Sivusuhde ja kotona perhe- Olen pulassa!
Olemme olleet vaimoni kanssa yhdessä monia vuosia. Meillä on pieniä lapsia. Nuorin on 1 v. Vaimoni ja minä olemme vähän alle 40 v molemmat.
Meillä on ollut kotona hyvin vaikeaa. Seksiä ei ole ja nuorimman kanssa on ollut hyvin raskasta, joka on syönyt liittoamme askel askeleelta. Meillä on paljon riitoja ja vaimo on se, joka yleensä saa minulle pahan mielen aikaan ja hän on todella temperamenttinen.
Tässä taannoin sitten luistin sivusuhteeseen paljon nuoremman naisen kanssa ja hänestä haaveilen jatkuvasti. En enää ajattele perhettä, vaan tuota toista naista- Hänessä on jotain, mitä olen aina toivonut.
Ero on käynyt mielessä, mutta siihen en pysty lasten takia. Vaimoa en rakasta, mutta liitossa olen lasten vuoksi.
Ongelmana on se, että joudun valehtelemaan vaimolle kaikesta. En ole ollut viikonloppuna ollenkaan kotona, vaan viettänyt aikaa toisen naisen kanssa. En tahdo päästää hänestä irti! Jatkanko tätä vain ja pidän kulissielämää pystyssä vai eroanko ja otan lapset? Vaimolle olisi kova paikka kyllä, jos ottaisin lapset.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Inhottaa lukeakkin tuollaisista "miehistä".
Voi kuule ja mieti hetki. Täysin samanlaisia naisia on pilvin pimein, jotka ovat aviossa ja kyllästyneet syystä tai toisesta omaan mieheensä ja perhe-elämäänsä. Noi naiset elävät sivusuhteessa ja eivät tunne huonoo omaatuntoa edes. Olen tuntenut monta sellaista naista.
Realismia kehiin kun naisista löytyy ap:n kaltaisia vaikka kuin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun nuorikkosi ei katsoisi ”vaikeita” äpäriäsi hetkeäkään. Yllätys.
Hän on lapsirakas, jolla on itsellä myös lapsia.
Höpöhöpö. Vanhan setämiehen kanssa - jolla erityislapsia - uusperhe? Että pilaisi elämänsä vuoksesi? Ei ikinä.
Erityislapsia? Missä? Nyt naurattaa tuo sinun kommentti. Pienten lasten kanssa olevat vaikeudet ei kerro, että pitäisi olla erityislapsi. Tukehdun nauruun.
Ongelmapenikka kuitenkin. Ja sinä vanha. Kuka haluaa holhota heikkogeenisen papan mukuloita kun on omatkin. Pahimmassa tapauksessa joutuu omaishoitajaksesi.
Totuus on se, että kanssasi elämä on lopullisesti pilalla.
Onko sulla rahaa? Jos massia löytyy, niin siitä vaan nuoremman naisen matkaan. Ensinnäkin, että saat maksettua elarit ja vähän extraa. Et varmaan halua niitä kakaroita siihen uuteen suhteeseen taas sotkemaan kaikkea.
Toisekseen jos on nuori ja nätti nainen, niin ilman pätäkkää se ei kauan sun rinnalla jaksa. Parin kolmen vuoden päästä taas sitten pikkujalkojen töminää, kun tämäkin nainen haluaa olla äiti.
Kaikkea hyvää elämääsi. Kevät saa vanhankin virkistymään. Talvella joutaa sitten taas murehtia. Anna palaa!
Miksi näihin kituviin liittoihin tehdään aina vain lisää lapsia?
Jatkat tietenkin noin: win-win. Etäännyt samalla vaimostasi lopullisesti, mikä onkin sille bitchille ihan oikein. Mitäs on katsellut sinua vuorokausia. Nuorelle ja naiiville taas tekee hyvää nähdä mitä maailman meno oikein on ja kuinka härskejä jotkut ovat. Kirsikkana jakun päällä teet lapsista epävarmoja ja huonoitsetuntoisia, lapsuudenkodin suhteet ja ilmapiirihän vaikuttaa ihan kaikkeen. Onnea.
Tuossa tilanteessa kerrot vaimollesi että sinulla on sivusuhde ja annat vaimon päättää mitä tapahtuu. Eihän ero ole pakollinen peliliike mutta vaimolla on oikeus tietää.
Itselläni oli reilun vuoden sivusuhde naiseen - ja mies tiesi tämän. Meillä meni todella huonosti mutta kummallekin ero olisi ollut kova pala. Mies tiesi tasan tarkkaan kenen kanssa vietän viikonloppuja ja millaisin taka-ajatuksin, siinä elämäntilanteessa se oli yllättävän hyvä ratkaisu (vaikka epäilenkin että ainut syy, miksi miehelle asia oli ok, että sivusuhteeni oli nainen, ei olisi sulattanut toista miestä).
Vierailija kirjoitti:
Miksi näihin kituviin liittoihin tehdään aina vain lisää lapsia?
Joo, näillä hulluilla on aina tämä sikiäminen mielessä. Pakko saada lisää populaa kärsimään omasta epävakaasta päästä.
Ja sitten vähän ajan päästä tämä nuorikkosi haluaisi kanssasi lapsia ja kohta olisittekin nykyisen kaltaisessa tilanteessa.