Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Melkein tuli vaimon kanssa riita kun tarjosi kolmantena päivänä samaa kalakeittoa lämmitettynä

Vierailija
28.05.2018 |

Yritin varovasti selittää että oikeastaan en edes tykkää kalakeitosta ja että voin syödä yhtenä päivänä. Tein selväksi että seuraavaa kalakeittoa syön vain yhtenä päivänä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepä itse ruokasi.

Vierailija
2/12 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se sanoi sulle, että keitä itsee soppasi, jos ei kelpaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos tekisit itse ruokaa kun eibtoisen laittama kelpaa?

Vierailija
4/12 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se loppukeitto pitää pakastaa ja tarjota muutaman päivän päästä, yhtenä toisena päivänä. t. pakastaja-Elvi

Vierailija
5/12 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse ruokasi. Ilman muuta ruoka pitää syödä loppuun tai sitten pakastaa. Ihme narisijoita täällä.

Vierailija
6/12 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sanonut.

Minähän sanoin avauksessa että ei tullut riitaa.

Sanoin hänelle että ajattelin pyrkiä syömään tästä lähtien vain niitä ruokia mistä saan iloa ja kalakeitosta saan iloa korkeintaan yhtenä päivänä.

Elämä on liian kallisarvoinen hukattavaksi että syö säälistä kolmena päivänä kalakeittoa.

ap.

Vierailija
7/12 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sanonut.

Sanoin hänelle että ajattelin pyrkiä syömään tästä lähtien vain niitä ruokia mistä saan iloa ja kalakeitosta saan iloa korkeintaan yhtenä päivänä.

Elämä on liian kallisarvoinen hukattavaksi että syö säälistä kolmena päivänä kalakeittoa.

ap.

Säälistähän ei toki pidä syödä mmitään. Luulin, että sulla oli nälkä.

Vierailija
8/12 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla jokin vamma, että et itse osaa laittaa mieleistäsi ruokaa?

Vierailija
9/12 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sanonut.

ap.

Herrapäivää tuli kasa takautumia. Jos en itse olisi elänyt samanlaisen kokovartalom*lkun kanssa, pitäisin tätä provona.

Vierailija
10/12 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sanonut.

ap.

Säälistähän ei toki pidä syödä mmitään. Luulin, että sulla oli nälkä.

Säälistä söin kun vaimonhan olisi sitten pitänyt syödä tuota keittoansa viitenä päivänä jos minä en olisi auttanut. 

Tästä lähtien en kuitenkaan enää näin tee. Voin syödä hernekeittoa kolmena päivänä:)

Tätä ei usko Erkkikään millaisen ongelman voi esim. vaimoni tehdä ruuasta. Koko elämä menee ruuan takia pilalle.  Sanoin hänelle tänään että kun hakee kaupasta ruokaa niin kiertää kompostin kautta ja kippaa ne suoraan sinne. Kysyi enkö syö enää leipää! Hän pelkää että talosta loppuu leipä:(

ap.

Vierailija
11/12 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin hiukankaan heikompi luonne niin menisin terapiaan ja sanoisin että vaimo ostaa liikaa ruokaa ja vaimo tekee liikaa ruokaa.

Vaimo sitten vielä joskus sanoo että joutuu ostamaan kaikki ruuat. En anna tälle enää mitään arvoa. Sanon että mitäs ostat ja pitäisit vaikka kuukauden tauon.

ap

Vierailija
12/12 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti olen läski ja vaimo yrittää salaa laihduttaa minua terveellisillä keitoilla.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan