Parisuhteesi pahin ongelma/pahimmat ongelmat?
Niin, millaisia kaikkia niitä on? Saadaanko samoja?
Kommentit (177)
Seksihän se meilläkin tökkii. Minä olen hidas syttymään, ja kaipaisin lämmittelyä. Kaipaisin myös läheisyyttä ja hellyyttä ilman, että se johtaisi seksiin. Nyt kun mies koskee, se tarkoittaa aina, että seksiä pitää saada. Seksiä on oltava joka päivä (mielellään parikin kertaa), koska muuten mies on huonotuulinen eikä saa kiukuissaan nukuttua, ja valvottaa sitten minuakin. Ja siis pokelle *unkkaaminen ei kuulemma tyydytä, pitäisi olla seksiä.
Haluaisitteko te muut naiset tällaista? Miehellä on tietty, tosi ärsyttävä ja lapsellinen ele, jolla ilmaisee haluavansa seksiä. No siis, se on tanssiliike. Ei puhu, ei sano mitään, ei kosketa. Vetää tuon tanssiliikkeen. Siitä pitäisi sitten syttyä. No en syty, ihme kyllä. Esileikkiä ei ole minkäänlaista, koskaan. Liukkaria paikkoihin ja 2 min yhdyntä, se on siinä. Sitten jatketaan normaaliarkea, katsotaan telkkaria tmv.
Ollaan kumpikin aika kipakoita tapauksia ja joskus menee yli ennen kuin kumpikaan ajattelee kunnolla. Alussa oli vaikeampaa, nyt tunnekuohuja tai riitoja tulee enää hyvin harvoin kun ollaan opittu lukemaan toista ja ajattelemaankin myös tunnekuohun keskellä. :D
Ulkopuolisen näkökulmasta ongelma voisi olla myös se että seksiä on vähän, mutta kumpikaan meistä ei sitä kaipaa. Suhde on paljon parempi nykyään kun ei yritetä harrastaa seksiä siksi että se on normaalia ja niin pitäisi tehdä. Sekin on korvattu sitten muulla läheisyydellä.
Laiskuus, itsekkyys ja mulkkumainen käytös. Mieheni puolestaan vastaisi, että seksin, läheisyyden ja huomioimisen puute. Ja tämä pitää paikkansa, en halua häntä enää ja välillä jopa inhoan. Meidän stoori oli tässä.
Miehen sulkeutuneisuus, mökötys, itsekeskeisyys.
Minulla ei ole kuumia tunteita miestäni kohtaan. Itseasiassa aivan vaan veljellisiä tunteita vaan. En haaveile seksistä koskaan kanssaan. Haluaisin kyllä joskus tuntea sen, kun joku rakastaa minua oikein kovasti tai kun minä olen rakastunut. Olisi hieno tuntea olevansa tärkeä ja kaunis jonkun mielestä.
Haluaisin pussailla ja halailla jonkun kanssa. Sitä ei ole meillä tehty 20:een vuoteen, on kuulemma teinien hommaa.
Miehen haluttomuus. Seksiä tänä vuonna ollut alle 5 kertaa. Ei ole toista naista, ei työstressiä, ei kiirettä, ei masennusta... ei vaan kuulemma tee mieli. Silti vetelee käteen pari kertaa viikossa. Vika ei kuulemma ole minussa, mutta onhan se vika jossain, jos haluja on, mutta niitä ei hakeuduta minun seuraani tyydyttämään. Ei auta puhuminen, ei itkeminen, ei hepeneet, ei ruoskat, ei piiskat, ei rauhaan jättäminen. En jaksa enkä halua erota, koska ainoa puuttuva asia on hyvä seksi. Haluaisin miehen haluavan minua, haluan hänen vain ottavan minut, turhia kyselemättä. Rakastajaa en voi ottaa, koska mies on mustasukkainen. Ehkä vaan petän hänen selkänsä takana.
Vierailija kirjoitti:
Seksihän se meilläkin tökkii. Minä olen hidas syttymään, ja kaipaisin lämmittelyä. Kaipaisin myös läheisyyttä ja hellyyttä ilman, että se johtaisi seksiin. Nyt kun mies koskee, se tarkoittaa aina, että seksiä pitää saada. Seksiä on oltava joka päivä (mielellään parikin kertaa), koska muuten mies on huonotuulinen eikä saa kiukuissaan nukuttua, ja valvottaa sitten minuakin. Ja siis pokelle *unkkaaminen ei kuulemma tyydytä, pitäisi olla seksiä.
Haluaisitteko te muut naiset tällaista? Miehellä on tietty, tosi ärsyttävä ja lapsellinen ele, jolla ilmaisee haluavansa seksiä. No siis, se on tanssiliike. Ei puhu, ei sano mitään, ei kosketa. Vetää tuon tanssiliikkeen. Siitä pitäisi sitten syttyä. No en syty, ihme kyllä. Esileikkiä ei ole minkäänlaista, koskaan. Liukkaria paikkoihin ja 2 min yhdyntä, se on siinä. Sitten jatketaan normaaliarkea, katsotaan telkkaria tmv.
No hui, en syttyisi tuosta muuvista! Todellakaan.
Huono kommunikaatio ja puhumattomuus.
Ollaan oltu yhdessä teinistä asti, toistakymmentä vuotta ja päädytty naimisiinkin. Päivät kuluvat kun möllötellään tv-sarjojen ääressä ja jutellaan kuulumisia. Aina vaan vaietaan tärkeistä asioista, ei osata keskustella ja selvittää asioita. Ei olla koskaan esimerkiksi puhuttu siitä, miksi emme harrasta seksiä enää ollenkaan. Ja lapsikysymyshän "ratkeaa" kätevästi siihen ettei niitä oikein ilman seksiä tule.
Vierailija kirjoitti:
Miehen haluttomuus. Seksiä tänä vuonna ollut alle 5 kertaa. Ei ole toista naista, ei työstressiä, ei kiirettä, ei masennusta... ei vaan kuulemma tee mieli. Silti vetelee käteen pari kertaa viikossa. Vika ei kuulemma ole minussa, mutta onhan se vika jossain, jos haluja on, mutta niitä ei hakeuduta minun seuraani tyydyttämään. Ei auta puhuminen, ei itkeminen, ei hepeneet, ei ruoskat, ei piiskat, ei rauhaan jättäminen. En jaksa enkä halua erota, koska ainoa puuttuva asia on hyvä seksi. Haluaisin miehen haluavan minua, haluan hänen vain ottavan minut, turhia kyselemättä. Rakastajaa en voi ottaa, koska mies on mustasukkainen. Ehkä vaan petän hänen selkänsä takana.
Seksin puutehan se meilläkin, miehestä johtuva. Kerran petin, en petä toista kertaa, tuntui pahalta, mutta tulipas kokeiltua.
Vierailija kirjoitti:
Minun liiallinen miellyttämishaluni ja se, että toinen ottaa itsestäänselvyytenä ja passuuttaa. Aika pahaan kierteeseen ollaan näillä jouduttu. Minä en osaa sanoa mihinkään ei, en osaa pitää puoliani. Puoliso sitten teettää kaikenlaista. Osaa kyllä kiittää, mutta minä toivoisin, ettei edes pyytäisi, koska en osaa kieltäytyä, tai siis en uskalla, koska pelkään, että olen huono puoliso. Olen sanonut tästä kyllä, mutta asia ei ole muuttunut. Tiedän, tiedän, sen kun sanon, että tekee itse. Käyttäytymismalli vaan on varhaislapsuudessa opittu ja terapiassa työstämisestä huolimatta yhä liian vallitseva.
Aivan kuin mä olisin tuon kirjoittanut.
Miehen haluttomuus.
Lääkärissä todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta ja asia on nyt kunnossa..
Vierailija kirjoitti:
Omg :O Ei käy kateeksi... Jotenkin naurattaa että miten joku edes voi kuvitella tuollaisen sytyttävän :D Kuvittelen mielessäni sellaisen perus-suomimiehen verkkareissa ja kulahtaneessa t-paidassa vetämässä Travoltaa niin, että mahaläskit hyllyy :D
Vierailija kirjoitti:
Mies pitää minua itsestäänselvyytenä, pihtaa seksiä, saa joskus huutokohtauksia ihan ihme asioista. Enkä oikein tahdo luottaa häneen, siinäpä ne mun osalta.
Seurustellaanko saman miehen kanssa :D Kaikki täsmää.
Vierailija kirjoitti:
I feel you. Kaipaan itsekin koskettelua, hyväilyä ja lähmintää. Mies tietää tämän, mutta sen sijaan tekee myös tuollaisen yhden eleen, jolla ilmaisee halukkuutensa. Hän siis vain vetää melansa esiin ja odottaa, että näen sen. Kun huomaan, hän päästää tietynlaisen "mmmm"-äänen. Minun tekisi mieli lyödä häntä ja karjua hänelle, että KOSKETA MINUA SENKIN IDIOOTTI, mutta koska olen itsekin koko ajan seksuaalisesti turhautunut ja puutteessa, suostun ottamaan sen vähän, mitä vaan saan. Olen kuin koira, joka norkoilee pöydältä tippuvia ruuanjämiä ja innoissaan niitä lattialta nuolee.
Se, että minä en halua seksiä miehen kanssa. Liian erilaiset mielipiteet rahankäytöstä ja luonteiden erilaisuus. Miehen epäsiisti olemus ja huonot käytöstavat/välinpitämätön suhtautuminen sääntöihin ja normeihin. Mies ei kuuntele minua, vaikka tiedän monet asiat häntä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies pitää minua itsestäänselvyytenä, pihtaa seksiä, saa joskus huutokohtauksia ihan ihme asioista. Enkä oikein tahdo luottaa häneen, siinäpä ne mun osalta.
Seurustellaanko saman miehen kanssa :D Kaikki täsmää.
Voihan se olla, saattaahan se suhata ympäriinsä kun kerran on epäluotettava. :)
nro 1
Meilläkin kaiken voi tiivistää tuohon yhteen lauseeseen: KOSKETA MINUA SENKIN IDIOOTTI!
Kommunikaation puute, tai siis oikeastaan se, että minun kommunikointiyritykseni menevät aina karille. Vaimo vetää marttyyrivaiheen päälle, kun yritän keskustella jostakin asiasta. Ei voi esittää toiveita edes. Vaimo alkaa heti hysteerisenä itkeä, kuinka "tekee aina kaiken väärin ja parhaansa yrittää ja mikään ei koskaan kelpaa, pitäisi kuolla pois kun on niin huono ihminen, ei kukaan häntä oikeasti voi haluta kun hän on niin *aska kaikessa aina". Asiallisesti puhuminen on mahdotonta. Käytiin pariterapiassa, ja siellä lyöttäytyivät yhteen minua vastaan. Ei siellä minun kantaani edes kysytty. Vaimo alkoi heti huutoitkien tilittää kaiken, mikä on minussa vikana, ja sitten terapeutti vain läksytti minua niistä. Moneenkin asiaan olisi minulla ollut sananen sanottavana, mutta en saanut tilaa. Yritän olla hyvä puoliso ja hyvä mies, mutta alkaa hiljalleen palaa pinna siihen, kun kaikessa mennään vaimon mielen mukaan. On kuin en olisi oikea, aikuinen ihminen edes, vaan lähinnä jokin robotti.
Seksielämä. Olen ollut jumalattoman rakastunut mieheeni ja halunnut häntä sillä hän on erittäin seksikäs. Mies tuli sitten "kaapista" sen suhteen että hän ei kykene normi seksiin koska haluaa tulla nöyryytetyksi ja alistetuksi. Hän näytti minulle myös että kiihottuu pukeutuessaan naisten vaatteisiin. Koska olemme parhaat ystävät ja halusin säilyttää välisemme luottamuksen suostuin kokeilemaan dominana olemista ja sanoin olevani ok ristiinpukeutumisen kanssa. Hän on paras mies minulle enkä aikonut päästää menemään helposti. Dominana ollessani tajusin miten paljon sitä inhoan. Menetän kaiken kunnioituksen kun katson miehen tekevän mitä vain päähäni pälkähtää, ja lisäksi se vastuu on stressaavaa ja tunnen itseni yksinäiseksi.
Hänen ristiinpukeutumisensa on myös alkanut ällöttää minua.
Mies on ihmeissään miksemme harrasta seksiä. Olen ihan hajalla.
Miehen mielenterveysongelmat ja haluttomuus.