Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hääpari, joka on velkaa

Vierailija
27.05.2018 |

Juuri tipahti hääkutsu postiluukusta. Hääpari toivoo rahaa tilinumeron kera.
Kyseessä on mieheni vanha työkaveri, jonka kanssa silloin tällöin kahvittelevat.
Mieheni ollessa samassa työpaikassa, halusi tuleva sulhanen ostaa jotain elektroniikkaromua mieheltäni. Kyseessä oli 100e edestä tavaraa. Kaveri lupasi maksaa heti, kun olisi varaa. Mieheni luotti tämän maksavan. Ja nyt pari vuotta jo on mennyt, eikä ikinä oo rahaa maksaa. Välillä sanoo, että ensi palkasta, ensi siitä ja ensi tästä maksaa.
Nyt mietin, että jos vaan ronskisti jättää maksamatta ja menee häihin. Olisiko se puolelta noloa? Olemme itse todella pienituloisia, joten sen 100e olisi ollut iso raha. Emme pystyisi hääparillekaan antamaan niin paljoa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voitte mennä ja antaa kortin jossa kerrotte lahjanne olevan velan nollaus. Eikä se lahja muutenkaan ole mitenkään pakollinen.

Vierailija
2/4 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvossa taas hääjuttuja mietinnässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvossa taas hääjuttuja mietinnässä.

Höpö höpö. Olen ihan tosissani.

Ap

Vierailija
4/4 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin sain kutsun kaverini häihin jokunen vuosi takaperin, ja tuolloin kaverini oli useamman satasen mulle pystyssä. Kutsussa esitettiin toive häämatkakassan täyttämisestä ja kovasti kutkutti ajatus viedä häihin pelkkä kortti jossa olisi kerrottu esim satasen olevan kuitattu velasta. En sitten kuitenkaan kehdannut, mutta periaatteesta laitoin häätilille vaan parikymppiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi