Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä pukeutuu kuin taapero

M27
27.05.2018 |

Tapasin naisystäväni vähän alle vuosi sitten, ja tapailumme alkuaikoina hän pukeutui asiallisesti. Mitä kauemmin olemme seurustelleet, sitä enemmän hänen lapsenomainen vaatemakunsa alkaa paljastua. Hänellä on esimerkiksi hopeat ja pinkit kimallekengät. Sekä kukkakuvioisia, useammat. Ja sydämenmuotoiset aurinkolasit. Ja värikkäitä kuviollisia paitoja, takkeja ja housuja, siis sellaisia, mitä ei aikuisella ihmisellä odottaisi näkevänsä. Laukussa hänellä roikkuu semmoinen karvapallo. Kerran hän laittoi Prismaan korkokengät. Silloinkin minua hävetti, koska kuka laittaa ruokaostoksille juhlakengät jalkaansa? Olen vihjaillut hänelle tyylin muutosta, mutta hän ei ole tajunnut. Esimerkiksi kun hän meinasi laittaa ystävieni kanssa illanviettoon ne kimallekenkänsä, sanoin että ei nuo oikein sovi asuun. Tai sitten kun hän käytti halinalle -paitaa yöpaitana, kysyin että onko tuo nyt niin mukava paita. Kysynpä siis, olenko turha nipottaja? Mielestäni 25-vuotiaan naisen pitäisi pukeutua ikänsä mukaan, ja minua häiritsee nämä tietyt vaatteet ja asusteet mitä hän käyttää. Turha ehdottaa eroa, koska vaatetus ei ole mikään syy erota, mutta toivoisin kuitenkin että naisystäväni pukeutuisi enemmän ikänsä mukaan. Neuvoja tai vinkkejä, miten sanon hänelle asiasta niin että hän tajuaa, mutta ei suutu? Itsekään en ole mikään muodin asiantuntija, mutta nuo tietyt asuvalinnat aiheuttavat ärtymystä minussa.

Kommentit (141)

Vierailija
41/141 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystäväsi ei pukeudu kuin taapero, ikävä kyllä. Jos koet, että naisystäväsi on parempi kuin sinä, anna mennä ja unohda ne vaatimukset.

Vierailija
42/141 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mihin sen naisen pitäis pukeutua, jossain jakkupuvussa olla joka päivä ja yölläkin, koska tyylikästä? Nykyään on muodissa kukkakuvio ja glitter(kimalle) monissa vaatteissa ja kengissä. Naisesi menee siis kyllä muodin mukaan. Monella on myös outoja aurinkolaseja ja rumia sekä outoja yöpaitoja? Mun mielestä kuulostaa ihan normaalilta nuorelta naiselta, joka seuraa muotia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/141 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kyllä hän osaa myös pukeutua kunnolla, mutta nuo tietyt jutut eivät mielestäni sovi aikuiselle ihmiselle. Mieleltään hän ei ole lapsellinen, vain pukeutumisessaan. Olen vain tottunut naisiin jotka pukeutuvat housihin, paitaan, tai vaikka mekkoon, mutta pukeutuvat niin kuin aikuiset. En vaan ymmärrä, miksi aikuinen ihminen haluaa pukeutua johonkin kimallekenkiin, voisitteko sitten auttaa minua ymmärtämään?

AP

Todellisuudessa 25 vuotias ei ole vielä aikuinen vaan ennemminkin teini.

Minä en ymmärrä, miten nykyään 25-vuotias ei ole aikuinen?! Ennen jo 20-vuotiailla oli lapsia ja täysin aikuisia olivat.

Vierailija
44/141 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono 0/5

Vierailija
45/141 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outo ongelma kyllä sinulla. Vaatteet, meikkaaminen tms. ovat makuasioita, ja kuten sanonta kuuluu, niistä ei kannata kiistellä. Tyttöystäväsi tykkää persoonallisesta, naisellisesta, leikkisästä tyylistä. Sinä ilmeisesti siitä tusinalookista, joka sisältää farkut, valkoisen paidan ja mustan nahkatakin.

Vierailija
46/141 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän ei saisi pukeutua kuten tykkää? Minä olen 23, viittä vaille valmis maisteri ja käyn töissä. Silti mä yliopistolla ja vapaa-ajallani kuljen (kuten tänään) Batman lippiksessä, paidassa jossa on Tylypahkan logo ja mustassa goottihameessa. Tykkään pukeutua niin, eikä se tee musta yhtään vähemmän itsestäni huolehtivaa aikuista.

Vierailija
47/141 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon 33-vuotias. Mulla on muun muassa pari Harry Potter, Star Wars ja Doctor Who t-paitaa ja löytyy kukkakuosillisia (ja muita "hempeita" kuoseja) kenkiä, mekkoja, hameita ja paitoja. Yleensä kyllä yhdistän kuosin yksivärisen tummeman vaatteen kanssa, esim. joku kiva kuosillinen t-paita ja mustat farkut tai hame. Tykkään tosiaan myös värikkäistä kengistä kesäisin. Mulla on myös em. teemoilla korvakoruja ja käytän niitäkin paljon. Mieskin on ostanut mulle osan niistä.

