Kiinnostun vain hyvin tyttömäisistä naisista parisuhdemielessä
Olen tapaillut viime vuosina paljon naisia. Kiinnostun parisuhdemielessä vain hyvin tyttömäisistä naisista. Mielellään nainen saa olla nuori mutta voi olla jopa 35-vuotias jos vain mieleltään ja ulkonäöltään hyvin tyttömäinen. Siro pieni hoikka ja kasvoiltaan nuorennäköinen. M43
Kommentit (62)
Miksi täällä kommentoidaan näin ilkeästi aloittajalle? Jos ihminen ei ole aivan masokisti, kai hänellä on oikeus hakea itseänsä miellyttävää seuraa.
Minä taas naisena viehätyn maskuliinisista, voimakkaista miehistä. Ampukaa minut nyt tähän!
Kuinka monta vuotta elämästäsi olet ollut tuollaisissa suhteissa?
Ihan kiva. Toivottavasti vaimosi on kaikkea tuota ja rakastat häntä ikuisesti. Nyt muuten ei ole enää päikkäriaika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"JOPA 35-vuotias", toteaa vanha patu 43v. :DDD
Etsiminen kannattaa kyllä rajoittaa ddlg-piireihin, on parempi onnistumisprosentti, + saavatpahan tavalliset, suht omanikäistään seuraa etsivät tyttömäiset naiset olla rauhassa.
Tosin sitten kun se oma ikuinen pikkutyttö löytyy, niin kannattaa henkisesti ja taloudellisesti valmistautua maksamaan tämän koko elämisen, hakemaan mäkkäristä lastenateria joka perjantai, värittelemään yhdessä värityskirjoja, jne. Lisäksi kannattaa totutella olemaan itse ainoa taloudessa joka kokkaa ja siivoaa, koska tylleröisen mielestä on "hauskempaa :3" istua pyjamassa tv:n ääressä katsomassa piirrettyjä.
Tehdään nyt kuitenkin ero pikkutytön ja tyttömäisen naisen välillä, jooko? AP
Mikä se on? Ikä mutta sitte kuitenkaan ei saa olla sitä liikaa. Mainitsit vain ylöspäin rajan et alas.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä kommentoidaan näin ilkeästi aloittajalle? Jos ihminen ei ole aivan masokisti, kai hänellä on oikeus hakea itseänsä miellyttävää seuraa.
Minä taas naisena viehätyn maskuliinisista, voimakkaista miehistä. Ampukaa minut nyt tähän!
Millainen on maskulainen mies? Jurottaa eikä innostu mistään? Örisee mutta ei osaa keskustella?
Vierailija kirjoitti:
AP, ihan uteliaisuudesta kysyn, miksi sinua viehättävät kyseiset naiset? Onko kyse biologisesta vai henkisestä tarpeesta vai mistä?
Molemmista. Mutta miksi, en mitä tiedä. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsiminen kannattaa kyllä rajoittaa ddlg-piireihin, on parempi onnistumisprosentti, + saavatpahan tavalliset, suht omanikäistään seuraa etsivät tyttömäiset naiset olla rauhassa.
Tosin sitten kun se oma ikuinen pikkutyttö löytyy, niin kannattaa henkisesti ja taloudellisesti valmistautua maksamaan tämän koko elämisen, hakemaan mäkkäristä lastenateria joka perjantai, värittelemään yhdessä värityskirjoja, jne. Lisäksi kannattaa totutella olemaan itse ainoa taloudessa joka kokkaa ja siivoaa, koska tylleröisen mielestä on "hauskempaa :3" istua pyjamassa tv:n ääressä katsomassa piirrettyjä.
Mikä se on? Ikä mutta sitte kuitenkaan ei saa olla sitä liikaa. Mainitsit vain ylöspäin rajan et alas.
Olihan siinä maininta että tyttömäinen nainen. Nainen on ainakin yli 18v.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla ei ole kokemusta naisista, mutta mukavahan se on provota ajan kuluksi. Aloittajalla on olevinaan myös vaimo/tyttöystävä, /naisystävä milloin missäkin maassa, hän tuppaa vain unohtamaan tarinansa aina silloin tällöin. Hän on tämän palstan vakihullu, ei enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan siinä maininta että tyttömäinen nainen. Nainen on ainakin yli 18v.
Riippuu keneltä kysytään. Esimerkiksi AV:n hamsterimies puhuu usein yläaste-ikäisistä tytöistä naisina.
Vierailija kirjoitti:
Olen tapaillut viime vuosina paljon naisia. Kiinnostun parisuhdemielessä vain hyvin tyttömäisistä naisista. Mielellään nainen saa olla nuori mutta voi olla jopa 35-vuotias jos vain mieleltään ja ulkonäöltään hyvin tyttömäinen. Siro pieni hoikka ja kasvoiltaan nuorennäköinen. M43
Saanko arvata, posliini pitää myös ehdottomasti olla? Haluatko tulla kaapista ulos ja kertoa itse, mikä olet?
Ymmärrän. Eihän se ole iästä kiinni eikä siitä painaako 40 vain 60 kiloa. Tanttamainen tai jyrä voi olla vaikka 25 vuotias. Minäkin saan huomiota usein nätissä sääret paljastavassa mekossa.
Ehkä se on se asenne, että puhutaan samalla aaltopituudella eikä kaikki miehet ärsyynny puheliaista naisista. Eloisat ihmiset herättävät kaikissa huomiota.
Kesällä on helppo tutustua ihan missä vain.
Vierailija kirjoitti:
So? Mikä informaatioarvo tällä avauksella oli? Onko tarkoitus, että myös lukijat kertovat omat preferenssinsä? Itse en olisi voinut kiinnostua muusta kuin älykkäästä, sosiaalisesta, huumorintajuisesta, komeasta, seksikkäästä, harteikkaasta miehestä. En koskaan ole kuitenkaan ajatellut, että ventovieraita ihmisiä kiinnostaisi kuulla siitä.
No varmaan jotain että hähähhää , tepä ette ole tyttömäisiä ettekä saa minua.
Siitäs saitte!
Kun ap on saanut pakit ilmeisesti aika usein kun on edelleen sinkku.
Tai sitten hän aidon miesmäisesti ajattelee että naiset ovat olemassa häntä varten ja kun hänen korkeutensa on nyt ilmaissut millaisista pitää, voisivat muut naiset ystävällisesti häipyä näkyvistä mieluiten kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko arvata, posliini pitää myös ehdottomasti olla? Haluatko tulla kaapista ulos ja kertoa itse, mikä olet?
En tunne ketään alle 30 vuotiasta joka ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta ketä kiinnostaa mikä sua miellyttää? Siis täällä palstalla.
Miksi koet että sinun tarvii kertoa se tääll
Todennäköisesti sulta on pienenä riistetty tikkari.
Ihan ymmärrettävää.
Minä pidän hoikista, hyvännäköisistä ja nuorilta näyttävistä suomalaismiehistä.
Vähäisen valikoiman vuoksi elän yksin.
N
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostun vain päältä kaljuista ja mahdollisimman suurimahaisista miehistä. Saa olla iältään jopa 18 -vuotiaita.
Ai s*tana :D
Kun naisesta tulee äiti, hänestä tulee viimeistään aikuinen. Siihen asti moni pysyy tyttömäisenä.
AP, ihan uteliaisuudesta kysyn, miksi sinua viehättävät kyseiset naiset? Onko kyse biologisesta vai henkisestä tarpeesta vai mistä?