Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä pukeutuu kuin taapero

M27
27.05.2018 |

Tapasin naisystäväni vähän alle vuosi sitten, ja tapailumme alkuaikoina hän pukeutui asiallisesti. Mitä kauemmin olemme seurustelleet, sitä enemmän hänen lapsenomainen vaatemakunsa alkaa paljastua. Hänellä on esimerkiksi hopeat ja pinkit kimallekengät. Sekä kukkakuvioisia, useammat. Ja sydämenmuotoiset aurinkolasit. Ja värikkäitä kuviollisia paitoja, takkeja ja housuja, siis sellaisia, mitä ei aikuisella ihmisellä odottaisi näkevänsä. Laukussa hänellä roikkuu semmoinen karvapallo. Kerran hän laittoi Prismaan korkokengät. Silloinkin minua hävetti, koska kuka laittaa ruokaostoksille juhlakengät jalkaansa? Olen vihjaillut hänelle tyylin muutosta, mutta hän ei ole tajunnut. Esimerkiksi kun hän meinasi laittaa ystävieni kanssa illanviettoon ne kimallekenkänsä, sanoin että ei nuo oikein sovi asuun. Tai sitten kun hän käytti halinalle -paitaa yöpaitana, kysyin että onko tuo nyt niin mukava paita. Kysynpä siis, olenko turha nipottaja? Mielestäni 25-vuotiaan naisen pitäisi pukeutua ikänsä mukaan, ja minua häiritsee nämä tietyt vaatteet ja asusteet mitä hän käyttää. Turha ehdottaa eroa, koska vaatetus ei ole mikään syy erota, mutta toivoisin kuitenkin että naisystäväni pukeutuisi enemmän ikänsä mukaan. Neuvoja tai vinkkejä, miten sanon hänelle asiasta niin että hän tajuaa, mutta ei suutu? Itsekään en ole mikään muodin asiantuntija, mutta nuo tietyt asuvalinnat aiheuttavat ärtymystä minussa.

Kommentit (141)

Vierailija
141/141 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kyllä hän osaa myös pukeutua kunnolla, mutta nuo tietyt jutut eivät mielestäni sovi aikuiselle ihmiselle. Mieleltään hän ei ole lapsellinen, vain pukeutumisessaan. Olen vain tottunut naisiin jotka pukeutuvat housihin, paitaan, tai vaikka mekkoon, mutta pukeutuvat niin kuin aikuiset. En vaan ymmärrä, miksi aikuinen ihminen haluaa pukeutua johonkin kimallekenkiin, voisitteko sitten auttaa minua ymmärtämään?

AP

Kimallekengät eivät ole yhtään noloja ! Itselläni on kimallekorkkareita ja olen  + 60 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi