Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avopuoliso oli kuin ei tuntisi...

Q
28.05.2018 |

Viikonloppuna avopuolisoni kanssa päädyttiin vahingossa samalle terasille (oltiin sovittu että molemmat menee omien kavereiden kanssa ja kotiin sitten vain yöksi), mutta kun avopuolisoni näki minut pöydässä istumassa naiskaverini kanssa hän ei sen jälkeen katsonutkaan minuun ei tullut pöytään moikkaamaan ja oli aivan niinkuin ei olisi tuntenut minua.

Sunnuntaina otin asian puheeksi ja kysyin, että miksi hän käyttäytyi noin, että se loukkasi minua suuresti että hän oli noin välinpitämätön ja kylmä, mutta en saanut vastausta. Itkinkin hälle asiaa ja hän vaan tuumasi et "hö, typerä mies (tarkoitti itseään)"

Asia kaihertaa minua vieläkin, mutta en tiedä kannattaako asiaa nostaa enää uudestaan pöydälle kun mitään syytä hänen käytökselleen tuskin saan...
Muilla vastaavanlaisia kokemuksia? Mistä tällänen voisi johtua?

Kommentit (153)

Vierailija
101/153 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitinkö siis oikein että et itsekään moikannut miestä? Miksi se on ok mutta mieheltä sama käytös ei? Ehkäpä mies katsoi että okei, et moikkaa, hän antaa sun olla ihan rauhassa? 

Ja jos oli kännissä niin asiaa nyt on turha mitenkään miettiä, ei tarkoita mitään muuta kuin että oli kännissä. 

Toivottavasti et kuuntele näitä katkerien ämmien juttuja pettämisistä ja häpeämisistä sun muista. Mikään tässä ei viittaa sellaiseen, tiedät sen varmaan itsekin kun asiaa mietit. 

Vierailija
102/153 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kaveriporukasta joku totesi ap:n nähtyään:" mä oon pannu tota", jonka jälkeen mies ehkä mietti, että nyt on parempi pitää matalaa profiilia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/153 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistiko mies sinut varmasti? Kuulostaa typerältä, mutta niin... :D

Minusta miehen käytös tuossa tilanteessa ei ole niinkään se ongelma, vaan se, ettei mies ole suostunut puhumaan asiasta jälkikäteen. Se on omituisen oloista.

Vierailija
104/153 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli töistä kotiin ja sain sanottua, että minusta tuntuu ettei hän arvosta minua kun kohteli minua vklppuna kuin ilmaa ja en voi edelleenkään käsittää miksi hän teki niin.

Vastaus lähes sanasta sanaan: Et nyt sit suutu mutta, musta vaan tuntui ettet luota muhun kun sun piti päästä juuri samaan paikkaan missä oltiin jätkien kans ja se rupes pännimään. Aattelin et pitkästä aikaan pääsen kaverien kanssa kun en kuitenkaan oo ollut yksin juhlimassa paitsi kerran meidän seurustelun aikana. Lupaan että ens kerralla en oo noin taukki ja tuun antaa sen pusun sulle.

Kaiken noiden sanojen jälkeen kuitenkin epäilyttää toinen nainen... vaikkakin vilpittömältä kuulosti.

Ap

Vierailija
105/153 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aikaisemmin hermostunut hänelle poikien illoista tai käyttäytynyt mustasukkaisesti? Ehkä puolisosi koki että olit siellä häntä vahtimassa ja tahallaan tullut samaan paikkaan. Itse ainakin toimisin samalla tavalla jos tilanne on toisinpäin.

Toisekseen, taidatte olla aika nuoria vielä..

Vierailija
106/153 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tästä tuli jotenkin mieleen Lifeofsilja ja Tatu..:D Hehän ovat tunteneet 3 vuotta, eli vuodesta 2015 kun Exiä rannalla kuvattiin.. :) Seurusteluajat voi huijata tänne ettei tunnistettais ja iätki vähän sinne suuntaan. Eikös Life Of Silja täytäkkin 23 tänä vuonna. Sori.. :D Voisin kuvitella Tatun tuollaisena.

No aika kaukaa haettua. Taitaa kertoa enemmän omista pakkomielteistäsi ko. henkilöön.

Vierailija
107/153 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää oli, 14 ja 15v??

Vierailija
108/153 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon nyt varmaan se outolintu, mutta voisin hyvin kuvitella toimivani kuin miehesi, enkä tarkoittaisi mitään pahaa. Keskittyisin omiin kavereihin kuten sovittu, ja mieheni olisi kuten kuka tahansa terassilla oleva. 

N25

Voi luoja :)

Vierailija
109/153 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Q kirjoitti:

Mies tuli töistä kotiin ja sain sanottua, että minusta tuntuu ettei hän arvosta minua kun kohteli minua vklppuna kuin ilmaa ja en voi edelleenkään käsittää miksi hän teki niin.

Vastaus lähes sanasta sanaan: Et nyt sit suutu mutta, musta vaan tuntui ettet luota muhun kun sun piti päästä juuri samaan paikkaan missä oltiin jätkien kans ja se rupes pännimään. Aattelin et pitkästä aikaan pääsen kaverien kanssa kun en kuitenkaan oo ollut yksin juhlimassa paitsi kerran meidän seurustelun aikana. Lupaan että ens kerralla en oo noin taukki ja tuun antaa sen pusun sulle.

Kaiken noiden sanojen jälkeen kuitenkin epäilyttää toinen nainen... vaikkakin vilpittömältä kuulosti.

Ap

Joltain teiniltä menis läpi, muttei 30-vuotiaalta.

Vierailija
110/153 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Q kirjoitti:

Ap

Ja tämä sitten on suurin huolesi? Ettet vaan menetä tuota helmeä jollekulle muulle? Anna mun kaikki kestää.

Vierailija
111/153 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin samaa sopinut mieheni kanssa olisin käyttäytynyt kuin sinun miehesi. Eli en olisi omaa miestä huomioinut. Ilmeisesti tämä on väärin toimittu. Kiva tietää. Jos mieheni olisi noin toiminut, ei todellakaan ensimmäisenä olisi mielessäni pettäminen. Vaan päin vastoin, hän on niin kavereiden kanssa, että toimii kuten itse toimisin.

Jos mies on omalla kaveriporukalla menossa, miksi änkisin tai edes tervehtisin häntä? Harvoin toisia kavereitanikaan huomioin, jos olen toisella porukalla menossa. En tosin kiinnitä mitään huomiota yleensä ympärillä oleviin ihmisiin eli jäisi kyllä ihan tarkoituksetta huomiotta.

Mutta kiitos vinkistä, täytyy alkaa jatkossa terassille mennessä kyyläämään kaikki paikalla olijat läpi...

Vierailija
112/153 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Q kirjoitti:

Yritin häneltä kaivella tietoa, että johtuiko se siitä että löyttäydyttiin samalle terasille sattumalta, mutta siihenkään en saanut minkäänlaista vastausta. 

Yöllä kyllä seksiä oli ja piti kainalossa aamulla, mutta tuo iltainen käytös oli todella häiritsevää... 

Toisaalta olisiko minun pitänyt mennä häntä moikkaamaan? Minäkin kun vain sitten jäin pöytään istumaan enkä tervehtinyt.

Ap

Itse toimit täsmälleen samoin ja teet hirveän draaman siitä että HÄN teki niin.

Mieti omia motiivejasi, sieltä löydät vastaukset.

Vierailija
113/153 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sopinut olla kaverien kanssa, ja näkee että puoliso on terden toisella laidalla, voihan ottaa vaan katsekontaktin, hymyillä ja iskeä silmää, ja molemmat jatkaa seurustelua. En yhtään ymmärrä miten voi "olla huomaamatta" ihmistä jonka kanssa asuu.

Jos oikeasti ei huomaa, koska on vaikka niin valtavasti porukkaa, niin se on ihan ok, eikä sinne tarvitse tunkea mukaan, kertoo vaan kotona että näin sut siellä, mutta et hommannut mua.

Mutta tästähän ei ollut kyse, kaveri itsekin myönsi.

Vierailija
114/153 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Q kirjoitti:

Ap

Eli ei ollutkaan sattumaa, että päädyit juuri sille terassille. Ja mies tietää, että olet mustasukkainen stalkkeri.

Vierailija
115/153 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nippa nappa suostuit, että mies saa lähteä kaverien kanssa terassille, ekan kerran puoleentoista vuoteen. Mutta olit varma että se on vain aikeissa heti pettää sua, joten pakotit omat kaverisi samalle terassille vakoilemaan.

Just just.

Vierailija
116/153 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin samaa sopinut mieheni kanssa olisin käyttäytynyt kuin sinun miehesi. Eli en olisi omaa miestä huomioinut. Ilmeisesti tämä on väärin toimittu. Kiva tietää. Jos mieheni olisi noin toiminut, ei todellakaan ensimmäisenä olisi mielessäni pettäminen. Vaan päin vastoin, hän on niin kavereiden kanssa, että toimii kuten itse toimisin.

Jos mies on omalla kaveriporukalla menossa, miksi änkisin tai edes tervehtisin häntä? Harvoin toisia kavereitanikaan huomioin, jos olen toisella porukalla menossa. En tosin kiinnitä mitään huomiota yleensä ympärillä oleviin ihmisiin eli jäisi kyllä ihan tarkoituksetta huomiotta.

Mutta kiitos vinkistä, täytyy alkaa jatkossa terassille mennessä kyyläämään kaikki paikalla olijat läpi...

Aloittajan mies näki, mutta esitti kuin aloittaja olisi ilmaa.  Mikä vaiva olisi vaikka hymyillä ja vilkuttaa tervehdykset omalle avopuolisolle. Mielestäni todella outoa käytöstä. 

Vierailija
117/153 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Q kirjoitti:

Haluaisin kuitenkin nähdä että tilanteessa olisi muitakin vaihtoehtoja kun ero. Mielestäni suhde lopetetaan aivan liian helposti tänä päivänä. 

Puhun mieheni kanssa vielä asiasta ja myös omasta käytöksestäni. 

Kaikkien joiden neuvo on jätä se! niin kysymys: eroatteko te heti vastoinkäymisten edessä? 

Ap

EI tuo ole mikään vastoinkäyminen vaan yksittäinen tilanne, jonka taustalla on luultavasti väärinymmärrys tai epäselvyys molempien puolelta. Kuten sanoit, et itse myöskään käynyt tervehtimässä. Ihan sama haitko katsekontaktia vai et. Lopettaisin itse tuon märehtimisen.

Vierailija
118/153 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kaveriporukasta joku totesi ap:n nähtyään:" mä oon pannu tota", jonka jälkeen mies ehkä mietti, että nyt on parempi pitää matalaa profiilia.

Minähän se olin.

Vierailija
119/153 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesikö ap mihin mies saattaisi mennä terassille ja oliko kohtaaminen järjestetty "sattuma"?

Minusta miehen selitys oli täysin uskottava. Mutta hei kolmen vuoden aikana mies on käynyt yhden kerran juhlimassa omien kaveriensa kanssa..? Täh? Tosi nihkeä meininki teillä..

Vierailija
120/153 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesikö ap mihin mies saattaisi mennä terassille ja oliko kohtaaminen järjestetty "sattuma"?

Minusta miehen selitys oli täysin uskottava. Mutta hei kolmen vuoden aikana mies on käynyt yhden kerran juhlimassa omien kaveriensa kanssa..? Täh? Tosi nihkeä meininki teillä..

En ole ap, mutta mikä sitten on normaali määrä käydä juhlimassa omien kavereiden kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän