Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Siitä vaan alapeukuttakaa, mutta olen tosiaan aina uskaltanut ottaa yhteyttä ja sitten vuosien päästä kun pakit antanut on tehnyt comebackin olen aina ollut valmis näkemään kasvotusten ja sanomaan suoraan, ettei tunteita valitettavasti enää ole.
Olisin voinut tehdä kuten jokainen ihastus minulle, eli harrastaa epämääräistä luiruamista ja jättää vastaamatta jättäen heidät epätietoisuuteen, mutta olen halunnut hoitaa asiat hieman kunniakkaammin eikä mulla ole syytä tehdä kenellekään kuten minulle on tehty.:)))))
Olen myös aina ilmaissut suoraan, jos en jotain ole enää halunnut nähdä ja kertonut syynkin, jos sitä on kysytty.
Eli en harrasta ghostaamista, en ole ikinä harrastanut enkä tee niin edes niille, jotka ovat minulle niin tehneet!
Ihanaa nukahtaa iltaisin tietäen olevansa suoraselkäinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Millainen fiilis sulle jäi siitä meidän viimeisestä näkemisestä? Miehelle.
Viimeisestä? 🤨 Hm.. viuhahdit ohi silloin. 😊
En tiedä miten luuserit voi elää luuseriutensa kanssa?
Häpeäisin itseäni niin paljon.......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytit hyvältä 😉
Vierailija kirjoitti:
Häpeäisin itseäni niin paljon.......
Ja varsinkin jos me molemmat pidetään toisiamme luusereina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeäisin itseäni niin paljon.......Ja varsinkin jos me molemmat pidetään toisiamme luusereina.
Olen varmasti jollain mittapuulla luuseri, omallakin asteikolla joissain asiossa.
Mutta on yksi asia jossa en ole pisaraakaan luuseri ja se asia onkin arvoissani ylimpänä, eli ihmissuhteet.
Niissä (ihmissuhteissa) en luirua, luuseroi enkä kieroile.
En nyt tiedä onko joku toinen enemmän liero vai luuseri, ehkä kiero luuseri olisi kuvaavin.
Rehellinen luuseri nyt ei ainakaan.
Luin jotain hyviä asioita joita olen kirjoittanut joskus ja naurattaa, miten kujalla ihminen on voinut olla.
Raukka minä, luuli joskus jotain hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joskus laittaisin sinulle viestiä ja ehdottaisin tapaamista ja sitten sanoisitkin kohteliaasti että ei kiitos. Mitä mä sitten tekisin? Kuolisin varmaan suruun. Siksi en uskalla lähestyä.
Onneksi et ole kaivattuni (luulisin, koska hän kyllä uskaltaisi ja on aina uskaltanut) sillä en haluaisi että kuolisit suruun. Ja tuskin edes surisit. Jakaisit vaan kaikki asiani ja yhteiset muistot jonkun muun kanssa ja viihdyttäisitte niillä itseänne internetissä. Kutsuisitte ehkä sitä terapiaksi. Saattaisitte sotkea leikkiinne vielä läheisiä ja perheenjäseniä. Se olisi kyllä aika iso virhe sillä tietäisit kyllä etten notku missään palstoilla random oikaisemassa asioita. Ja myöskään kaikki omaiset kuin myös omaiset ei välttämättä pitäisi siitä ollenkaan, koska epäsuorat väitteet sisältäisivät aina tunnisteita, vaikkakin tuulesta temmatuilla jutuilla. Kaikki poistettukin materiaali olisi mahdollista saada esiin.
Siitä voisi tulla todella mahtavan ikävä sotku, huh, joten uskon kyllä vahvasti että et ole kaivattuni...
Erityisen inhottavaa se voisi olla jos kävisi ilmi että tämä jatkunut jo pitkään. Esim syksystä 2018 jolloin heillä ollut kaikki rauha taivaan ja maan päällä, kenenkään häiritsemättä tehdä elämästä niin hienoa kuin vain rahkeet riittää. No, tavoitteensa elämässä kullakin ja jokaisen pitänee jossain loistaa. Vakka tapaa aina kantensa valita kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeäisin itseäni niin paljon.......Ja varsinkin jos me molemmat pidetään toisiamme luusereina.
Olen varmasti jollain mittapuulla luuseri, omallakin asteikolla joissain asiossa.
Mutta on yksi asia jossa en ole pisaraakaan luuseri ja se asia onkin arvoissani ylimpänä, eli ihmissuhteet.
Niissä (ihmissuhteissa) en luirua, luuseroi enkä kieroile.En nyt tiedä onko joku toinen enemmän liero vai luuseri, ehkä kiero luuseri olisi kuvaavin.
Rehellinen luuseri nyt ei ainakaan.
Ehkä joku, tai monikin, pitää sua silti kierona, itsekkäänä ja moraalittomana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joskus laittaisin sinulle viestiä ja ehdottaisin tapaamista ja sitten sanoisitkin kohteliaasti että ei kiitos. Mitä mä sitten tekisin? Kuolisin varmaan suruun. Siksi en uskalla lähestyä.
Onneksi et ole kaivattuni (luulisin, koska hän kyllä uskaltaisi ja on aina uskaltanut) sillä en haluaisi että kuolisit suruun. Ja tuskin edes surisit. Jakaisit vaan kaikki asiani ja yhteiset muistot jonkun muun kanssa ja viihdyttäisitte niillä itseänne internetissä. Kutsuisitte ehkä sitä terapiaksi. Saattaisitte sotkea leikkiinne vielä läheisiä ja perheenjäseniä. Se olisi kyllä aika iso virhe sillä tietäisit kyllä etten notku missään palstoilla random oikaisemassa asioita. Ja myöskään kaikki omaiset kuin myös omaiset ei välttämättä pitäisi siitä ollenkaan, koska epäsuorat väitteet sisältäisivät aina tunnisteita, vaikkakin tuulesta temmatuilla jutuilla. Kaikki poistettukin materiaali olisi mahdollista saada esiin.
Siitä voisi tulla todella mahtavan ikävä sotku, huh, joten uskon kyllä vahvasti että et ole kaivattuni...Erityisen inhottavaa se voisi olla jos kävisi ilmi että tämä jatkunut jo pitkään. Esim syksystä 2018 jolloin heillä ollut kaikki rauha taivaan ja maan päällä, kenenkään häiritsemättä tehdä elämästä niin hienoa kuin vain rahkeet riittää. No, tavoitteensa elämässä kullakin ja jokaisen pitänee jossain loistaa. Vakka tapaa aina kantensa valita kuitenkin.
V*tun tollo ei eletä vielä edes syksyä 2018.
Jutuistasi saa muutenkaan mitään selvää, no ehkä asianomainen tunnistaa!
Tai asianomaiset, jos heitä on useampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niissä (ihmissuhteissa) en luirua, luuseroi enkä kieroile.En nyt tiedä onko joku toinen enemmän liero vai luuseri, ehkä kiero luuseri olisi kuvaavin.
Rehellinen luuseri nyt ei ainakaan.Ehkä joku, tai monikin, pitää sua silti kierona, itsekkäänä ja moraalittomana.
Kierona pitämiselle ei ole kenelläkään perusteita, toki joku voi perusteetta silti sellaisena pitää.
Esim. jos on harhainen tai ei tunne minua ja haluaa luoda jotain äärimmäisen negatiivisia mielikuvia.
Itsekkäitä olemme kaikki jossain määrin ja moraalikäsityskin on niin yksilöllistä, että toki olen jonkun ja monienkin mielestä moraaliton.
Kenenkään läheisen mielestä en, ja se riittää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä voisi tulla todella mahtavan ikävä sotku, huh, joten uskon kyllä vahvasti että et ole kaivattuni...Erityisen inhottavaa se voisi olla jos kävisi ilmi että tämä jatkunut jo pitkään. Esim syksystä 2018 jolloin heillä ollut kaikki rauha taivaan ja maan päällä, kenenkään häiritsemättä tehdä elämästä niin hienoa kuin vain rahkeet riittää. No, tavoitteensa elämässä kullakin ja jokaisen pitänee jossain loistaa. Vakka tapaa aina kantensa valita kuitenkin.
V*tun tollo ei eletä vielä edes syksyä 2018.
Jutuistasi saa muutenkaan mitään selvää, no ehkä asianomainen tunnistaa!
Tai asianomaiset, jos heitä on useampi.
No tollo mikä tollo 2017. Tollo on ainakin kauneinta mitä mulle tai musta täällä on koskaan sanottu, noin niinkun oikeasti ja ihan sydämestä asti :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millon tää viuhahdus oli ja millä? Tarkoitin kysymykselläni lähinnä sitä kun oikeasti nähtiin.
Oli niin ikävä nähdä sinut allapäin - onneksi onnistuin lohduttamaan. Olet ihana.
Vierailija kirjoitti:
Oli niin ikävä nähdä sinut allapäin - onneksi onnistuin lohduttamaan. Olet ihana.
Minäkin haluan löytää sellaisen rakkauden, jossa välitetään ja lohdutetaan.:)
Mistä löysit omasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millon tää viuhahdus oli ja millä? Tarkoitin kysymykselläni lähinnä sitä kun oikeasti nähtiin.
Se oli viimeisin näkeminen! 😁 Siitäkin on jo aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen luuseri nyt ei ainakaan.Ehkä joku, tai monikin, pitää sua silti kierona, itsekkäänä ja moraalittomana.
Kierona pitämiselle ei ole kenelläkään perusteita, toki joku voi perusteetta silti sellaisena pitää.
Esim. jos on harhainen tai ei tunne minua ja haluaa luoda jotain äärimmäisen negatiivisia mielikuvia.Itsekkäitä olemme kaikki jossain määrin ja moraalikäsityskin on niin yksilöllistä, että toki olen jonkun ja monienkin mielestä moraaliton.
Kenenkään läheisen mielestä en, ja se riittää!
Eiköhän me kaikki pidetä muita ”kierompina”, kuin itseämme, ja läheisistäkin voi joskus paljastua uusia puolia. Varma voit olla vain itsestäsi, paitsi harhoissasi.