Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
281/16650 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kesän missiona kohdata uusi mies ja saattaa sinut lopullisesti hautaan.

Siinä reunalla keikkunut jo liian pitkään, niin pitkään ettei siitä ole enää kuin haittaa.

Vierailija
282/16650 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kaunein tapaamani ihminen, mutta en ihastunut sinuun sen takia. Olet sisältä aivan yhtä kaunis ja saat minut vieläkin sekaisin. Valitettavasti en voi kertoa sitä sinulle ikinä, koska nolaisin vain itseni. Jos välillämme ei olisi mitään esteitä, olisin jo varmasti tehnyt jotain. Toivottavasti jollakin oudolla tavalla tiedät sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/16650 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kaunein tapaamani ihminen, mutta en ihastunut sinuun sen takia. Olet sisältä aivan yhtä kaunis ja saat minut vieläkin sekaisin. Valitettavasti en voi kertoa sitä sinulle ikinä, koska nolaisin vain itseni. Jos välillämme ei olisi mitään esteitä, olisin jo varmasti tehnyt jotain. Toivottavasti jollakin oudolla tavalla tiedät sen.

Esteitä on, mutta eivät ne voi estää meitä juttelemasta toisillemme. Mielelläni kuulisin sinun tunteista minua kohtaan. Yhtä mielelläni kertoisin miten hurmaavan vaikutuksen teit minuun, ja miten edelleen pyörit mielessäni usein. Olisin halunnut tutustua, kertoa ettet ole minulle ollut ikinä yhdentekevä ja halata edes kerran sinua. Jäit kummasti sisimpääni, vaikka emme tunne toisiamme juuri lainkaan.

Vierailija
284/16650 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esteitä on, mutta eivät ne voi estää meitä juttelemasta toisillemme. Mielelläni kuulisin sinun tunteista minua kohtaan. Yhtä mielelläni kertoisin miten hurmaavan vaikutuksen teit minuun, ja miten edelleen pyörit mielessäni usein. Olisin halunnut tutustua, kertoa ettet ole minulle ollut ikinä yhdentekevä ja halata edes kerran sinua. Jäit kummasti sisimpääni, vaikka emme tunne toisiamme juuri lainkaan.

Ja taas tuli eräs nainen mieleen tästä. Pari päivää kaipaamatta ja sitten taas tunteet pintaan. Uskomatonta.

"Nothing in this world worth having comes easy"

Vierailija
285/16650 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

E:tä kaipaan.

Vierailija
286/16650 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että ihastuit. Ei jäänyt epäselväksi. Olen maksanut siitä myös kovan hinnan.

Vierailija
287/16650 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikeastaan mitään, mitä mä en näkisi. ;)

Vierailija
288/16650 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin että kertoisit sen mulle, esteistä huolimatta. Ja tiedän todellakin mikä meidän tilanne olisi. 

Vierailija
289/16650 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen, sain katsella sua pidempään❤️

Usein näemme vain lyhyen hetken...

Vierailija
290/16650 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengitä, muista hengittää rauhassa, ei mitään hätää ❤

Vierailija
291/16650 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että ihastuit. Ei jäänyt epäselväksi. Olen maksanut siitä myös kovan hinnan.

Ihaninta on olla henkilön kanssa joka avoimesti näyttää välittämisensä. Kaikille.

Vierailija
292/16650 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin että hän kertoisi sen mulle, esteistä huolimatta. Ja tiedän todellakin mikä meidän tilanne olisi. Tuntemattomien tilanteista en voi tietää.

Vierailija
293/16650 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihaninta on olla henkilön kanssa joka avoimesti näyttää välittämisensä. Kaikille.

Vierailija
294/16650 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nähdäänkö me enää koskaan? (miehelle)

Jos nähdään, haluan nähdä sinut uudestaan. Sitten haluan halata sua pidempään. Viettää kanssasi aikaa pidempään. Suudella sua pidempään. Kietoutua vartaloosi pidempään. Ei tulisi loppua. Ja jos taas en sua näe, kaipaan ikuisesti.

Tämä olisi niin ihanaa. En kestä ajatusta ettei nää koskaan toteutuisi. Kaipaan sua liikaa.

Vierailija
295/16650 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala ikävä koko ajan. :(

Vierailija
296/16650 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään on elämäni vaikeimpia hetkiä. Tulee ikävä. Aina sydämessäni ❤️&❤️

Niin tulee ❤️

Vierailija
297/16650 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamala ikävä koko ajan. :(

Mul kans, helevetin kuustoista

Vierailija
298/16650 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kettumaista!

Vierailija
299/16650 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämeni on haavoilla. niin kaunista on rakkaus, niin tuskallista on rakkaus.

Vierailija
300/16650 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin kaverin kanssa käytyä vanhaa keskustelua jossa mietiskelin, että toivottavasti et oo *semmonen* ja että vähän oudolta haisee, johon kaveri oli vastannu ”niii, toivon kans kyllä ettei oo ku sä et oo yhtään semmonen:/”

Ja olit JUURI SELLAINEN.

Naurattaa. Tajuatko jo etten pääse ikinä mitenkään yli ja eteenpäin tollasista?

En tule mitenkään mystisesti unohtamaan enkä tule olemaan millään muotoa kiva tai edes muka tunnistamaan sinua, jos sattumalta joskus jossain näen.

Fiiliksestä riippuen esitän etten muka huomaa/tunnista tai sitten vaan mulkoilen ja jatkan matkaa.

Ketju on lukittu.