Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskautta yritetty useampi kierto!!!

Vierailija
28.05.2018 |

Nyt viimeiset kolme nyt siten, että ajoitus on ollut oikein: 6-8 yhdyntää oviksen molemmin puolin ja aikaan. Kauhea pettymys kun aina menkat alkaakin.. Kai tuo on tarpeeksi kertoja?

Tosi pitkäpiimäistä odottaa 🤨 Tässä kierrossa sain terot tukemaan luteraalivaihetta, ja rukoilen että ne toimis. Tosi positiivisia tuloksia ainakin/ kokemuksia muilla...

Halusin vain jakaa, kun odottavan aika on pitkä. Välillä tunnen alavatsassa tuntemuksia, pääosin ei mitään oireita, kuten ei missään aiemmissa kierroissakaan😥 Elämä muuten mallillaan, arkea, urheilua, normaalia hyvää oloa, vähän mietityttää tämä... Dpo 6 menossa.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ehkäisyä käytit ennen kuin aloit yrittää raskautta? Jos e-pillereitä, voi mennä puoli vuotta, vuosikin että vaikutus lakkaa.

Vierailija
2/84 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se onnistu jos yrittämällä yrittää. Raskaus alkaa jos on alkaakseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ehkäisyä käytit ennen kuin aloit yrittää raskautta? Jos e-pillereitä, voi mennä puoli vuotta, vuosikin että vaikutus lakkaa.

Ei ole ollut hormonaalista ehkäisyä aikoihin (vuosiin).

Ap

Vierailija
4/84 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon saanut aivan päinvastaisen neuvon: raskaus ei ala jos ei peitot heilu aktiivisesti

Ap

Vierailija
5/84 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, oot maho?

Sehän tässä mietityttääkin 🤔😔😞

Ap

Vierailija
6/84 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, oot maho?

Törkeä olet 😡😡😡

Vierailija
7/84 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hoikka? Minä en tullut raskaaksi kun painoin alle 50kg.

Onko miehen siittiöt tutkittu? Minun mieheni siittiöt oli normaalin alarajalla. Aina seksin jälkeen jalat ja peppu ylös niin joka tippa menee sinne minne pitääkin.

Vierailija
8/84 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni 1,5 vuotta raskautua joka kerta eli siis neljästi. Älä vielä huoli.

Vierailija
9/84 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnon omaa syntyvyydensäännöstelyä. Ei pidä puuttua.

Vierailija
10/84 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehen siittiöt tutkittu? Minun mieheni siittiöt oli normaalin alarajalla. Aina seksin jälkeen jalat ja peppu ylös niin joka tippa menee sinne minne pitääkin.

Ne ei kyllä sen paremmin minnekään valu vaikka seisois päällään.

Vierailija
11/84 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kesti yli neljä vuotta raskautua. Toisen annettiin tulla jos/kun on tullakseen, lapsille tuli ikä eroa vähän yli kaks vuotta. Kolmas sitten taas antoi odottaa itseään.

Toisen ja kolmannen välissä kävin gynellä, hän totesi että sulla on tosi pahana pco eikä sulla pitäisi olla ainuttakaan lasta. Tottahan se tavallaan puhuikin, mulla oli silloin menkat 2-5kertaa vuodessa. Nyt iän myötä kierto kyllä toimii niin kuin pitäisi.

Vierailija
12/84 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me ihan yrittämällä yritettiin vajaa pari vuotta ennen raskautumista. Ei auttanut mitkään luovu toivosta neuvot. Muutaman kiireisemmän kuukauden ajan tuossa ajassa olin luonnostani ajattelematta asiaa, ei auttanut.

Lopulta aloin kuvitella millaista olisi kävellä rattaiden kanssa ja mitä nimiä antaisimme vauvalle jne. Sitten tärppäsi. Jos on kova vauvakuume ja aina pettyy kun kuukautiset alkavat, niin ei ole helppoa vain olla yrittämättä, eikä sekään mitään onnistumista takaa.

Hienoa ap, että sait nuo lääkkeet avuksi. Itse kävin tk lääkäriltä pyytämässä myös reseptiä, mutta hän sanoi kirjoittavansa vain sellaisen reseptin, jonka aikana ei vuoteen saa yrittää vauvaa. Oli joku todella nuori, jonka piti soittaa kaikista asioista ohjaavalle lääkärille, eikä tuolloin saanut kiinni edes. Jos ei olisi tuon jälkeen parissa kuukaudessa tärpännyt, niin olisin mennyt uudelle lääkärille.

Vierailija
13/84 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni 1,5 vuotta raskautua joka kerta eli siis neljästi. Älä vielä huoli.

Kiitos tsemppauksesta ❤️

1,5 vuotta eli 18 yrityskiertoa? Miten jaksoitte ne? Montako yhdyntää ”suorititte” per kierto? Ajoititteko aina oviksen tienoille?

Mietin mun elämäntapoja... ainut huono puoli on (laihan) kahvin juonti. Pitääkö sekin jätttää 😞

AP

Vierailija
14/84 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että siemenet on laskettu oikeaan reikään?

Vierailija
15/84 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me ihan yrittämällä yritettiin vajaa pari vuotta ennen raskautumista. Ei auttanut mitkään luovu toivosta neuvot. Muutaman kiireisemmän kuukauden ajan tuossa ajassa olin luonnostani ajattelematta asiaa, ei auttanut.

Lopulta aloin kuvitella millaista olisi kävellä rattaiden kanssa ja mitä nimiä antaisimme vauvalle jne. Sitten tärppäsi. Jos on kova vauvakuume ja aina pettyy kun kuukautiset alkavat, niin ei ole helppoa vain olla yrittämättä, eikä sekään mitään onnistumista takaa.

Hienoa ap, että sait nuo lääkkeet avuksi. Itse kävin tk lääkäriltä pyytämässä myös reseptiä, mutta hän sanoi kirjoittavansa vain sellaisen reseptin, jonka aikana ei vuoteen saa yrittää vauvaa. Oli joku todella nuori, jonka piti soittaa kaikista asioista ohjaavalle lääkärille, eikä tuolloin saanut kiinni edes. Jos ei olisi tuon jälkeen parissa kuukaudessa tärpännyt, niin olisin mennyt uudelle lääkärille.

Kiitos❤️ Aivan ihana tarina teillä!

Miten te yrititte? Montako kertaa per kk?

Olen jo alkanut miettiä kaikkia puutteita meidän yrittämisestä mm että n. 8 kertaa seksiä ovisviikolla ei riitä jne.

On kokeiltu joka toinen päivä (harvemmin/ parempilaatuista spermaa) ja joka päivä 1 ja ovispäivänä 2 kertaa taktiikoita 🤔🤔

Ap

Vierailija
16/84 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa yhdyntöjä liian tiheän, sperma ei parhaimmillaan silloin.

Vierailija
17/84 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vanha olet ap?

Vierailija
18/84 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen raskautunut 3 kertaa ekalla ja tokalla yrityksellä, vaikka olen aina painanut 43-49kg.

Pikemminkin ylipaino on sellainen seikka joka vaikuttaa, ellei sitten ole ihan anorektikko, eli 180cm pitkä ja painaa tuon 50kg.

Kysyikö joku jo ap:n ikää? Eli oletko vielä siinä ns.parhaassa hedelmällisessä iässä?

Vierailija
19/84 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma että siemenet on laskettu oikeaan reikään?

Sitähän se mieskin mietti 😂 Sanoi että Av:n syy, olette antaneet vääriä neuvoja

Ap

Vierailija
20/84 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikaa yhdyntöjä liian tiheän, sperma ei parhaimmillaan silloin.

On kokeiltu tuota harvaa tahtia eli aloitettu ajoissa ennen ovista, mutta vain joka toinen päivä, rennolla tahdilla.

Kun ei onnistunut, alettiin ajoittamaan paljon tarkemmin ovikseen.

Ap on 35.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi