Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Onko rekkakuski sinun mielestäsi syyllinen konninkankaan onnettomuuteen???(ev)

Vierailija
25.04.2006 |

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnettomuudet ovat onnettomuuksia, joita kukaan ei aiheuta tahallaan. Toki joskus on osoitettavissa, että tapahtumaketju on jonkun syy, mutta ei sekää tuo uhreja takaisin. Tässä tapauksessa kuljettajaa ei todellakaan pitäisi syyttää!

Vierailija
82/91 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonojen sattumien suma.

ammattilaiskuljettaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no miksihän se linja-ajtokuski ajoi sit suoraan sitä rekan perävaunua. Hänkin kyllä näki pitkällä suoralla mitä vastaan tulee.. Oja se oli hälläki...

Vierailija
84/91 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtenyt heittelehtimään puolelta toiselle kyseisellä paikalla. Onni siinä tilanteessa ettei ollut vastaantulijoita. Mieheni on erittäin ammattitaitoinen pitkän linjan kuski, ja sanoi tapahtuneen jälkeen että kaikki tapahtui silmän räpäyksessä, mitään ei voinut tehdä. Ja hänen kohdallaan tapahtui ihme, sai yhdistelmän suoristettua, vaikka sanoikin, että tilanne ei ollut hallinnassa. Itse kuvasi tapahtunutta ihmeeksi, varjelus oli matkassa.

Vierailija
85/91 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitä olen ihmetellyt, että miksi bussikuski ei väistänyt ojaan? Kun hän varmasti näki tilanteen? Luulis nyt itsesuojeluvaisto sen verran toimivan ihmisellä.

Vierailija
86/91 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis kyllä näkevän ne peräkärryn valot ihmeellisessä asennossa tulevan vastaan!!

Terv. rekkakuskin tyttö

Vierailija
87/91 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyseessä oli onnettomuus, eikä minusta tuollaisissa onnettomuuksissa ole syyllistä. Eri asia olisi, jos kuljettaja olisi tehnyt jonkin " oikean" rikkomuksen, josta onnettomuus aiheutuisi, esim. ajanut juovuksissa, ottanut kiellettyjä lääkkeitä, kirjoittanut tekstiviestiä ajaessaan. Minusta tässä tapauksessa ei mitenkään voi pitää kumpaakaan osapuolta syyllisenä ja minusta on ikävää, että syyte on nostettu ja että jotkut omaisetkin vaativat korvauksia kuljettajalta.

Vierailija
88/91 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan olisivat hallinneet se rekan joka tilanteessa?

Vierailija
89/91 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteensattumien summa ja keliolosuhteet hirveät. Mun mielestä myös on kohtuutonta vaatia yhtä ihmistä asiasta tilille, bussikuskilla on varmaan ollut oma osansa tapahtumiin...vaikka nyt ei hänestä jäänyt ääntä puhumaan tilanteesta.

Jos joku niin rekkafirma vastuuseen siitä, että aikataulut ovat hirveät ym ym

Vierailija
90/91 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tielaitos ei ollut huoltanut tietä...

Kohdalla on sieltäpäin mutka ja alamäki ja mäessä oli mustaa jäätä.

Kun perävaunu lähtee luisuun ei voi muuta kuin kaasuttaa koska muuten se ei sieltä palaa takaisin.

eli

ikävien sattumien summa

Sillä tiellä niillämain olisin istunut samaan aikaan kyydissä mutta tuli reitin muutos

t: runkolinjaa ajavan rekkakuskin kihlattu

Vierailija
91/91 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kummallista kuitenkin että täällä osa (rekkakuskien perheitä?) pitää kamalampana sitä että rekkakuski ajaisi tilanteen mukaista nopeutta ja pahimmassa tapauksessa saisi potkut kuin ihmisten kuolemaa??? Viime talvenakaan ei hurjimmillakaan keleillä rekat hiljentäneet vaan aina ajoivat vähintään sitä kahdeksaakymppiä. Vaikka hyvähän se on tästä lähin itsekin tietää, olkoon minkälainen pääkallokeli, sumu tai sade niin minä painan niin kovaa kuin rajoitukset sallivat. Jos jotain käy niin vika ei tietenkään ole minun vaan sen vastaatulijan tai jonkun muun, mutta ei minun...

Sukuuni tai ystäväpiiriini ei kuulu yhtäkään rekkakuskia, mutta raskastakalustoa ajan itsekkin, en tosin rekkaa.