Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kertoo sulle vaikka mitä. miks mulla on outo tarve että sun pitäis kuulla kaikki mun jutut ja sit en kumminkaan kerro niitä sulle. Käytän ihan hirveästi aikaa sen miettimiseen mitä sulle kerron ja sit ei tuukkaan ikinä hyvää tilaisuutta. Voi rakas kun sua rakastan. Et koskaan aavista miten tärkeä oot mulle.
Mitä juttuja? 😏 Ja kiitos taas sanoista. 😊 Minusta tuntuu, etten ole parhaimmillani nyt, mutta olen ehkä sitten, kun saan k-jutut valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Avioliittosi on varmasti onnellinen. Miksi ihmeessä sitten kaipaan ja haluan sinua mies koko ajan. Miksei näitä tunteita voi vaan laittaa pois päältä. :/
Minulle tämä on vain haikailua sellaisten asioiden perään, joita en realistisesti voi saada. Ei minulta oikeasti puutu mitään, mitä hyvässä elämässä pitäisi olla. Unelmoin silti sinusta jatkuvasti, vaikka tiedän että se on haavekuva vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️
⚪️🔵🔵⚪️⚪️🔵🔵⚪️⚪️🔴🔴⚪️🔴🔴⚪️⚪️
⚪️🔵🔵⚪️⚪️🔵🔵⚪️🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴⚪️
⚪️🔵🔵🔵🔵🔵🔵⚪️⚪️🔴🔴🔴🔴🔴⚪️⚪️
⚪️🔵🔵⚪️⚪️🔵🔵⚪️⚪️⚪️🔴🔴🔴⚪️⚪️⚪️
⚪️🔵🔵⚪️⚪️🔵🔵⚪️⚪️⚪️⚪️🔴⚪️⚪️⚪️⚪️
⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️Piristät mua. Siis jos tää oli Heidille.
Kiva kuulla. Oli Heidille.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin koko yön sinua. Hetkeksi nukahdinkin, mutta unessakin odotit minua. Rakastan sinua mies.
Minäkin sinua nainen.
Nuku hyvin rakkaani. Rakastan sinua. Nyt ainakin tiedän, mitä on olla sekaisin rakkaudesta ja kaivata pohjattomasti. Hyvää yötä sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kertoo sulle vaikka mitä. miks mulla on outo tarve että sun pitäis kuulla kaikki mun jutut ja sit en kumminkaan kerro niitä sulle. Käytän ihan hirveästi aikaa sen miettimiseen mitä sulle kerron ja sit ei tuukkaan ikinä hyvää tilaisuutta. Voi rakas kun sua rakastan. Et koskaan aavista miten tärkeä oot mulle.
Tiedän tämän tunteen. Minulla on ihan samoin kaivattuni kanssa. Haluaisin kovasti kertoa hänelle kaikki juttuni. Haluaisin myös kuulla hänen juttujaan ja kysellä häneltä kaikesta. Mietin aina kaikkia juttuja, mistä haluaisin sanoa hänelle tai kysyä häneltä, mutta sitten ei tule tilaisuutta. Jos tulee tilaisuus, en saa sanaa suustani. Joskus kun tapahtuu jotain, haluaisin ensimmäisenä kertoa hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioliittosi on varmasti onnellinen. Miksi ihmeessä sitten kaipaan ja haluan sinua mies koko ajan. Miksei näitä tunteita voi vaan laittaa pois päältä. :/
Minulle tämä on vain haikailua sellaisten asioiden perään, joita en realistisesti voi saada. Ei minulta oikeasti puutu mitään, mitä hyvässä elämässä pitäisi olla. Unelmoin silti sinusta jatkuvasti, vaikka tiedän että se on haavekuva vain.
Mitä asioita sitten minussa kaipaat? Ovatko ne asioita, joita kaipaat elämääsi muutenkin?
Vierailija kirjoitti:
Nuku hyvin rakkaani. Rakastan sinua. Nyt ainakin tiedän, mitä on olla sekaisin rakkaudesta ja kaivata pohjattomasti. Hyvää yötä sinulle.
Nuku hyvin myös. Minäkin rakastan sinua pohjattoman paljon. En ennen tiennyt että näin voi toista ihmistä kaivata. Sattuu kun et ole tässä vieressäni.
