Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Oi, täällähän on eilen ollu meno ko Rovaniemen markkinoilla, anno 1950. Kaikki katseet ovat vain kiitollisia ja väsyneitä - ehkä liiallisesta aurinkovoitelusta johtuen - ja rakkaus ihanan binaarista tai ainakin ehdottoman epäeroottista.
Kun minä tänään makaan alasti auringossa ja selailen lehtiä (koivunlehti, haavanlehti, pihlajanlehti, leskenlehti, koivunlehti... you know the drill), jos mieleni sattuisi harhautumaan sinuun, kuten niin monesti aiemmin, tuskinpa aatokseni nytkään pysyisivät puhtaan platonisella tasolla, vaikka juuri aivoihisi minä rakastuin.
Kaunista päivää sinulle, rakas.
Huomenta. Meillä on ihana päivä tiedossa. On ihanaa, kun olet täällä.
Mukavia aurinkokylpyjä toivottelen. BPg?
(Moi aussi')
Nyt olis kova ikävä mun pussailukaveria. Voisitko tulla heti tänne ja helpottaa mun ikävää?
Vierailija kirjoitti:
19 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Tänään taas semmoinen päivä täällä, ettei oikein perässä pysy...
Toivottavasti nähdään nyt kesällä! Tuu käymään siellä missä mä oon? Valitettavasti en voi antaa tarkempia koordinaatteja, mut tiedät ainakin suunnilleen, jos haluat tietää.
Lisään vielä, että voit ihan hyvin kysyä, jos haluat tietää tarkemmin.
No siellä töissä sua ei ole näkynyt, että oliko mun aavistukset oikeita että asuit kokoajan samoilla pihoilla? Luulen tietäväni, mutta voisit kyllä antaa paremman vihjeen (jos et vieläkään voi vaikka tökätä facebookissa) koska en millään haluaisi tulla näille foorumeille enää takaisin. :D
Tähän on kato tultu, että viimeiseen asti epäilee. Näköjään sama juttu sulla. Liian moni on sotkenut näitä keskusteluja tarkoituksella.Tuo pihajuttu ei nyt valitettavasti oikein aukee mulle. Eikä nro 19 sano mitään...
Tuuria se törmääminen vaatii kuitenkin, jos et saa jostain mun vuorolistaa. Siksi sanoin, että voit kysyä tarkemmin. Mieti. Ihan hyvin voit kysyä, vaikket tuliskaan mun takia.
Olin illalla tosi väsynyt, enkä näköjään osannut edes lukea tätä viestiä oikein... Luin ton jotenkin, että tuu käymään siellä paikassa kesän aikana tai kysy joltain mun työvuoroista. Huomasin kyllä virheeni illalla jo mutta eihän tänne saanut enää kommentoida. :(
Joo siis totta kai kun mä tulen sinne niin tulen sun takia käymään. :) Joo siis laita jotain infoa vaikka seuraavasta työvuorosta, mä oon kesälomalla. Kyllähän mun vastaus tohon aika kylmältä vaikutti... Luin vaan niin väärin ton viestisi, että sain kuvan ettet olisi kovin innostunut näkemisestä, vaikka eihän se viestisisi ollut yhtään sellainen. Anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Olit unessani!
Millaista unta näit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit unessani!
Millaista unta näit?
En mitään jännää. Semmonen simppeli ja pintapuolinen uni, mutta mukava sellainen.:)
Ajattelen jatkuvasti suutelemista kanssasi nainen. Voitaisiinko toteuttaa se? Olet myös niin ihanan halittava.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen jatkuvasti suutelemista kanssasi nainen. Voitaisiinko toteuttaa se? Olet myös niin ihanan halittava.
Miltä ajattelet sen suudelman tuntuvan? Millaista se olisi?
Oot ihana ja kiva, oot hymy mun huulilla ja positiivinen ajatus mun mielessä.
On sanomattakin selvää nainen, että rakastan sinua niin paljon, että sanat eivät riitä sitä kertomaan.
Vierailija kirjoitti:
On sanomattakin selvää nainen, että rakastan sinua niin paljon, että sanat eivät riitä sitä kertomaan.
Olisi kiva kuulla millaista naista rakastat?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin sinun kanssasi. Jos olisit hän.
T. E-nainen
M, mä en saa sua mielestäni. Toivon suudelmaa, että sä oisit tässä. Kaikki sun kivat pienet huomionosoitukset ja hymy. Tää on mahdottomuus ja harhaa. Tää hetki on onnellinen.
Mä haluaisin viettää ihan parasta futiskesää sun kanssa. Voisinko?
Jos oli tohon ylempään niin yritä ymmärtää että on ollut aika rankka kuukausi ja vähän yli. Muuttunut jo epäileväksi, eikä usko ennen kuin näkee oikeasti silmien edessä. Ja yhtä ihmistä kaivannut. Nähdään lähiaikoina. :) nyt nukkumaan.