Pilaa juhlat yhdellä lauseella
Tai sivulauseella.
Esimerkiksi: Haettiin juuri tarjottavat häihin Tallinnasta.
Kommentit (1164)
Tulin tänne vetämään sen isäntien toivoman strippiesityksen.
Liisa 4v soittaa meille improvisoiden nokkahuilua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En selannut ketjua ja varmaa tää on jo sanottu moneen kertaan, mutta se rippijuhlien ”naimalupa” - horina on yks noloimmista jutuista ikinä. Nykypäivän 14-15vuotiaat rippikoulululaiset eivät tyystin eri maailmassa, kuin mistä sadan vuoden takaa tuo sanonta on peräisin. Silti sen joku aina heittää. Mikä on todella noloa ja moukkamaista.
Sehän siis tarkoittaa sitä että rippikoulun jälkeen voi mennä kirkossa avioon. Mitä mahdoit luulla sen tarkoittavan?
14-15 vuotias ei voi mennä naimisiin kirkossa tai ilman kirkkoa. Suomen laki tulee vastaan. Siksi naimalupaa ei saada ripille mennessä, naimalupa tulee vasta myöhemmin.
"No mä tulin nyt kuitenkin käymään, että täällä olis edes joku, mutta lähen sit yksiin ihan kunnon bilesiin parin tunnin kuluttua".
Moi, me ei ehditä sit kauheen kauan oleen, kun me on sovittu, että mennään yhdelle kaverille.
-true story-
Vierailija kirjoitti:
Ilmaisen juoman bileet:
"Kuka haluaa Coronan?"
Mä en tiedä miksi tämä on huono.
(En käy bileissä. Yleensä pidetään reissuja nuotiolla, lautapeli-iltoja ja kahviloita ym. "terveellistä")
Moi, en ehdi kauheen kauan oleen, kun mulla on pyykit koneessa.
-true story-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmaisen juoman bileet:
"Kuka haluaa Coronan?"
Mä en tiedä miksi tämä on huono.
(En käy bileissä. Yleensä pidetään reissuja nuotiolla, lautapeli-iltoja ja kahviloita ym. "terveellistä")
Hei, olinko hiukan hidas ajattelussani, tajusin tuon pointin jo, :D ...ok...en vaan ole ollut kovin huolestunut paitsi siitä, ettei matkustamista kontrolloida tarpeeksi terveydellisten syiden kannalta.
Kiinalainen!
(Osoitat samalla sormella vauvana Vietnamista adoptoitua juhlakalun aikuista tytärtä, kauhistunein ilmein).
Merja, eikö tuo ole se mummon kukkavaasi, jonne Keijo lennätti murkkuna lastit?
Morot kaikil mitäs tänne? (Tosi juttu, enoni sanoma omilta synttäreiltäni)
Hei siel sataa kuuletteks? (Tosi juttu miehen symttäreiltä veljen sanomana)
Vieläkö se teiän Aki-poika on katkolla?
No,HUH,HUH,TULIPAHAN NÄÄKIN JUHLAT NÄHTYÄ,ha,ah haaaaaa......
Häistä pois lähtiessä: nyt täytyy jo lähteä mutta seuraavalla kerralla sitten pitempään.
Hyvä juhlaväki! Seuraavaksi esiintyy morsiamen Aulikki-täti lausumalla itse kirjoittamansa kalevalaismallisen runon!
Hyvältähän tää karjalanpaisti maistuu, vaikka se liha olikin vähän oudon väristä.
Poliisista soitettiin, on tapahtunut onnettomuus, siskosi koko perhe lapsineen kuoli matkalla juhliin.
Ilmaisen juoman bileet:
"Kuka haluaa Coronan?"