Luulen, että me osaisimme riidellä ja sopia. Puhua asiat selviksi ja rakastaa toisiamme loputtoman paljon.
Oot taas ajatuksissani. Olet ainoa ihminen jonka kanssa olen kokenut yhteyden tasolla, jossa ei ole muita attribuutteja kuin minun paljas sieluni. Siellä kohtasin sinut silloin. Et varmaan itse minusta huomannut, mutta kanssasi kaikki oli kuin hidastetusta elokuvasta, oli vain hetki, sinä ja minä. Muistan kaikki sun eleesi, hymysi ja naurusi. Niihin hetkiin palaan aina uudestaan ja uudestaan. Sä olet nyt jossain siellä kaukana, mutta sydämessäni olet aina tässä ja läsnä. Rakastan.
Lotalle kirjoitti:
Oot taas ajatuksissani. Olet ainoa ihminen jonka kanssa olen kokenut yhteyden tasolla, jossa ei ole muita attribuutteja kuin minun paljas sieluni. Siellä kohtasin sinut silloin. Et varmaan itse minusta huomannut, mutta kanssasi kaikki oli kuin hidastetusta elokuvasta, oli vain hetki, sinä ja minä. Muistan kaikki sun eleesi, hymysi ja naurusi. Niihin hetkiin palaan aina uudestaan ja uudestaan. Sä olet nyt jossain siellä kaukana, mutta sydämessäni olet aina tässä ja läsnä. Rakastan.
Onko hän L-nainen?
Vierailija kirjoitti:
Lotalle kirjoitti:
Onko hän L-nainen?
Kyllä
Hyvän yön toivotus, suukko & hali elämäni naiselle, vihersilmäiselle vaalealle kaunottarelle mieheltä 30km ja kahden kuntarajan takaa. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä, samoin kotikatumme alkavat samalla kirjaimella,joka tosin on kerake. Syntymäkaupunkiemme välillä on matkaa n. 120 km. Olemme kumpikin esikoisia ja meillä on kummallakin parillinen määrä sisaruksia, ja olemme opiskelleet samassa yliopistossa. Ikävä.
Jk. Toivon, ettet ole estänyt minua lähettämästä sinulle viestejä sos.mediassa, koska nyt illasta en ole pystynyt enää viestimään sinulle siltä käyttäjänimeltä, jolta olet antanut minun lähettää viestejä! Mitä tapahtui? Vai johtuuko siitä että yritin selata sähköpostiani alter egon sos.media tililtä, jolta et ole enää aikoihin antanut minun viestiä sinulle, ja palveluntarjoalla ovat systeemit ovat menneet sekaisin?
Hyvää yötä rakas joka tapauksessa, käyn aikaisin unelle, koska aamulla on aikainen herätys.
Yks lause sulta ja tunnen pelkkää kaipuuta. Feikki tunteettomuus, teeskentely että ei satu ja jopa sen hetkellinen uskominen on tipotiessään. Taas. Niin kuin aina.
Ei meistä nykyisessä tilanteessa voi ikinä tulla mitään. Etkä sä ole koskaan oikeasti antanut syytä uskoa muuta. Mä en tykkää itkeä. Se on niin väsyttävää. Se tuntuu niin turhalta. Ei se auta. Vain aika auttaa ja sekään ei tule viemään tätä koskaan kokonaan pois. Ja niin mua vaan itkettää, vaikken halua ja vaikka se tuntuu turhalta. Olin aikoinaan niin typerä etten silloin itkenyt. Uskoin vain jääräpäisesti, että vielä jonakin päivänä ymmärrän mikä tarkoitus tällä sinun tapaamisella oli ja hyväksyn mitä se sitten ikinä tuokaan muassaan. Arvaa vaan tekeekö tämä hyväksymisasia kipeää? Sun elämä menee eteenpäin. Mä oon pysähtynyt suhun.
Vierailija kirjoitti:
Sama tunne. Oon pari päivää ollut tosi ahdistunut, luulen et se johtuu siitä että säkin oot. Tunnen sen. Ennen sitä tuli järkky kaipuu sua kohtaan, yhtäkkiä vaan jostain ja kirjoitin sen tänne. Olenko sekaisin?
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua ihana.
Olet superihana ja kultainen! Minäkin sinua 😘
Piristät mua. Siis jos tää oli Heidille.