Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua.
Niin minäkin sinua.
Sinä pilasit minut, enkä anna sitä ikinä anteeksi.
IKINÄ.
En enää edes toivo sulle mitään hyvää.
Toivon vain pahaa ja naamalle sylkäisyt päälle.
Minussa on ikävä, jonka vain sinä voisit tyynnyttää. Kuinka kaipaan katsettasi mies. Sitä, kuinka ujona astelet luo ja liki, kuinka hellästi halaat. Kuinka vedät lähemmäs, kun olen päästämässä irti ja astumassa kauemmas. Kuinka sinun pelkkä katseesi jo tyynnyttää minut.
Vierailija kirjoitti:
IKINÄ.
Ettet kuitenkin olisi ollut piloilla jo alun alkaen, luonteesi paskamainen ym. viat päälle. Ei kenenkäään tarvitse tuollaista katsella, eikä sietää. Hyvä on sunkin sinne peiliin välillä vilkuilla terveen itsekritiikin kera.
Vierailija kirjoitti:
Toivon vain pahaa ja naamalle sylkäisyt päälle.
Onhan se tietysti katkera paikka kun tulee jätetyksi, ei kelvannutkaan. Koita kestää, kyllä elämä sua vielä opettaa,että pahempiakin asioita voi kohdallesi vielä tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IKINÄ.
Ettet kuitenkin olisi ollut piloilla jo alun alkaen, luonteesi paskamainen ym. viat päälle. Ei kenenkäään tarvitse tuollaista katsella, eikä sietää. Hyvä on sunkin sinne peiliin välillä vilkuilla terveen itsekritiikin kera.
Minä en ollut tehnyt mitään, kun hän aloitti.
Kritiikkiä otan vastaan, mutta hän ei sellaista koskaan esittänyt!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon vain pahaa ja naamalle sylkäisyt päälle.Onhan se tietysti katkera paikka kun tulee jätetyksi, ei kelvannutkaan. Koita kestää, kyllä elämä sua vielä opettaa,että pahempiakin asioita voi kohdallesi vielä tulla.
pikku *kettuilua*, tuskin tuo marttyyrimainen vänisijä' edes tajuaa että sille *kettuillaan* ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon vain pahaa ja naamalle sylkäisyt päälle.Onhan se tietysti katkera paikka kun tulee jätetyksi, ei kelvannutkaan. Koita kestää, kyllä elämä sua vielä opettaa,että pahempiakin asioita voi kohdallesi vielä tulla.
On kuule opettanut jo kaikin mahdollisin tavoin, no sodassa en ole ollut:))))
Että en tiedä paljon tässä pitää vielä kestää!!!!!!!!!!!!!!!’nnnnnnbgtro
Näin muuten lapsena säännöllisesti kettu-unia, olivat siis painajaisia.
Olen aina inhonnut kettuja ja pitänyt niitä yhtenä pahuuden symboleista.
En siis eläiminä tietenkään, vaan hahmoina.
No sinänsä tää viha on hyödyllistä, kun tämä vie kauemmas ja ihminen on sitä onnellisempi, mitä kauempana se on emotionaalisesti semmosesta kusiluikkarista.:)
Ei ole jäljellä enää juuri muuta kuin vihaa, inhoa, halveksuntaa, raivoa.
Kaipaan sinua ja tapaasi vilkuilla 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnu olla sulle vänisijä. Missä lukee että hänet olis jätetty. Itse taidat olla katkera jostain.
Nähdäänkö me enää koskaan? (miehelle)
Vierailija kirjoitti:
Nähdään, olen siitä varma. Todennäköisesti juuri kun olen päässyt yli ja sitten onkin taas tunteiden vuoristorataa uudelleen. Silloin kyllä en jätä pienintäkään mahdollisuutta käyttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Jos nähdään, haluan nähdä sinut uudestaan. Sitten haluan halata sua pidempään. Viettää kanssasi aikaa pidempään. Suudella sua pidempään. Kietoutua vartaloosi pidempään. Ei tulisi loppua. Ja jos taas en sua näe, kaipaan ikuisesti.
Ikävä juttu :(