Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostun vain hyvin tyttömäisistä naisista parisuhdemielessä

Vierailija
28.05.2018 |

Olen tapaillut viime vuosina paljon naisia. Kiinnostun parisuhdemielessä vain hyvin tyttömäisistä naisista. Mielellään nainen saa olla nuori mutta voi olla jopa 35-vuotias jos vain mieleltään ja ulkonäöltään hyvin tyttömäinen. Siro pieni hoikka ja kasvoiltaan nuorennäköinen. M43

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksän puheiden perusteella kuulun itse juurikin tähän "ikuinen tyttö" -kategoriaan, ja se totta puhuen varjosti suhdettamme aika lailla. Tunsin painetta olla mahdollisimman suloinen, viaton ja pienikokoinen,  jotta hänen mielenkiintonsa pysyisi yllä. Lopulta se mielenkiinto sitten hiipui, kun muutettiin yhteen ja hän näki arkisen ja vakavamman puolen minusta. Mies totesi, ettei suhteessamme ole tarpeeksi "dynamiikkaa", jos hän kokee meidän olevan tasavertoiset aikuiset ihmiset. Tunsin, että olisin kelvannut hänelle paremmin tyhjäpäisempänä ja avuttomampana naisena, en tällaisena tyttömäisenä mutta vastuuntuntoisena naisena, joka koen olevani.

Elikkä viesti teille muille "tyttönaisille": jos mies innostuu liikaa teidän tyttömäisistä piirteistä, kannattaa juosta äkkiä karkuun, ellette sitten itse ole kiinnostuneita 24/7 little girl -leikeistä. Kyseiset miehet eivät hae suhteeseen tasavertoista kumppania vaan naisen, joka saa heidän isälliset vaistonsa tyydytettyä hyvin perverssillä tavalla. Olisi pitänyt itsekin kuulla hälytysmerkit tarpeeksi ajoissa, mutta ihastuksissani halusin uskotella, että tyttömäisyyteni on vain plussa, ei suhteen elinehto.

Vierailija
22/62 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapasin kerran hyvin tyttömäisen 35-vuotiaan. On niitä. Harvassa tosin. Naiset aikuistuvat niin nopeasti. Etenkin lastensaaminen tekee naisesta hyvin aikuisen.

Ehhhh... tuota....?  Varovaisesti tiedustelen - mahdatko olla p-fiili?

En ole kiinnostunut lapsista joten en ole. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on mieleltään tyttömäinen?

Vähän hupsu, innostuu helposti asioista, nauraa helposti tyhmille jutuille jne

Mitä on ryhmät jutut? Katoaako tyttömäisyys jos osaa itse avata viemärin?

Vierailija
24/62 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maajussille morsian -ohjelman ekalla kaudella oli hakijana tämmöinen nainen.

Oranssit hiukset, keltainen mekko, kaulassa kukkakoru. Hiukset sievästi saparoilla, joissa myös kukkaset. Ei jostain syystä päässyt jatkoon.

Mutta aloittajan kannattaa ehkä tehdä hänestä etsintäkuulutus.

Vierailija
25/62 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pieni, siro, hoikka, kasvoiltani nuoren näköinen 28-vuotias. Joskus luullaan alaikäiseksi. Mutta en kyllä kiinnostu yli nelikymppisistä.

Olet ihan normaali, koska ei nelikymppiset miehetkään kiinnostu 2-kymppisistä naisista, ne on nämä muutamat palstajonnet jotka tällasia satuja tänne raapustelee. Kuka hlevetti pystyisi suhteeseen lapsensa ikäisen kanssa?? Kohta joku vetää Niinistökortin. M46

Näkisitpä sitä highfive-meininkiä kun jollakin 40 plus miehellä kerrotaan olevan 20 plus tyttöystävä. Kovasti se tuntuu innostavan ihan jokaista miestä.

Vierailija
26/62 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 43, ja et ole aiemmin huomannut tätä mieltymystäsi? Vai oletko alkanut vasta nyt treffailla?

Vierailija
27/62 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä keskenkasvuisia mieheksi itseään kutsuvia vaan riittää, surullista.

Vierailija
28/62 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on mieleltään tyttömäinen?

Vähän hupsu, innostuu helposti asioista, nauraa helposti tyhmille jutuille jne

Tsiisus että saat tytöt kuulostamaan typeriltä. Entinen tyttö (39), nykyisen (17) äiti.

Vierailija
29/62 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksän puheiden perusteella kuulun itse juurikin tähän "ikuinen tyttö" -kategoriaan, ja se totta puhuen varjosti suhdettamme aika lailla. Tunsin painetta olla mahdollisimman suloinen, viaton ja pienikokoinen,  jotta hänen mielenkiintonsa pysyisi yllä. Lopulta se mielenkiinto sitten hiipui, kun muutettiin yhteen ja hän näki arkisen ja vakavamman puolen minusta. Mies totesi, ettei suhteessamme ole tarpeeksi "dynamiikkaa", jos hän kokee meidän olevan tasavertoiset aikuiset ihmiset. Tunsin, että olisin kelvannut hänelle paremmin tyhjäpäisempänä ja avuttomampana naisena, en tällaisena tyttömäisenä mutta vastuuntuntoisena naisena, joka koen olevani.

Elikkä viesti teille muille "tyttönaisille": jos mies innostuu liikaa teidän tyttömäisistä piirteistä, kannattaa juosta äkkiä karkuun, ellette sitten itse ole kiinnostuneita 24/7 little girl -leikeistä. Kyseiset miehet eivät hae suhteeseen tasavertoista kumppania vaan naisen, joka saa heidän isälliset vaistonsa tyydytettyä hyvin perverssillä tavalla. Olisi pitänyt itsekin kuulla hälytysmerkit tarpeeksi ajoissa, mutta ihastuksissani halusin uskotella, että tyttömäisyyteni on vain plussa, ei suhteen elinehto.

En ole seurustellut tuollaisen kanssa mutta tuttua sen jokin kummallinen pettymys miehillä kun en olekaan höpsö ja avuton mitä he pelkän ulkonäön perusteella luulivat vaan normaali kykenevä aikuinen ihminen.

Tämä vielä etenkin silloin parikymppisenä kun nämä miehet eivät ainakaan olleet sellaisia jotka pystyisi kahdesta ihmisestä huolta pitämään.

T: pienikokoinen ja helposti hymyilevä mutta normaali aikuinen ihminen.

Vierailija
30/62 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreiden Marko Hento diggailee myös tyttömäisistä tytöistä <3

Vierailija
31/62 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepäs kiinnostavaa. Minä kävin eilen kakalla kolmesti. 

Kiitos. Tämä kiinnostikin minua aika lailla enemmän kuin itse avaus.

Vierailija
32/62 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli toisin sanoen haluat hieman yksinkertaisen lapsellisen tyttösen, koska et kykene olemaan itse Mies niin älyn kuin koon puolestakaan.

Kannattaisiko käydä hakemassa tällainen typykkä thaikkulasta? :D

Vierailija
33/62 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"JOPA 35-vuotias", toteaa vanha patu 43v. :DDD

Etsiminen kannattaa kyllä rajoittaa ddlg-piireihin, on parempi onnistumisprosentti, + saavatpahan tavalliset, suht omanikäistään seuraa etsivät tyttömäiset naiset olla rauhassa.

Tosin sitten kun se oma ikuinen pikkutyttö löytyy, niin kannattaa henkisesti ja taloudellisesti valmistautua maksamaan tämän koko elämisen, hakemaan mäkkäristä lastenateria joka perjantai, värittelemään yhdessä värityskirjoja, jne. Lisäksi kannattaa totutella olemaan itse ainoa taloudessa joka kokkaa ja siivoaa, koska tylleröisen mielestä on "hauskempaa :3" istua pyjamassa tv:n ääressä katsomassa piirrettyjä.

Vierailija
34/62 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsiminen kannattaa kyllä rajoittaa ddlg-piireihin, on parempi onnistumisprosentti, + saavatpahan tavalliset, suht omanikäistään seuraa etsivät tyttömäiset naiset olla rauhassa.

Tosin sitten kun se oma ikuinen pikkutyttö löytyy, niin kannattaa henkisesti ja taloudellisesti valmistautua maksamaan tämän koko elämisen, hakemaan mäkkäristä lastenateria joka perjantai, värittelemään yhdessä värityskirjoja, jne. Lisäksi kannattaa totutella olemaan itse ainoa taloudessa joka kokkaa ja siivoaa, koska tylleröisen mielestä on "hauskempaa :3" istua pyjamassa tv:n ääressä katsomassa piirrettyjä.

Vihreiden puoluekokouksissa näitä tyttömäisistä tykkääviä myös tuntuu pyörivän: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201805252200970925_u0.shtml

Vierailija
35/62 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jollain lailla ap:n kuvaaman kaltainen, en kylläkään erityisen siro mutta hoikka ja olemukselta pirteä, ikäistäni nuoremman oloinen. Voisin olla nelikymppisenkin kanssa, jos oikea sattuisi kohdalle. Tämä on kuitenkin kompromissi, koska en löydä helposti samalla aaltopituudella olevia miehiä. Tavallisten pulliaisten ja elähtäneiden pelimiesten on turha vaivautua. N30

Vierailija
36/62 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tapaillut viime vuosina paljon naisia. Kiinnostun parisuhdemielessä vain hyvin tyttömäisistä naisista. Mielellään nainen saa olla nuori mutta voi olla jopa 35-vuotias jos vain mieleltään ja ulkonäöltään hyvin tyttömäinen. Siro pieni hoikka ja kasvoiltaan nuorennäköinen. M43

Ok :D Ja sitten perustelut miksi kiviäkin pitäisi kiinnostaa?

Minua taas kiinnostavat lihaksekkaat, pitkät ja iso(youknowwhat) miehet, ja eniten ne joiden toinen silmä on ruskea ja toinen vihreä. 

Vierailija
37/62 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreiden puoluekokouksissa näitä tyttömäisistä tykkääviä myös tuntuu pyörivän: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201805252200970925_u0.shtml

Sanotaanko näin, että mikään ihmisluonteen oikku ei kyllä enää yllätä.

Tosin huutikset somepapalle :DDD

Vierailija
38/62 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei kuitenkaan kovin yleistä, ja tuollaisia sairaita yksilöitä löytyy aina muutama. Varmaan myös naisistakin.

Vierailija
39/62 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreiden puoluekokouksissa näitä tyttömäisistä tykkääviä myös tuntuu pyörivän: *linkki*

Jaahas, linkki kusi taas lainauksen ja sitä myöten koko viestin, joten otetaanpa se pois ja postataan uusiksi.

*Sanotaanko näin, että mikään ihmisluonteen oikku ei kyllä enää yllätä.

Tosin huutikset somepapalle :DDD

Vierailija
40/62 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehdään nyt kuitenkin ero pikkutytön ja tyttömäisen naisen välillä, jooko? AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi