Pilaa juhlat yhdellä lauseella
Tai sivulauseella.
Esimerkiksi: Haettiin juuri tarjottavat häihin Tallinnasta.
Kommentit (1164)
Nyt kun ostettiin tämä karaokelaitteisto niin pistetäänkin pystyyn laulukilpailu, jokainen osallistuu eikös niin!!
Pidetäänpä tässä aluksi hauska leikkimielinen poliittinen debatti.
Vierailija kirjoitti:
Hyvästi selvä päivä!
Toimii ainakin kunnon jäykistelykekkereissä. Hautajaiskahvit, kastejuhla jne.
Kaaaaaaaaalinka, kaalinka, kaaaalinka kalalalalalal
KAAALINKA! KALINKA! KALINKA! KAMAJHA!
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sain tietää juhlistanne ajoissa, vaikka kutsu ilmeisesti hukkuikin postissa.
montakohan kertaa tätä on koitettu linnan juhlien ovella :D
Ei tarvinnut sanoa edes sitä lausettakaan. Kummitäti tuli kummityttönsä rippijuhliin verrytteypuku päällä.
Koskaan en ole sinua nähnyt, mutta kaiken sinusta tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kertoa teille Jeesuksen armosta ja ehdottaa, että laulaisimme virren 357.
Buahhaaaa
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kutsusta, me ei päästä silloin mut voitais tulla keskiviikkona töiden jälkeen.
Tää on niin perusmeininkii meillä, etten oo edes tajunnu kuinka hölmöä käytöstä se on...
Vierailija kirjoitti:
OLen laktovoluomuvegaani.
Ihan vilpittömästi kysyn. Vaikuttaako se jonkun erikoisruokavalio oikeasti muiden juhliin ja miksi ihmeessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OLen laktovoluomuvegaani.
Ihan vilpittömästi kysyn. Vaikuttaako se jonkun erikoisruokavalio oikeasti muiden juhliin ja miksi ihmeessä?
No harmittaahan se, jos oot päiväkausia miettinyt syötäviä ja valmistanut niitä hiki hatussa. Jos vieraitten nirsoilla täytyy niin noista rajotteista ois ainakin kiva kertoa etukäteen. Muuten voi olla vaikka hiljaa.
Astuin koiranpaskaan tossa pihalla.
Mun mielestäni täällä on heti alusta saakka ollut oudon pedofiilinen fiilis - teinä tarkkailin tilannetta.
Jari, sen pojan isä on tuolla olohuoneessa.
päätitte siivota vasta juhlien jälkeen
Nää bileet loppu tähän, kaikki kotiin!
Voi Pirkko* - oletpa sinä lihonut!
Kävi kerran kälylle kekkereissä näin, tätimme osaa kyllä valita sanansa 😬 *nimi muutettu.