Mies innoissaan uudesta tuttavuudesta
Joku aivan randomi muija josta jaksoi koko illan hehkuttaa.
No olipas mukavakin, kun oluen oli tarjonnut, ja kuulemma hauskakin.
Ilmanko hokee, että kaipaisi vapaaviikonlopun ilman minua ja lastamme :/
Kommentit (151)
Kysy miehelle, että miksi hän sitten hehkutti uutta ihastustaan ja alkoi tämän baarissa hengailemansa naisen kanssa Instagram kaveriksi ja tykkäilemään naisen herutuskuvista jos ei miehen tarkoitus ollut ärsyttää sinua. Käytä sanoja hehkuttaa/ihastus /hengaa baarissa /tykkäilemään herutuskuvista jne. eli hiero suolaa haavoihin.
Ai nyt ei kiinnostakaan, kun aiemmin oli niin tärkeä että oma vaimo ja lapsi olis saanu etsiä uuden asunnon?
En luottaisi.
Miehesi on ihastunut ja niin käy kaikille ajoittain pitkissä parisuhteessa. Hyvää on se, että mies kertoo asiasta. Se tarjoaa mahdollisuuden myös keskustella aiheesta ihastuminen. Mitä se merkitsee suhteen kannalta ja miten toimia, jos tarkoitus on vaalia olemassa olevaa suhdetta. Jonkinlaista rajat pitää osata vetää ja olla hyvin tiedostava tunteistaan ja ihastuksen voimasta. Ihastushan vastaa huumetta aivojen näkökulmasta, tai mielenhäiriötä. Ihastuksen tunteesta voi myös nauttia. Ohimeneviä ihastuneita tulee ja menee, ne piristävät. Tärkeää on, ettei tilannetta ruokia käytännön tasolla, ei soittele tms. Itse vedän nopeasti liinat kiinni näissä, jos ihastun ja jos kohde on osa arkea, niin jumalien oman miehen tutustumaan mieheen myös, vedän ikään kuin meidän väliin oman miehen ja koen sen suojaavan suhdetta. Sitten on erikseen ne tilanteet, kun joku vaan elämän varrella kasvaa hyvin läheiseksi. Silloinkin saa olla tarkkana, jos kyse on miehestä.
Näissä pitää olla ajatuksen kanssa liikenteessä ja mustavalkoinen jyrkkyys harvoin kannattaa. Ja sitten, olisiko se ihan kamalaa, jos mies haluaa vaihtelua seksiin ja panna muita, olisiko se kamalaa jos itseni tekisi joskus niin. Kamalaa on, jos se tehdään salaa, joten puhukaa näistä etukäteen avoimesti. Samat tasapuoliset säännöt molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on ihastunut ja niin käy kaikille ajoittain pitkissä parisuhteessa. Hyvää on se, että mies kertoo asiasta. Se tarjoaa mahdollisuuden myös keskustella aiheesta ihastuminen. Mitä se merkitsee suhteen kannalta ja miten toimia, jos tarkoitus on vaalia olemassa olevaa suhdetta. Jonkinlaista rajat pitää osata vetää ja olla hyvin tiedostava tunteistaan ja ihastuksen voimasta. Ihastushan vastaa huumetta aivojen näkökulmasta, tai mielenhäiriötä. Ihastuksen tunteesta voi myös nauttia. Ohimeneviä ihastuneita tulee ja menee, ne piristävät. Tärkeää on, ettei tilannetta ruokia käytännön tasolla, ei soittele tms. Itse vedän nopeasti liinat kiinni näissä, jos ihastun ja jos kohde on osa arkea, niin jumalien oman miehen tutustumaan mieheen myös, vedän ikään kuin meidän väliin oman miehen ja koen sen suojaavan suhdetta. Sitten on erikseen ne tilanteet, kun joku vaan elämän varrella kasvaa hyvin läheiseksi. Silloinkin saa olla tarkkana, jos kyse on miehestä.
Näissä pitää olla ajatuksen kanssa liikenteessä ja mustavalkoinen jyrkkyys harvoin kannattaa. Ja sitten, olisiko se ihan kamalaa, jos mies haluaa vaihtelua seksiin ja panna muita, olisiko se kamalaa jos itseni tekisi joskus niin. Kamalaa on, jos se tehdään salaa, joten puhukaa näistä etukäteen avoimesti. Samat tasapuoliset säännöt molemmille.
Ja ennakoivan tekstin takia parit virheet... junailen, muuttui jumalien jne. Pitäisi jaksaa lukea ennen lähetystä...
Vierailija kirjoitti:
Ai nyt ei kiinnostakaan, kun aiemmin oli niin tärkeä että oma vaimo ja lapsi olis saanu etsiä uuden asunnon?
En luottaisi.
Taisi säikähtää omaa käytöstään, niinkin voi käydä. Onko joku pikkupiripää sen arvoinen että menettää perheensä?
Ai että kun mä luen näitä juttuja täältä, niin aina muistan, miksi en exän jälkeen ole muuttanut miehen kanssa yhteen. Ei tarvi miettiä kenenkään idioottimaisia mieltymyksiä...
Jos vielä kysyy, haluanko erota, niin vastaan joo. Miksi multa sitä kyselee, kun itse haluaa "tutustua uusiin ihmisiin"?
Kovasti oli intoa täynnä korjaamaan jotain helkutin skootteria, mutta ei ole yhtä innokas kotona auttamaan mua kotitöissä.
Eiköhän niitä korjaamoja ole kaupunki täynnä tai sen ämmän oma ukko, jos sillä vissiin sellainen on.
Sama vaikka menisin jollekin poikamiehelle siivoamaan innokkaana pelkästään auttamisen tahdosta. Ei varmaan hyvällä ainakaan katsoisi munkaan touhua -.-
Sitten instassa tykkäilisin aivan kaikesta mitä poikamies postailee ja sitä rataa.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän jää tuohon kynnysmatoksi? Pakkaa kamat ja lähde, toi tyyppi on mulukku. Sä todellakin löydät parempaa, kun tota paskempaa on enää vaikea löytää.
Tämän jälkeen ei kyllä yhtäkään ukkoa tule elämääni pilaamaan.
AP
Pidä tuo! Mä oon pitänyt enkä päivääkään katunut!
Kylläpä te osaatte ottaa stressiä turhista asioista. Alkaa olla jo bdsm-tasoa tuollainen talutushihnassa pitäminen. Mies tavannut uuden ihmisen ja on siitä vieläpä iloinen, hui, äkkiä kylmää vettä niskaan ja takaisin nyrkin ja hellan väliin...
Osoitat vaan modernia avomielisyyttä ja kyselet että voitaisiinkos viettää iltaa yhdessä ja katsoa mihin se menee.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä te osaatte ottaa stressiä turhista asioista. Alkaa olla jo bdsm-tasoa tuollainen talutushihnassa pitäminen. Mies tavannut uuden ihmisen ja on siitä vieläpä iloinen, hui, äkkiä kylmää vettä niskaan ja takaisin nyrkin ja hellan väliin...
Joo. Jos aloittajan mies vastaavasti hyväksyy naisensa uudet tuttavuudet, kun kuulosti siltä, että aloittajan uusi äiti kaveri oli miehelle liikaa ja ei pitänyt ajatuksesta.
AP teki saman selväksi ettei hyväksy sitten itsekään miehensä uusia tuttavuuksia eikä tarvitsekaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos vielä kysyy, haluanko erota, niin vastaan joo. Miksi multa sitä kyselee, kun itse haluaa "tutustua uusiin ihmisiin"?
Kovasti oli intoa täynnä korjaamaan jotain helkutin skootteria, mutta ei ole yhtä innokas kotona auttamaan mua kotitöissä.
Joo, parisuhteen alkamisen jälkeenhän muu maailma lakkaa olemasta olemassa. Ap varmasti myös juoksee karkuun, jos on vaarana, että joutuisi uusiin ihmisiin tutustumaan. Ja "auttamaan kotitöissä"? Voi ihme. Postaileeko ap jostain 1800-luvulta, jossa kotityöt ovat naisen vastuulla ja mies voi joskus auttaa vaihtamaan hehkulampun? Nyt on kyllä niin provo aloitus ettei tosikaan.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään hehkuta ja kehuskele jollain kaverilla. Tai millään muullakaan asialla.
AP
Arvelinkin, että ap on enemmän valittajatyyppiä. Jos elämässä epähuomiossa tapahtuu jotain kivaa, niin kestetään se hammasta purren ja jatketaan sitten yhteistä taivalta kohti uusia pettymyksiä?
Ei aloittajan miehellä ole mitään velvoitetta auttaa jotain vierasta naista yhtään missään, jolla AP:n kertoman mukaan on itsellään kumppani. On kyllä outoa, ettei pyydä omaa siippaansa tavaroitaan korjaamaan, vaan aloittajan miestä. Tai no, ei mitään outoa, jos muutenkin jalat avautuvat kaikille kuin liukuovet ja apu maksetaan luontovisalla.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän niitä korjaamoja ole kaupunki täynnä tai sen ämmän oma ukko, jos sillä vissiin sellainen on.Sama vaikka menisin jollekin poikamiehelle siivoamaan innokkaana pelkästään auttamisen tahdosta. Ei varmaan hyvällä ainakaan katsoisi munkaan touhua -.-
Sitten instassa tykkäilisin aivan kaikesta mitä poikamies postailee ja sitä rataa.AP
Eroa menemään vaan, ethän sä siihen mieheltäsi lupaa tarvitse. Ansaitsette molemmat parempaa. Sä löydät jostain epäsosiaalisen, alistuvan vässykän ja mies puolestaan jonkun vähemmän kontrolloivan tyypin. Kuulostat kyllä melkoiselta riivinraudalta, mutta tykkäysten määrästä päätellen et ole yksin.
Ap:n ukko on tullut palstalle kommentoimaan. Pidä ap linjasi. Ukko saa valita sinun ja jakorasian väliltä. Ei pitäisi olla vaikeaa, jos vaimoaan ja lastaan rakastaa.
Mä ymmärrän, että ihmisillä on vastakkaista sukupuolta olevia tuttuja ja kavereita töistä ja harrastuksista. Mutta harvemmin niitä kavereita tarvitsee hehkutella, tavata baarissa tai vaihtaa erikseen puhelinnumeroita. Niihin suhtaudutaan sillain kaverillisesti ei hehkuttaen. Se on normaalia kaveruutta. Jos kyseessä on baarituttavuus ja jonkun kaverin exhoito, ei miehellä ole mitään syytä, miksi hänen pitäisi tavata naista. Eli herra on hyvä ja valitsee kumman haluaa.
Käsittämättömäksi ukkosi asenteen tekee vielä se, että hän itse on mustis sinun mammakavereista. Viittaa minusta siihen, että ukko haluaa pitää sinut piikana ja eristää tukiverkoista. Ajattelee, että et sinä mihinkään lähde, kun olet miehestä riippuvainen ja kun teillä on yhteinen vauva. Ajattelee varmaan, että sinä hoitelet kodin ja vauvan, ja jakorasia ukon. Yöks!
En valitettavasti yhtään luottaisi mieheen enää. Vaikuttaa siltä, että hän tajusi salailun ja valehtrlun olevan itselleen jatkossa parempi tie. Tuskin oikeasti luopuu tuosta uudesta naisesta, mutta tajusi, ettei ap rupea sitä hiljaa katselemaan. Mies siis vain alkoi varmistella, että voi pitää molemmat, uuden ihastuksen ja kodin- ja lastenhoitajan ja vakipanon kotonaan. Mies alkaa nyt salailla ja suunnitella tarkemmin. Ehkä kannattaa jossain vaiheessa pyytää mieheltä kännykän viestit siinä yhdessä nähtäviksi yllättäen ja jos kieltäytyy, niin tietää, mitä niissä on. Olen pahoillani. Tuolla miehellä on niin selvästi eri säännöt itselleen kuin ap:lle, eikä hän kunnioita ap:ta yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Mutta harvemmin niitä kavereita tarvitsee hehkutella, tavata baarissa tai vaihtaa erikseen puhelinnumeroita.
Melkoinen kakkamyrsky taitaisi syntyä, jos mies kirjoittaisi, että nainen ei tarvitse kavereilleen puhelinnumeroita. Mutta vauvapalstalla kysytään ensin sukupuolta ja päätetään sen perusteella, kumpi osapuoli on väärässä :)
Apn mies on löytänyt uuden rakkaan. Parempaa seuraa ja parempaa seksiä.
Joskus kävin paniikki-suihkussa: kun luin palstan juttuja niin lirahti pissiä housuun, menin suihkuun ja liukastuin siellä... hirvittävä pamaus tuli esineet irtosivat paikoiltaan... mutta onneksi mitään ei tuhoutunut, laitoin vain puhtaat vaatteet päälle.