Lidl Kania pippurimylly
Oon ehkä joko pahvi tai tosipahvi, mutta mä en saa tätä auki :'''''D Eli mulla on Lidlistä ostettu Kania-merkkinen "pippurimylly". Eihän se nyt paljoa maksanu, mutta tässä kun pippurit on jauhettu, niin haluisin saada ton auki ja laittaa lisää pippuria jauhettavaksi. Onkohan nää halpikset sellaisia, ettei niitä kuulukkaan saada hajottamatta auki vai miten tän sais hajottamatta auki?
Kommentit (9)
Pieni taltta korkin alle ja kova työntö ni poksahtaa pois. Takasin sai kiertämällä, kuulu 'naps' ja lukittui. Eli joku lapsilukko, mut en tajunnut koskaan miten se avataan ilman työkaluja :D
Mullakin alkaa olla pippurit vastaavasta myllystä loppu. Hetken joskus turasin paljain käsin korkkia auki mutta pelkäsin särkeväni ja jotain hämmennettävää tuli siinä sitten. Hyvä jos taltalla onnaa, pitää kokeilla! Toisaalta montaa täyttöä tuskin kestää nuo muoviset kilikkeet siinä, oikea mylly ei ole hampailtaan muovia, mut saapas nähdä.
Se ei tod.näköisesti ole uudelleen täytettävä. Osta uusi.
Taltalla tai lusikanvarrella saa tosiaan auki. Kiitos av
Korkin saa auki kiertämällä alimmasta renkaasta vastapäivään. Siinä on varsin tiukka lukitus, joten aluksi pitää kiertää voimalla.
Hei!
Minulla oli juuri sama ongelma ja väkivallallahan sen auki sai. Teelusikan varsi korkin ja purkin väliin ja kovalla väännöllä poksahti auki. Otin sitten veitsellä irti korkin sisällä olevat väkäset jotka lukitsevat korkin paikoilleen ja nyt ei tarvitse jatkossa käyttää työkaluja avaamiseen :)
Mulla on samanlainen pippurimylly ja hyvin aukeaa kun painaa kantta samalla alas kun pyörittää
heitä seinään. aukiaa..