Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö kukaan muu muka putsaa korvia vanupuikolla vaikka niin kielletään tekemästä?

Vierailija
29.05.2018 |

Itse putsaan ja kaivelen oikein kunnolla korvasta kaikki töhnät pois vanupuikon avulla. Mikään ei oo ihanampaa kuin kaivella kutisevaa korvaa vanupuikolla ja katsoa miten vanupuikon pää ön täynnä ruskeaa möhnää. 🤗

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä putsaan korvat täsmälleen samalla metodilla! 

Vierailija
2/57 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähes päivittäin. Hengissä olen yhä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kaikki. Paitsi sellaiset, jotka eivät muutenkaan välitä mitä töhnää heissä on.

Vierailija
4/57 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin tuon jo varmasti 15 vuotta sitten. Korvatkin lakkasivat kutisemasta.

Vierailija
5/57 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin putsaan. Joskus ajat sitten luin jutun, missä kerrottiin ettei niin saa tehdä. No lopetin, vuoden päästä toinen korva oli niin tukossa, että kuulokin meni ja jouduttiin huuhtelemaan auki. Tuli kamalat määrät vahaa siitä korvasta. Aloin taas putsata vanupuikolla eikä ongelmia ole ollut nyt 20 vuoteen.

Vierailija
6/57 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Tein juuri noin kunnes sain ihan kamalan korvatulehduksen. Lääkäri vaan totesi korvaan katsoessani että ”taidat kaivella vanupuikolla korviasi”. Se korvakipu oli niin helvetillistä, että se kaivelu loppui siihen paikkaan.

Vierailija
7/57 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut, että eräs Torsti Orimattilasta sinun lisäksesi.

Vierailija
8/57 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä putsaan ja tiedän lukuisia ihmisiä, jotka niin tekee. Päivittäin siihen ei kyllä ole tarvetta ja liika kaivelu ilmeisesti lisää vaikun eritystä.

Vierailija
9/57 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin putsaan. Joskus ajat sitten luin jutun, missä kerrottiin ettei niin saa tehdä. No lopetin, vuoden päästä toinen korva oli niin tukossa, että kuulokin meni ja jouduttiin huuhtelemaan auki. Tuli kamalat määrät vahaa siitä korvasta. Aloin taas putsata vanupuikolla eikä ongelmia ole ollut nyt 20 vuoteen.

Ihan sama kokemus! Menin lääkäriin kun korvaan sattui niin maan prkleesti, luulin että oli tulehdus. No ei ollut, korvat vaan ihan täynnä möhnää. Sen jälkeen taas vanupuikkoilin eikä ole ollut ongelmia.

10/57 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvittaessa joo mutta en tunge vanupuikkoa syvälle korvaan.

Vierailija
11/57 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhtelen vedellä joka hiuspesun yhteydessä. Toki jos tuntuu likaiselta ja tukkoiselta, niin laitan ruiskulla vettä korvan sisään ja toistan pari kertaa. Vanupuikolla putsaan vain tuosta suuaukolta, koska siihen tulee välillä vaikkukökkö chillailemaan. 

Vierailija
12/57 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Muuten sitä mähmää kertyy korviin ihan hitosti, yäk. Mitään tulehduksia ja muita ei ole ollut oikeastaan koskaan, ja puikkoja olen käyttänyt tähän tarkoitukseen ainakin 20 vuotta. Vanupuikot on kyllä muutenkin aivan loistava keksintö, todella monikäyttöisiä.

Vierailija
13/57 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin. Muuten sitä mähmää kertyy korviin ihan hitosti, yäk. Mitään tulehduksia ja muita ei ole ollut oikeastaan koskaan, ja puikkoja olen käyttänyt tähän tarkoitukseen ainakin 20 vuotta. Vanupuikot on kyllä muutenkin aivan loistava keksintö, todella monikäyttöisiä.

EU:n komissio kieltää vanupuikot

Vierailija
14/57 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan että pitäisi käydä terveyskeskuksessa huuhteluttamassa, no jos me kaikki mennään sinne niin kuka ne kerkeää putsata. Apteekin kumiputsarit ja liuottimet ei toimi.

Vierailija
15/57 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän vielä pahempaa metodia: kaivan ne töhnät hiuspinnillä. Ai että kun sitä vahaa jää kivasti siihen pinnin pään "silmukkaan", kun oikein korvaröörin reunoja sillä hankaa.

Vierailija
16/57 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän vielä pahempaa metodia: kaivan ne töhnät hiuspinnillä. Ai että kun sitä vahaa jää kivasti siihen pinnin pään "silmukkaan", kun oikein korvaröörin reunoja sillä hankaa.

Yäk, mun äiti tekee tätä, ja aina välillä se unohtaa ne vaikkupinnit jonnekin hyllyn reunalle.

Vierailija
17/57 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän se virallisesti hyväksytty tapa oikeasti on, kun kerran pumpuliluikkoa ei saisi käyttää? Jostain luin joskus, että korvat tulisi huuhdella lääkärissä, mutta se nyt kuulostaa aivan älyvapaalta touhulta. Moi, tulin tänne taas viikottaiseen korvien putsaukseen!

Vierailija
18/57 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän se virallisesti hyväksytty tapa oikeasti on, kun kerran pumpuliluikkoa ei saisi käyttää? Jostain luin joskus, että korvat tulisi huuhdella lääkärissä, mutta se nyt kuulostaa aivan älyvapaalta touhulta. Moi, tulin tänne taas viikottaiseen korvien putsaukseen!

Suositukset taidetaan laatia aina sitä tyhmintä väestönosaa silmällä pitäen: koska on olemassa ääliö, joka tunkee sen vanupuikon niin pitkälle korvaan kuin vain ikinä pystyy, niin on parasta tyrmätä puikkojen käyttö kokonaan, että vältytään enemmiltä vammoilta.

Vierailija
19/57 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä putsaan vetyperoksidiliuoksella.

Vierailija
20/57 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja terveyskeskuksessa luultavasti sanoisivat, että hittoako ramppaat täällä jatkuvasti, putsaa itse korvasi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi