Shampoo, jolla saisi vähän karheutta lasimaisiin hiuksiin?
Kommentit (26)
Minulla ei toimi mikään muu, kuin permanenttaus. Sen jälkeen mikä tahansa shampoo käy. Vain permanentin avulla minun hento hiukseni saa volyymiä ja pitoa. Täytyy tietysti aina ns. laittaa hiuksia, koska pelkän permanentin kanssa tukka on kuin purettua narua. Mulla on puolipitkät hiukset. Tarvitsen siis aamuisin pienen föönauksen tai jos on aikaa, niin isot tarrarullat hetkeksi päähän, jonkun muotoilutuotteen avulla. Pysyy hyvin ja näyttää ja tuntuu paksulta.
Permanenttaus on vaan nykyisin niin out, ettei sitä kaikki nuoremmat kampaajatkaan osaa kunnolla tehdä, jos osaavat ollenkaan.
Mä en ole koskaan ymmärtänyt noita suolasuihkeita. Mun tukassa ne kyllä tekee tuuheutta, mutta hiuksista tulee huonokuntoisen ja mattaantuneen näköiset. Ei kiitos tuuheutta sillä hinnalla, mieluummin sitten kiiltävä vähemmän tuuhea tukkakin.
Flow-palasaippuassa tärkeintä on vaahdottaa kunnolla ja huolellisesti. Vaikka kaksikin kertaa. Kannattaa aloittaa teepuu-saippualla, se jättää vähemmän lähmäiseksi. Tottuminen vie aikaa, viikkoja, jopa kuukausia. Toki kaikille ei sovi.
Olen pessyt palashampoolla yli vuoden. Pesen hiukset 2 kertaa viikossa. Jos en urheile tai hikoile, niin viikkokin menee. Käytän lisäksi hoitoainetta ja hiuksiin jätettävä hoitosuihketta (luonnokosmetiikkaa tai ainakin silikonitonta).
Prismassa joku niiden oma halpissampoo. Hinta oli jotain 0,80€. Se jättää karheiksi ja vaikeasti kammattaviksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei missään nimessä ainakaan noita yllä suositeltuja oliivisaippuaa/ Flow palasaippuaa, niillä saat karsean likaisennäkösen lähmätukan ja harjaan jää iso kasa epämääräistä töhnää vaikka kuinka huutelet tukkaa pesun jälkeen. T. Olen Kokeillut
Minä taas olen käyttänyt jo pari vuotta palashampoota, eikä lähmätukkaa ole. Flow'n palashampoolla hiusharjaan jäi kyllä jotain valkoista töhnää, mut hiuksissa sitä ei näkynyt. Vaihdoin sit toisen merkin palashampooseen ja ongelma poistui kokonaan. Yksilöllisiä juttuja siis. :) Ja jos eka palashampoo tai -saippua ei toimi, kannattaa kokeilla jotain muuta. Mut kaikille ei tietystikään sovi, ja sekin kuulemma vaikuttaa jos käyttää kovasti muotoilutuotteita. (Lushillahan on sit kai joku palamuotoinen oikea shampoo, joka ei ole saippuapohjainen toisin kuin perinteiset palashampoot eli vois sopia niillekin, joille perinteinen versio ei käy.) T. Minäkin olen kokeillut
Jep, Lushin kaikki palashampoot ovat tosiaan sls-pohjaisia, mikä on hassua, koska suurin osa
saippuoista on jo ilman.
Minä taas olen käyttänyt jo pari vuotta palashampoota, eikä lähmätukkaa ole. Flow'n palashampoolla hiusharjaan jäi kyllä jotain valkoista töhnää, mut hiuksissa sitä ei näkynyt. Vaihdoin sit toisen merkin palashampooseen ja ongelma poistui kokonaan. Yksilöllisiä juttuja siis. :) Ja jos eka palashampoo tai -saippua ei toimi, kannattaa kokeilla jotain muuta. Mut kaikille ei tietystikään sovi, ja sekin kuulemma vaikuttaa jos käyttää kovasti muotoilutuotteita. (Lushillahan on sit kai joku palamuotoinen oikea shampoo, joka ei ole saippuapohjainen toisin kuin perinteiset palashampoot eli vois sopia niillekin, joille perinteinen versio ei käy.) T. Minäkin olen kokeillut