Asun tilapäisesti vanhempien luona ja olen totaalisen kyllästynyt
Jalka on kipsissä enkä pääse kotiin hissittömän talon neljänteen kerrokseen, eli olen toistaiseksi jumissa vanhempien luona. Päivällä on ihan okei maata terassilla kirjan tai tabletin kanssa, mutta kun vanhemmat kotiutuvat iltapäivällä, alkaa hirveä hössötys, ruuan tuputtaminen, kerrotaan työpäivän tapahtumat pariin kolmeen kertaan, kysellään tarvitsenko kotoa jotain, pitääkö hakea jotain muuta, pitääkö kuskata jonnekin. Hyväntahtoista tietysti ja olen tyytyväinen että he ottivat minut hoiviinsa, mutta liika on liikaa. Mitään vinkkejä miten jaksaisin? Kautta rantain sanominen ei mene perille enkä halua sanoa liian tylysti.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt voi niin kauheaa olla että vanhemmat huolehtii! Eikä he ole elämässäsi ikuisesti, sitten ei kukaan huolehdi!
Ei se ole kauheaa että he huolehtivat. Ei vaan meinaa jaksaa, kun he huolehtivat liikaa.
ap
Eihän jalan paraneminen kestä kuin muutaman viikon, et tarvitse kuin suhteellisuudentajua.
Toivottavasti sun vanhemmat lukee tätä palstaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kipsi jalassa estää portaiden nousun?
EI se estäkään, mutta veikkaan, että ap:lla ei ole parveketta, ja polttaa tupakaa, eli joutuisi ravaamaan kotonaan niitä portaita. Tai sitten on vaan jotenkin "prinsessa".
tai " prinssi".
Siihen on ihan syy, miksi se sana on "prinsessa" eikä "prinssi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nouset portaita toinen jalka jäykkänä?
ap
Luulin, että sulla on sauvat, niiden avulla onnistuu.
On sauvat, mutta ehkäpä en sitten osaa käyttää niitä.
ap
Opettele, laiskamato!
Heh, av ei koskaan petä. Nyt konkkaan keittiöön tekemään lämpimiä voileipiä iltapalaksi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI se estäkään, mutta veikkaan, että ap:lla ei ole parveketta, ja polttaa tupakaa, eli joutuisi ravaamaan kotonaan niitä portaita. Tai sitten on vaan jotenkin "prinsessa".
Kyllä se mulla esti, mulls oli koko jalka kipsissä, joten olin pyörätuolissa.. yritin kyllä joo mennä ilman pyörätuolia portaat ylös mutta se teki todella kipeää.. helpoimmin olisi päässyt hyppimällä sillä terveelllä jalalla mutta sitä toista jalkaa ei voinut liikuttaa YHTÄÄN kun oli kipsissä ihan kokonaan. Mulla siis murtui kaikki isot luut siitä jalasta.
Että sulla on oikein terassi missä löhötä.
Ilma ei voisi olla parempi.
Ja palvelu pelaa. Eikä ilmeisesti kipuja, kun et niistä mainitse.
Kuulostat kyllä ääliöltä. Toivottavasti elämä opettaa.