Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää kun mies jäi kiinni toiselle viestittelystä

Apua
27.05.2018 |

Miten ihmeessä mä enää tuohon luotan? Ei viitsinyt kuulema kertoa, kun epäili minun suuttuvan. Ja sanoi, että on vaan kavereita, mutta ehdotettuani että esittelisi minullekin tämän kaverin hän sanoi ettei halua olla tähän enää yhteydessä...
Jotain niillä oli varmastikin. Olivat vanhoja tuttujakin mutta ei ole meidän suhteen aikana ollut enää tiettävästi yhteyksissä. Viestit ei ollut kovin kaverillisia. Nyt luotto nolla..miten tästä eteenpäin

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies viestitteli miespuoliselle kaverilleen? Eli homostelee vai sopi kalareissusta? Vai pillua vonkasi joltain naiselta?

Vierailija
2/11 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tiedät varmaan itsekin vastauksen: JSSAP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä omat viestisi piilossa. Poista ne heti luettuasi, ettet jää kiinni.

Vierailija
4/11 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olenkohan minä tuo nainen...

Meillä on just sellanen tilanne, et mun kaverin avopuoliso mulkas pahasti mua. Meitä ei ole koskaan esitelty, mutta tiedämme muuten toisemme muista yhteykisistä.

Voin sanoa, että mulla ei ole mitään tunteita sun puolisoa kohtaan. Me tosiaan ollaan vaan ystäviä.

Vierailija
5/11 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vaihtoehtoa, joko luotat tai sitten et, jälkimmäisestä seuraa se, että jätä se sika.

Vierailija
6/11 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli viestit olivat jotain muuta kuin asiallisia, niin eihän ole mitään miettimistä . Erotkaa. Mistä muuten tiedät mitä viestittelivät?

Vierailija
7/11 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli viestit olivat jotain muuta kuin asiallisia, niin eihän ole mitään miettimistä . Erotkaa. Mistä muuten tiedät mitä viestittelivät?

Niinpä, mistä tiedät viesteistä ja niiden sisällöstä? Älä sano, että menet tonkimaan ilman lupaa toisen puhelinta ja tulet sen jälkeen itkemään luottamuspulaa?

Vierailija
8/11 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia viestejä? Olin samassa tilanteessa useamman kerran saman naisen takia. Olin aivan helvetin vihainen. Suhteen jatkumisen ehtona oli, että nainen karsitaan miehen elämästä. Suhde ei paljoa parantunut, sillä itse olin epäluuloinen vielä pitkään. Sitten kun aloin taas luottaa mieheen niin teki sen taas, sillä naiselta oli ruvennut tulemaan uusia yhteydenottoja ja mies ei tietenkään osannut olla vastaamatta. Näki kyllä käytöksestä, että jotakin epämääräistä oli.

Nostin sitten kissan pöydälle. Sanoin vain, että minä tiedän. Puhuttiin avoimesti samoja asioita kuin edellisellä kerralla olin yrittänyt vihaisena saada vastauksia ja yrittänyt inttää niitä senkin jälkeen. Tällä kertaa en itkenyt. Kysyin, minkä takia kaipaa tätä naista ja hänen yhteydenottojaan, mitä meidän suhteesta puuttuu, miten me päästään eteenpäin. Sitten annettiin olla ja minullakin on parempi olla. Tosin kerkesin avata pienen näytteen helvetistä sille naiselle, koska hänhän sitten alkoi pommittaa miestä viesteillä, kun tämä ei enää vastannutkaan. Mies ei oikeastaan tiedä, että tiedän tilanteesta vähän enemmän, sillä hän käytti läppäriäni ja sinne sattui automaattisesti tallentumaan tiettyjä keskusteluita, jotka näiden viestien lisäksi näin ja vähän muutakin. 

Jos enää kolmannen kerran joudun tähän samaan tilanteeseen niin mies saa kyllä luvan lähteä. Mutta suoraan sanottuna en usko, että tuo tekee enää sama virhettä. Vasta nyt meidän suhde alkaa olla kunnossa ja rupeaa olemaan luottoa. 

Vierailija
9/11 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olenkohan minä tuo nainen...

Meillä on just sellanen tilanne, et mun kaverin avopuoliso mulkas pahasti mua. Meitä ei ole koskaan esitelty, mutta tiedämme muuten toisemme muista yhteykisistä.

Voin sanoa, että mulla ei ole mitään tunteita sun puolisoa kohtaan. Me tosiaan ollaan vaan ystäviä.

Sulla ei ehkä ole. Mutta avokin miehellä satavarmasti on kiinnostusta.

-ohis-

Vierailija
10/11 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tiedät, ettei mieheen voi luottaa. Menee aikaa, ennen kuin hän ansaitsee taas luottamuksesi.

Vierailija
11/11 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia viestejä? Olin samassa tilanteessa useamman kerran saman naisen takia. Olin aivan helvetin vihainen. Suhteen jatkumisen ehtona oli, että nainen karsitaan miehen elämästä. Suhde ei paljoa parantunut, sillä itse olin epäluuloinen vielä pitkään. Sitten kun aloin taas luottaa mieheen niin teki sen taas, sillä naiselta oli ruvennut tulemaan uusia yhteydenottoja ja mies ei tietenkään osannut olla vastaamatta. Näki kyllä käytöksestä, että jotakin epämääräistä oli.

Nostin sitten kissan pöydälle. Sanoin vain, että minä tiedän. Puhuttiin avoimesti samoja asioita kuin edellisellä kerralla olin yrittänyt vihaisena saada vastauksia ja yrittänyt inttää niitä senkin jälkeen. Tällä kertaa en itkenyt. Kysyin, minkä takia kaipaa tätä naista ja hänen yhteydenottojaan, mitä meidän suhteesta puuttuu, miten me päästään eteenpäin. Sitten annettiin olla ja minullakin on parempi olla. Tosin kerkesin avata pienen näytteen helvetistä sille naiselle, koska hänhän sitten alkoi pommittaa miestä viesteillä, kun tämä ei enää vastannutkaan. Mies ei oikeastaan tiedä, että tiedän tilanteesta vähän enemmän, sillä hän käytti läppäriäni ja sinne sattui automaattisesti tallentumaan tiettyjä keskusteluita, jotka näiden viestien lisäksi näin ja vähän muutakin. 

Jos enää kolmannen kerran joudun tähän samaan tilanteeseen niin mies saa kyllä luvan lähteä. Mutta suoraan sanottuna en usko, että tuo tekee enää sama virhettä. Vasta nyt meidän suhde alkaa olla kunnossa ja rupeaa olemaan luottoa. 

Miehes on nössykkä vanki.