/hupun suojassa josta välillä vähän vilkuilen.
Sitten kuitenkin pelästyneenä kerään itseni siinä kohti kun mies on luovuttamassa ja kääntämässä selän/jatkamassa matkaa ja huudahdan vailla kontrollia jotain typerää tyyliin ”ET MENE MINNEKÄÄN!”, ”TÄNNE SIELTÄ!”, ”JAA LÄHETKÖ KARKUUN” tms.
Varmaan hienompaa olisi olla vaan hiljaa ja leuka pystyssä, mutta multa tulee refleksinä noi peräänhuutelut ja aina ne on hymyillen takaisin kääntyneet kun perään olen huudellut.:D
Eilinen eka kerta aikoihin, kun porrasräyhääjän 🗣 suhdanneraportti 📈 jäi julkistamatta. Pahoittelut.
Mutta rakkausindeksit edelleen nousussa ↗️
🌜❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko kysyä yhtä asiaa?
Tottakai!
Kun minulla on tässä yhden kurssin neljä esseetä viimeistelyssä (kaikki muut tehty: seminaarit, yksi muu essee) ja sitten olisi vielä yksi saksan lopputentti ja siihen kuuluvia tehtäviä... Tuo on minulle ihan ylimääräinen. Jättäisitkö tekemättä? En tiedä onko siitä mitään hyötyä myöhemmin (kuten oikeastaan koko tästä huuhaa-tutkinnosta).
Vierailija kirjoitti:
Eilinen eka kerta aikoihin, kun porrasräyhääjän 🗣 suhdanneraportti 📈 jäi julkistamatta. Pahoittelut.
🌜❤️
Hauska 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko kysyä yhtä asiaa?
Tottakai!
Kun minulla on tässä yhden kurssin neljä esseetä viimeistelyssä (kaikki muut tehty: seminaarit, yksi muu essee) ja sitten olisi vielä yksi saksan lopputentti ja siihen kuuluvia tehtäviä... Tuo on minulle ihan ylimääräinen. Jättäisitkö tekemättä? En tiedä onko siitä mitään hyötyä myöhemmin (kuten oikeastaan koko tästä huuhaa-tutkinnosta).
Valitsin ihan väärän alan. 😪
Vierailija kirjoitti:
🌜❤️
Huomattiin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
E:tä kaipaan.
Minäkin kaipaan E:tä, naista.
T.Mies. Nainen, kertomalla kotikaupunkisi puhelinliikenteen suuntanumeron viidellä saat oman kotikaupunkini suuntanumeron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko kysyä yhtä asiaa?
Tottakai!
Toi nyt on pientä Kihis. Mä valitsin väärän PUOLISON!
Pientä? 😳
ENkä voi vaihtaa toiseen mielenkiintoisempaan, koska minulla on paha allergia. 😖
Minun rakkaalle kaivatulleni toivotan hyvää yötä. Hänelle, josta en ole varma, näenkö häntä enää ensi viikolla. Olisin maailman onnellisin, jos saisin nukahtaa sinun viereesi. Silittelisin sinut uneen ja tuntisin lämpösi. On sellainen tunne, että kaikki vielä järjestyy. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko kysyä yhtä asiaa?
Tottakai!
Toi nyt on pientä Kihis. Mä valitsin väärän PUOLISON!
Pientä? 😳
Joo, koulutuskysymykset on lopulta aivan yks hailee elämässä.
Valitset väärän alan, mitä sitten? Aina voit vaihtaa nyt tai myöhemmin, tehdä muita töitä tai hyödyntää koulutustasi jotenkin muuten.
Väärän puolison valitseminen onkin jo hemmetin iso juttu, ja väärän ihmisen kanssa lisääntyminen myös.
Talot, autot ym. saa aina myytyä ja uuden tutkinnon hankittua, mutta lapsen isää et voi vaihtaa.
Puolison toki VOI, mutta kannattaisi valita siten sekä puoliso että oma asenne, ettei tarvitsisi vaihtaa.
Niin no sinä näet sen noin. 😧
Voi vttttu miksi näitä värähdyksiä tulee taas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, että olen väsynyt usein enkä jaksa kirjoitella pitkään. 😟 Luulen, että se johtuu tästä tympeästä k-jutusta, jonka koitan saada valmiiksi. Ehkä sitten ei enää väsytä, kun saan kaiken valmiiksi.
Miksi alanuoli? 😥
Myötätunnosta, emme tykkää kärsimyksestäsi.
Nuku hyvin rakkaani. Mun pää hajoo tästä kaipauksesta. Jos olisimme kahdestaan, niin mä suutelisin sinua niin monta kertaa, että tietäisit varmasti kuinka paljon sinua rakastan ja kaipaan. Sä saat mut syttymään intohimon liekkiin. Hyvää yötä. (naiselle, joka varmasti arvaa, kuinka paljon kaipaan häntä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, että olen väsynyt usein enkä jaksa kirjoitella pitkään. 😟 Luulen, että se johtuu tästä tympeästä k-jutusta, jonka koitan saada valmiiksi. Ehkä sitten ei enää väsytä, kun saan kaiken valmiiksi.
Miksi alanuoli? 😥
Myötätunnosta, emme tykkää kärsimyksestäsi.
Kivasti sanottu 🧡🧡🧡
Vierailija kirjoitti:
Minun rakkaalle kaivatulleni toivotan hyvää yötä. Hänelle, josta en ole varma, näenkö häntä enää ensi viikolla. Olisin maailman onnellisin, jos saisin nukahtaa sinun viereesi. Silittelisin sinut uneen ja tuntisin lämpösi. On sellainen tunne, että kaikki vielä järjestyy. <3
Ehkä vielä järjestyy, toivotaan niin. 😮
Saanko kysyä yhtä asiaa?