Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon avohoidossa masennuksen takia, mitä tapahtuu jos oon raskaana?

Vierailija
28.05.2018 |

Eli siis ehkäisykapseli koteloitunut käteen, raskauden mahdollisuus olemassa (joudun odottamaan vielä muutaman päivän ennen testin tekoa)

Käyn "pakollisessa" avohoidossa (vapaaehtoista, mutta jos jätän menemättä mut heivataan suljetulle kun menin mainitsemaan satunnaisista itsetuhoajatuksista)

Entä jos oon nyt raskaana? En halua tehdä aborttia, mutta käsittääkseni lapsi kuuluu jo ennen syntymäänaä lastensuojelun piiriin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mutta jos jätän menemättä mut heivataan suljetulle kun menin mainitsemaan satunnaisista itsetuhoajatuksista"

Täh? Oletko alaikäinen vai missä tämmöistä on? Mulla ihan toisenlaiset kokemukset

Vierailija
2/3 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"mutta jos jätän menemättä mut heivataan suljetulle kun menin mainitsemaan satunnaisista itsetuhoajatuksista"

Täh? Oletko alaikäinen vai missä tämmöistä on? Mulla ihan toisenlaiset kokemukset

En oo alaikäinen. Psykiatri joka teki arvion musta oli jotenkin... inhottava. Oon hirveän arka enkä osaa sanoa vastaan, johtuen osittain traumoistani. Arvioiva psykiatri oli todella kova, ihan kuin olisin ollut jossain piinapenkissä. Kerroin harrastavani kirjoittamista ja tästä alkoi hirveä painostaminen, että kirjoitanko mä väkivaltaisia ja sairaita ajatuksia (kirjoitan post-apokalyptista romaania, iso virhe oli mainita tämä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo alaikäinen. Psykiatri joka teki arvion musta oli jotenkin... inhottava. Oon hirveän arka enkä osaa sanoa vastaan, johtuen osittain traumoistani. Arvioiva psykiatri oli todella kova, ihan kuin olisin ollut jossain piinapenkissä. Kerroin harrastavani kirjoittamista ja tästä alkoi hirveä painostaminen, että kirjoitanko mä väkivaltaisia ja sairaita ajatuksia (kirjoitan post-apokalyptista romaania, iso virhe oli mainita tämä)

Okei aika jännä. Omalla kohdalla en edes päässyt avohoitoon, vaikka suunnittelu on satunnaisia ajatuksia pidemmällä. Ehkä sun ei kannattaisi miettiä tätä nyt? Odota ensin, että saat varman tiedon suuntaan tai toiseen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi