Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiritseekö muita selfieissä

Vierailija
28.05.2018 |

Se kun ei katsota suoraan kameraan vaan siihen kännykän ruutuun omaa naamaa? :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse.

Vierailija
2/7 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse. Mua häiritsee erilaiset kiemuralla olevat asennot, huulien törröttäminen ja poskien luimistaminen,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse. Minua häiritsee se, kun aurinkolasit päässä ottavan henkilön selfien kautta näkyy tietokoneen kylmä monitori, josta näkyy homoeroottista aikuisviihdettä. Muutaman kerran mukana on ollut jopa kääpiöitäkin.

Vierailija
4/7 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän häiritsee se, että ne kuvat otetaan jostain äärimmäisen omituisesta kulmasta, josta katsottuna kuvitellaan niiden omien kasvojen näyttävän parhaalta. Ja sitten käännettään pää vielä ihan kieroon asentoon ja imetään poskia sisään ja mutristetaan huulia ja avataan silmät lautasen kokoseksi. kohotetaan kulmakarvoja ja otetaan sellainen kestohämmästynyt ja pöllämystynyt ilme. Ja pidetään vielä vähintään ne kännykän automaattiselfiefiltterit päällä, jotta kasvot kapenee ja silmät suurenee ja iho on kuin vauvan pylly, jos ei sitten vielä lisätä vähän filtteriä itsekin sen perään. Niin, että lopputulos ei näytä ollenkaan enää kyseiseltä henkilöltä, mutta kaikki vastaavia kuvia postailevat joukolla hehkuttavat, kun sä oot niiiin kaunis, muru *pus* *pus* *sydän* hanibani *muisku*.

Mikä nykyihmisiä oikeasti vaivaa? Ei ole tervettä tuo touhu. Ja siis pakkohan noiden sekä kuvaajien että kuvan kehujien on tajuta, ettei se ihminen näytä ollenkaan siltä kuvaltaan? Joten miksi niitä otetaan? Ja kehutaan?

Vierailija
5/7 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee selfien ottaminen, oli  siinä mimmonen ilme tahansa. Oon sitten vissin vanha ja kalkkeutunu.

Vierailija
6/7 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää se, tuntuu että ollaan niin oman upeudensa lumossa ettei voida pitää silmiä irti. Oon tottunut siihen, että kun otetaan kuva, katsotaan kameraan. En kyllä ota selfieitä.

Vierailija
7/7 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsevää/huvittavaa että selfie otetaan vessanpeilin kautta jossa on hammastahnaroiskeita! Tai taustalla näkyy wc-pytty, paperirulla telineineen, ja ah, ne ihanat kaakeliseinät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä