Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä joka pukeutuu huppariin helteellä??

Vierailija
29.05.2018 |

mitä ajattelet

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Sillä on yhtä kylmä kuin minulla aina. Kaikki eivät valuta hikeä ympäriinsä vielä näillä helteillä.

Vierailija
2/19 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voisi olla kipeänä? Itsekin eilen kävin hupparissa ja pitkissä housuissa kaupassa, kun on karmea flunssa ja kylmää koko ajan, vaikka ulkona lämpöasteita ainakin 20.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olen minä. Tänä aamuna oli 4 astetta lämmintä kun lähdin töihin ja töissä meillä on myös pakollisena pitkähihainen paita ja pitkälahkeiset housut + turvakengät. Onneksi olen kohtalaisen kova palelemaan ja autossa toimii ilmastointi.

Vierailija
4/19 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osapuilleen samaa kuin ihmisestä, joka pitää lippistä väärinpäin ja varjostaa kädellä silmiään auringolta.

Vierailija
5/19 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osapuilleen samaa kuin ihmisestä, joka pitää lippistä väärinpäin ja varjostaa kädellä silmiään auringolta.

niin, se on sellaista joskus :)

Vierailija
6/19 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs minä ajattelisin, ihan ok se vaatetus on. Tällaisien ihmeellisten kysymysten tekijän ajattelen olevan kyllä hieman outo...

Vierailija
7/19 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hän on lukenut tältä palstalta sen kesäpukeutumis-ketjun ja uskaltaa käyttää vain peittävää vaatetusta. Olisko esim. allit liian roikkuvat...

Vierailija
8/19 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli muinoin kesätöissä työkaverina yksi nuorehko nainen, joka piti fleecehupparia töissä. Meidän työtilamme oli todella kuuma, ja vaikka työ oli kevyttä istumatyötä, hiki virtasi usein. Kyllä kieltämättä vähän ihmettelin, mutta pidin ihmetyksenaiheeni omana tietonani. Tein tuossa työpaikassa myös muuhun aikaan toisinaan tuurauksia, ja kerran, kun oli pidempi tauko töistä, eräs työkaverini kertoi töihin palattuani, että hän oli joutunut sairaalaan anoreksian takia. Ehkä se sitten selittää.

Vierailija
9/19 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sen hupun tarvitse välttämättä olla aina silloin käytössä, kun se huppari on päällä ...

Vierailija
10/19 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en hitto soikoon yhtään mitään, mutta arvaapa, mitä ajattelen ihmisistä, jotka kyselevät näitä!

Vierailija
11/19 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupparin käyttö pelkästään ei juurikaan ajatuksia herätä, ehkä voin miettiä että miten tuo paahdu näillä keleillä. Mutta jos huppu on vedetty päähän ja käyttää aurinkolaseja riippumatta siitä onko kesä vai talvi, niin mietin että henkilössä on jotain epäilyttävää. Tai näin ainakin kokemus opetti edellisellä paikkakunnalla missä asuin.

Vierailija
12/19 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sen hupun tarvitse välttämättä olla aina silloin käytössä, kun se huppari on päällä ...

Tai pitäisikö ehkä sanoa: ei hupun aina silloin päällä, kun se huppari on käytössä.

Vierailija
13/19 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miten ei paistu.

Vierailija
14/19 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu tyyppi, osaa suojata ihon auringolta, eikä pala.

Vierailija
15/19 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan niitä, jotka saa aurinkoihottumaa heti jos on yhtään paljasta ihoa näkyvissä. Ei kestä aurinkorannalla lököttelyä vaan menee heti varmoon. Puolisoni on tällainen.

Vierailija
16/19 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän hupparia koko kesän kun olen 8vuotta sitten viillellyt käteeni.. näyttää rumalta ja en halua ihmisten tietävän tai näkevän.

Vierailija
17/19 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumallahan nimenomaan pitää pukeutua peittäviin vaatteisiin! Silloin on viileämpi, kuin jos olisi iho paljaana. Katsokaan oikeasti lämpimien maiden asukkaita arabeilla on kaapunsa jne. Kuumien maiden asukkaat käyttävät aina päähineitä.

Vierailija
18/19 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle +20 astetta ei ole helle. On tottunut kuumempaan.

Vierailija
19/19 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitkä "helteet"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän