Lue keskustelun säännöt.
E-pillerit
16.07.2008 |
Tietääkö ketään onko väliä aloittaako pillerit viimeisen viikon kohdalta ja jatkaa siitä kolme viikkoa eteenpäin. Vai onko pakko aloittaa ensimmäisestä viikosta.
Kommentit (2)
kai ei ole taattu jos alottaa myöhemmin kun kuukautisten ekana päivänä, jos on kuukautisia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
samat hormonimääräthän on nykyään joka pillerissä, toista oli ennenvanhaan, kun pillerit piti syödä järjestyksessä.