Ite tykkään pukeutua näin ihan vaan siks, että se tekee mut onnelliseks. Oon yleensä aina siististi pukeutunut (paitsi ehkä lähikauppaan), hameet on järkevän mittaisia enkä esittele rintojani kaikille vastaantuleville. Pukeudun siis mielestäni ikäiselleni sopivasti, mutta kuitenkin persoonallisesti. Mun miehellä ei myöskään oo mitään mun tyyliä vastaan. Se on sanonut, että mieluummin mun tyyli kuin perus musta/beige/harmaa/valkoinen mitä kaupunki (etenkin talvisin) on täynnä. Näytän kuulemma aina iloiselta.

Yritä siis vaan hyväksyä tyttöystäväsi tyyli. Jollei onnistu, niin kannattaa harkita eroa. Älä ainakaan yritä muuttaa häntä.

Vierailija
48/141 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten nämä provot pitäisi poistaa järjestäen, joten nyt sitten pakolliset sovittelevat loppuviestit!

Vierailija
49/141 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän ei saisi pukeutua kuten tykkää? Minä olen 23, viittä vaille valmis maisteri ja käyn töissä. Silti mä yliopistolla ja vapaa-ajallani kuljen (kuten tänään) Batman lippiksessä, paidassa jossa on Tylypahkan logo ja mustassa goottihameessa. Tykkään pukeutua niin, eikä se tee musta yhtään vähemmän itsestäni huolehtivaa aikuista.

Miksi et töissä pukeudu noin? Niin, ei kukaan voi suhtautua kovin vakavasti suhun.

Vierailija
50/141 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe juuri mitään, mutta toivon että aloittaja kasvaisi mieleltään aikuiseksi ja antaisi olla

Miia

Vierailija
51/141 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Tietty 25 v mies tuntee sanan taapero, tietty!

Vierailija
52/141 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millaisia vaatteita hän alkuaikoina käytti? Minua naurattaa tuo prismaan juhlakengät jalassa :) Itse käytän korkokenkiä lähes päivittäin ja joka paikassa. Mut käyttää, niitä vaatteita kuin käyttää. Omapa on asiansa.

Vierailija
53/141 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen itse olet?

Vierailija
54/141 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastuit provoksi siinä vaiheessa kun aloit puhumaan korkokengistä.

Mutta ketään pilkkaamatta, olen pistänyt merkille että jotkut naiset pukeutuu samoin luin lapsensa. Värikäs trikoopipo, värikäs tunika ja leggarit, kenties nekin värikkäät. Ehkä vielä palmikkokuosilla.

Vierailija
55/141 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun hän seuraavan kerran ottaa sinulta suihin, ota hänen leteistä kiinni, vedä pää taakse ja kumarru kuiskaamaan hänen korvaan: "hyvä tyttö". Katso reaktio, tuo paljasttaa onko hänellä jokin daddy/daughter age play fetissi kuten vaikuttaisi.

-Alffa Mies 28-vuotta, naisten super asian tuntia

Korjasin tittelin

Vierailija
56/141 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja  kun mies pukeutuu star wars/bändi-t-paitaan, niin johan on mammat helisemässä ja heittämässä miehen koko vaatevaraston roskiin.

Kaksinaismoralisminne on säälittävää

Vierailija
57/141 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko kyse naisparista? Ap kuulostaa naiselta.

Vierailija
58/141 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et töissä pukeudu noin? Niin, ei kukaan voi suhtautua kovin vakavasti suhun.

Ihan siksi, että en halua sotkea niitä. Käytän töissä 3€ perus mustia paitoja joita ei haittaa nakata roskiin ja hameet ei oo kovin käteviä lapioidessa paskaa. Olen siis töissä tallilla ja navetassa.

Vierailija
59/141 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuminen ja oma tyyli ovat osa naisystäväsi persoonaa ja kun haluat hänen muuttavan tyyliään etkö siis samalla halua että hän ei ole oma itsensä ja hänen pitää muuttaa persoonaansa miellyttääkseen sinua? Ehdotan eroa niin naisystäväsi voi etsiä miehen joka rakastaa häntä juuri sellaisena kun on.

Vierailija
60/141 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua kommentteja.

Haluaisin vaan, että nainen pukeutuisi naisellisemmin. Tyttömäisyys ei sytytä ja näyttää lapselliselta sekamelskalta.

Olisi ihan ok laittaa kukkatennarit valkoisen mekon kanssa, mutta kun siihen lisää klitterilippiksen, sydänlasit, pienen selkärepun ja värikkään kangaskassin niin ei vasn sytytä millään.

Ilmeiseti mielipide on täysin väärä.

Alkuun oli hillitympi.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi